تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چرا تعمیرگاه مجاز دیبا سازان را انتخاب کنیم؟
برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، تعمیرگاه های بسیاری هستند که در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ هزینه های هنگفتی را دریافت می کنند و یا از قطعات تقلبی برای ساید استفاده می نمایند. همچنین ناوارد بودن برخی از تعمیرکاران نیز موجب آسیب چند برابر به لوازم خانگی می شود و این یک فاجعه به حساب می آید؛ چرا که شما هزینه بیشتری باید برای تعمیر ساید سامسونگ بدهید.
اما نمایندگی  تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ مجاز ما، برای استخدام تکنسین و تعمیرکار لوازم خانگی سامسونگ، آزمون ها و شرایط سختگیرانه ای را قرار داده است تا فقط افراد ماهر، با سابقه ای بالا و متخصص بتوانند به این مجموعه وارد شوند. از دیگر مزیت های مجموعه دیبا پشتیبان ارائه برگه ضمانت نامه، پس از تعمیر ساید Samsung است تا شما با خیالی آسوده تعمیر لوازم خانگی خود را به ما بسپارید. این ضمانت نامه بیان می دارد که در صورت خراب شدن دوباره ساید، به مدت 1 سال خدمات تعمیر برای شما رایگان است.
تعمیرکار ساید Samsung
همان طور که می دانید، ساید بای ساید های سامسونگ، سیستم پیشرفته ای دارند و تعمیر آن ها کمی پیچیده و سخت است. همین امر موجب می شود که تعمیرکار ساید سامسونگ در کار خود بسیار ماهر باشد و علاوه بر سابقه بالایی که در این حرفه دارد، از علم روز و فناوری های جدید نیز آگاهی داشته باشد. تمامی تعمیرکاران مجموعه ما، در دوره های آموزشی که برای آنها در نظر گرفته شده است، شرکت کرده و پس از آن اجازه کار به آنها داده می شود. تعمیرکار و تکنسین مجرب باید دارای ویژگی هایی باشد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.
ویژگی های تعمیرکار متخصص در تعمیر یخچال ساید
برای اینکه بتوانیم یک تعمیرکار مجرب را از فرد مبتدی تشخیص دهیم، باید به موارد زیر توجه داشته باشیم.
[list]
[*]دقت عمل بالا در عیب یابی دستگاه
[*]عیب یابی سریع دستگاه
[*]دارا بودن عملکرد دقیق و سریع برای تعمیر دستگاه
[*]استفاده از قطعات اورجینال ساید
[*]کسب مهارت از تعمیرگاه های مجاز سامسونگ
[*]فردی خوش برخورد با مشتری
[*]ارائه ضمانت نامه کتبی
[/list]