تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پوزیشن لز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
لز یا همجنس گرایی موضوعی است که در چند سال اخیر بسیار از آن صحبت می شود و معمولاً مدل های مختلفی از پوزیشن لز نیز وجود دارد. برخی از افراد تمایلات و گرایشات جنسی به همجنس خودشان دارند. بانوانی که درگیر تمایل به جنس خودشان هستند معمولاً به سراغ انواع پوزیشن لز می روند. پوزیشن لز یک سری روش ها برای ارضا کردن میل جنسی در بانوان است. کسانی که درگیر همجنسگرایی هستند معمولاً از اختلالات روانی رنج می برند.
انواع پوزیشن لز وجود دارد که معمولاً در کشورهای غیر اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و بسیار رواج دارد و دختران و زنان به واسطه آن نسبت به گرایش های جنسی همدیگر پاسخ می دهند.

چگونه لز کنیم
لز کردن در اسلام امری ناپسند است اما بسیاری از زنان این تمایلات را داشته و قصد برقراری رابطه جنسی با زنی دیگر دارند. معمولاً بانوان برای لز با هم می بایست بدن خود را تمیز کنند در صورتی که در ارتباط جنسی با آقایان، بسیاری از قسمت های بدن مرد هنوز پر مو است و فقط ناحیه مشخصی تمیز می شود این موضوع در خصوص بانوان کمتر دیده می شود و بانوان اقدام به تمیز کردن همه بخش های بدن خود می شوند.
لز در بین دو دختر یا زن صورت می گیرد و مرد دخالتی در آن ندارد. بانوان اندام های جنسی همدیگر را هدف قرار می دهند. لز برخلاف سکس با دخول، بیشتر به صورت مالشی است که با دستان یا از راه اورال سکس دهان روی بدن شخص مقابل صورت می گیرد. زنان نقاط جنسی گسترده ای در بدن خود دارند به طوری که در لز می بایست همه نقاط حساس بدن زن هدف قرار بگیرد تا لذت بیشتری احساس شود.
پوزیشن لز بیشتر به تحریک جنسی بانوان منجر می شود به طوری که در زمان مالش هر دو شخص بتوانند لذت کامل ببرند. انواع پوزیشن لز کردن بر اساس وزن بانوان و قد و سلیقه ای که دارند انتخاب می شود.
در لز معمولاً دخول پارت آخر است و به شکل جداگانه ای از دخول آقایان صورت می گیرد، معمولاً بانوان از انگشتان خود برای دخول استفاده می کنند و این موضوع باعث می شود که سطح تحریک قابل کنترل تر باشد.
استفاده از روغن های مالشی کمک می کند تا زن احساس بهتری از رابطه خود داشته باشد و لذت بیشتری ببرد. رعایت اصول بهداشتی در لز اهمیت زیادی دارد چون بسیاری از رفتارها با دهان و زبان صورت می گیرد و نباید بیماری منتقل شود. پوزیشن لز برای اشخاصی که وزن زیادی دارد معمولاً کمی طولانی تر است تا بخش های مختلف بدن درگیر شود.
حتما بخوانید: نشانه های زن همجنسباز

