تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج در سامانه آموزش و پرورش هر استان منتشر می گردد که دانش آموزان با ارائه نام کربری و رمز عبور خود می توانند آن را دریافت نمایند. همچنین دانش آموزان دیگری که قصد شرکت در این آزمون را دارند نیز می توانند با مشاهده کارنامه از جرئیات آن مطلع شوند.


دانش آموزان پایه نهم به دهم برای ورود به مدارس نمونه دولتی و تحصیل در آن ها باید در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. نتایج و کارنامه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی معمولا چند هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می گردد.


آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ در تاریخ 15 مرداد برگزار گردید، لذا پیش بینی می شود کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم تقریبا در " اواخر مرداد ماه " منتشر گردد. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به دریافت کارنامه قبولی آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 می توانید در کانال مدارس هیوا عضو شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس را دنبال نمایید.

کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم  به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ شامل اطلاعات مربوط به پاسخ های داوطلبان در جلسه آزمون، از قبیل تعداد سوالات درست، غلط و نزده را شامل می شود. با توجه به این که ممکن است برخی از دانش آموزان از جزئیات مربوط به این کارنامه اطلاع زیادی نداشته باشند لذا در ادامه این مقاله به شرح موارد لازم درباره کارنامه قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 می پردازیم.

جزئیات کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ نمره خام دروس، تعداد سوالات آزمون، نمره دریافتی داوطلب و حداقل نمره لازم برای قبولی در این آزمون را دربرمی گیرد. تعداد سوالات آزمون ذکر شده در کارنامه در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شامل تعداد سوالات صحیح، غلط و نزده داوطلبان می باشد.

نمرات دریافتی دانش آموزانی که موفق به قبولی در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 شده اند، علاوه برداشتن برنامه ریزی مناسب برای قبولی در آزمون نمونه دولتی، مربوط به تعداد بالای پاسخ های صحیح آن ها در کارنامه و کسب حدقل نمره لازم می باشد.

تعداد سوالات نادرست ثبت شده در کارنامه داوطلبان دارای نمره منفی بوده و سوالاتی که دانش آموزان موفق به پاسخگویی به آن ها نشده و جزو سوالات نزده هستند تاثیر منفی بر کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ندارد.


برای راهنمایی بهتر داوطلبان دو نمونه کارنامه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در این قسمت ارائه شده است که هر کدام مربوط به دانش آموزان پذیرفته شده و مردود می باشد. با توجه به این که نتیجه آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 توسط آموزش و پروش هر استان به صورت جداگانه منتشر می گردد، ممکن است ظاهر هریک از آن ها با هم متفاوت باشد اما اطلاعات ثبت شده در آن ها یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارند.


نمونه کارنامه پذیرفته شدگان نمونه دولتی نهم به دهم


[تصویر:  1628595844_karname.jpg]



نمونه کارنامه مردودی نمونه دولتی نهم به دهم


[تصویر:  1628400747_karname--.jpg]


برای اطلاع از جزئیات مربوط دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: [/url]دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی

[تصویر:  academy1.gif]

انواع کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی کرده و در این آزمون شرکت می نمایند حدود چند هفته پس از اتمام آزمون به سایت نمونه دولتی ثبت نامی خود مراجعه کرده و نتایج خود را به همراه اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی دریافت می نمایند.

کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ برای سه دسته از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون منتشر می شود که این سه گروه عبارتند از :

داوطلبان پذیرفته شده
داوطلبان مردودی
لیست ذخیره نمونه دولتی

اطلاعات ثبت شده در کارنامه هر سه دسته از داوطلبان یکسان بوده و تنها در تعداد سوالات درست و تراز های دریافتی بایکدیگر متفاوت هستند. به عبارت بهتر دانش آموزان قبول شده تعداد سوالات درست و امتیاز بیشتری در کارنامه خود ثبت نموده اند.

دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند حد نصاب لازم جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی 1400 - 1401 را کسب نکرده و نمره کافی را دریافت نکرده اند.

دانش آموزان لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی دانش آموزانی هستند که با وجود این که در آزمون نمونه دولتی  ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱  مردود نشده اند، اما نمره کافی برای قبولی در آزمون را نیز دریافت نکرده اند و در صورت خالی بودن ظرفیت مدارس اجازه ثبت نام خواهند داشت.

درواقع این دانش آموزان تنها در صورتی اجازه ثبت نام در این مدارس را دارند که ظرفیت مدارس نمونه تکمیل نشده باشد و یا برخی از دانش آموزان پذیرفته شده از تحصیل در این مدارس انصراف دهند.

بیشتر بخوانید: [url=https://www.heyvagroup.com/shownews/2519/نرم-افزار-تخمین-رتبه-قبولی-مدارس-نمونه-دولتی.html]نرم افزار تخمین رتبه قبولی مدارس نمونه دولتی


[تصویر:  madares.gif]


دروس تاثیر گذار در کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱
دانش آموزان پایه نهم که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت می نمایند، براساس دروس آموزشی خود مورد ارزیابی قرار می گیرند. دروس مورد نظر برای طرح سوالات آزمون نمونه دولتی از میان مباحث درسی و آموزشی مدارس می باشد که شامل دروس ارائه شده در جدول زیر است.

دروس منابع آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401
درصد نمرات
تعداد سوالات
آموزش قرآن و پیام های آسمان
60
10
فارسی
18
15
عربی
20
8
مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، مدنی )
24
10
زبان انگلیسی
21
7
علوم تجربی
88
25
ریاضی
96
25
جمع کل
-
100


از بین دروس ذکر شده، درس های ریاضی، علوم و فارسی دارای بیشترین ضریب نمرات و تعداد سوالات نسبت به سایر مباحث بوده و تاثیر بیشتر در نمره قبولی آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 دارند.

داوطلبانی که از نمره دریافتی خود راضی نیستند و نسبت به نتیجه ثبت شده اعتراض دارند می توانند در مهلت اعلام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش به سامانه اعلام نتایج مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند.

برای اطلاع از جزئیات مربوط به اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 و نحوه ثبت آن می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: اعتراض به نتایج مدارس نمونه دولتی

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]


 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید. 


سوالات متداول

1- ✔️ کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم شامل چه اطلاعاتی است؟
✔️ طبق موارد ذکر شده در این مقاله این کارنامه شامل نمره داوطلب، نمره خام دروس، تعداد سوالات و سایر موارد از این قبیل می باشد که در مقاله فوق به طور کامل شرح داده شده است.


2- ✔️ چه دانش آموزانی نمره قبولی در کارنامه آزمون نمونه دولتی را دریافت می نمایند؟
✔️ دانش آموزانی که حداقل نمره لازم برای تحصیل در این مدارس را دریافت کرده باشند که د راین مقاله درباره آن توضیح داده شده است.


3- ✔️ کارنامه داوطلبان لیست ذخیره نمونه دولتی شامل چه اطلاعاتی می شود؟
✔️ کارنامه این داوطلبان نیز تمام اطلاعات مربوط به پذیرفته شدگان و مردودی ها را شامل می شود تنها تفاوت این افراد در رابطه با نوع پذیرش آن ها می باشد که در این مقاله به طور کامل درباره آن توضیح داده شده است.
منبع : کارنامه قبولی نمونه دولتی نهم به دهم