انواع پوزیشن لز
معمولاً انواع پوزیشن لز و همجنسگرایی زنان وجود دارد که هر یک بر اساس سلیقه و فرم بدنی بانوان مشخص می شود:
پوزیشن 69 لاتین:
پوزیشن 69 لاتین که در بین زن و مرد بسیار رایج است یکی از مشهورترین پوزیشن لز محسوب می شود. در این پوزیشن هر دو شخص به صورت برعکس با بدن هم ارتباط می گیرند به طوری که از زبان و دهان خود برای مالش واژن همدیگر استفاده می کنند. این پوزیشن با سطح تحریک بیار بالایی همراه است و کمک می کند که بدن شخص برای لذت بیشتر آماده شود.
پوزیشن لز 69 لاتین هم از پهلو و هم از بالا و پایین صورت می گیرد. به طوری که یک زن دراز می کشد و پای خود را باز می کند و زن دیگر روی شخص اول دراز کشیده و او هم پای خود را باز می کند به طوری که واژن هر شخص دقیقاً روبرو زبان و دهان شخص دیگر قرار بگیرد به این ترتیب تحریک نقطه G به بهترین حالت صورت می گیرد.
مدل صندلی:
پوزیشن لز مدل صندلی به این صورت است که یک زن روی صندلی نشسته و شخص دیگر روی پای او می نشیند و شخصی که در قسمت پشتی قرار دارد شروع به مالش اندام های جنسی زن دیگر می کند در این روش سینه و نوک سینه و گردن و گوش هدف قرار می گیرد. معمولاً یک دست مخصوص مالش نوک سینه و دست دیگر برای بخش واژن استفاده می شود تا سطح تحریک بسیار بیشتر شود.
پوزیشن لز از پشت:
این روش برای تحریک ناحیه واژن و مقعد است به طوری که یک شخص به پشت روی زمین دراز می کشد و شخص دیگر شروع به مالش و لیسیدن ناحیه مقعد شخص می گیرد. این روش برای شروع کار بی نظیر است و سبب تحریک بیشتر می شود.
[تصویر:  1628594380_%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B...%D9%86.png]
پوزیشن الاکلنگی:
پوزیشن الاکلنگی معمولاً به صورت دخول صورت می گیرد به طوری که یک شخص واژن شخص دیگر را توسط زبان تحریک می کند و شخص دیگر سعی می کند از انگشت یا هر وسیله دیگر مثل دیلدو برای دخول استفاده نماید. این روش برای بانوانی که اضافه وزن دارند بسیار عالی است و سبب ارضا می شود.
حتما بخوانید: ویژگی های افراد لز

عوارض سکس لز در پوزیشن های مختلف چیست
پوزیشن سکس لزبین روشی غیر استاندارد و غیر اخلاقی محسوب می شود به طوری که اگر شخص به آن عادت کند، روی ذهن او اثرات بد می می گذارد:
اعتیاد به لز:
بانوانی که خود را درگیر سکس لز می کنند عملاً در ازدواج دچار مشکل هستند و هیچ لذتی از بدن مرد نمی برند این موضوع سبب می شود که خودشان را در هر شخصی درگیر لز کنند.
زخم و عفونت در واژن:
معمولاً ورود عفونت و باکتری به واژن در لز بیشتر از سکس اصلی است به طوری که سبب بروز یک سری بیماری جنسی در شخص شده و مشکلات زیادی در او ایجاد می کند.
ایجاد درد در ناحیه سینه:
معمولاً در پوزیشن لز مالش سینه به صورت افراطی دیده می شود و این موضوع سبب بروز درد در ناحیه سینه می شود و فرم سینه را بهم می زند.
گرایش به گناه و فساد:
لز و لزبینی در اسلام از اختلالات روانی محسوب می شود و کسانی که خود را درگیر این موضوع می کنند به گناه آلوده می شوند و این موضوع باعث می شود که افراد بیشتری را وارد این وادی نمایند.
یائسگی زودهنگام:
معمولاً در پوزیشن لز، ارگاسم به حد نهایی نمی رسد و این موضوع سبب ایجاد اختلال در بدن بانوان شده و رحم را دچار فشار بیش از اندازه می کند و این موضوع سبب می شود که در طولانی مدت بارداری دچار مشکل شود و حتی شخص دیگر یائسگی زود هنگام شود.
بدخوابی و هراس خوابی:
لز در بانوان منجر به مشکلات هراس خوابی می شود به طوری که شخص نمی تواند ذهن خود را آرام سازد و این موضوع برای او مشکلات زیادی ایجاد می کند.
تشویق دیگران به لز:
بررسی ها اینطور نشان می دهد که تکرار مدل سکس لز در بانوان سبب انحرافات اخلاقی شده و شاید سایر دوستان و حتی اعضای خانواده خود را مجبور به این کار کنند.
در ادامه بخوانید: ویژگی های افراد گی


سوالات متداول

1- ✔️ چگونه لز کنیم؟
✔️ لز یا همجنس گرایی موضوعی است که در چند سال اخیر بسیار از آن صحبت می شود که در متن مقاله نحوه لز کردن زنان ذکر شده است.


2- ✔️ انواع پوزیشن لز چیست؟
✔️ معمولاً انواع پوزیشن لز و همجنسگرایی زنان وجود دارد که هر یک بر اساس سلیقه و فرم بدنی بانوان مشخص می شود که در متن مقاله مطرح شده است.


3- ✔️ عوارض سکس لز در پوزیشن های مختلف چیست؟
✔️ لز کردن و برقراری سکس در بین زنان لزبین گاهی عوارضی به همراه دارد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.
منبع : پوزیشن لز