تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد پزشکی ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام این آزمون اقدام کرده اند، برای حضور در محل برگزاری آزمون می بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود با مراجعه به سایت sanjeshp.ir اقدام نمایند. 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به دلیل درج اطلاعاتی چون شماره داوطلبی، تاریخ و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و کلیه داوطلبان می بایست در مهلت مقرر به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و نسبت به مشاهده و چاپ کارت آزمون اقدام نمایند.
به بیان دیگر برای دریافت کارت آزمون ارشد پزشکی نیازی به حضور داوطلب در مراکز توزیع کارت نیست و متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. مرکز سنجش آموزش پزشکی بازه زمانی مشخصی را برای این مرحله در نظر گرفته و با انتشار اطلاعیه ای داوطلبان را از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 مطلع می کند.
از این رو متقاضیان با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون می بایست پیگیر اطلاعیه های منتشر شده توسط این مرکز بوده و به محض اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت آزمون برای دریافت آن اقدام نمایند. ما نیز در این مقاله کلیه اخبار و اطلاعیه های مرتبط با زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱
اطلاعات مربوط به زمان بندی مراحل مختلف آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منتشر شده و داوطلبان را از بازه زمانی در نظر گرفته شده برای هر مرحله مطلع می کند. سال پیش نیز کارت ورود به جلسه ارشد بهداشت در تاریخ مشخص شده بر روی سایت قرار گرفت.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد پزشکی معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون آغاز شده و این امکان را در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه اشکال یا خطا در اطلاعات مندرج بر روی کارت به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

بر اساس اعلام سایت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، زمان دریافت کارت ارشد 1401 در سال گذشته از اواخر تیر ماه آغاز شده و داوطلبان به مدت 4 روز فرصت داشتند تا نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود در سایت سنجش پزشکی اقدام نمایند. داوطلبان بعد از دریافت کارت خود می بایست آن را پرینت کرده و در محل برگزای آزمون به همراه داشته باشند. نداشتن کارت ورود به جلسه به منزله غیبت محسوب می شود. از سوی دیگر، آن دسته از داوطلبانی که موفق به دریافت کارت خود نشده اند، می توانند در زمان تمدید مهلت جهت دریافت کارت سریعا اقدام نمایند.


زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد بهداشت 1401، به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

ما نیز به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401


لازم به ذکر است داوطلبانی که در تاریخ ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ دو رشته امتحانی را انتخاب می کنند می بایست برای هر رشته کارت مجزایی دریافت کرده و بر اساس زمان و مکان اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند.

نکته حائز اهمیت دیگری که باید در نظر گرفت این است که گاهی برخی از داوطلبان با ایراداتی بر روی کارت ورود به جلسه خود مواجه می شوند که بایستی جهت اصلاح آن اقدام نمایند. از این رو، سازمان سنجش پزشکی، باجه هایی برای رفع نقص این ایرادات فراهم کرده است. داوطلبان در صورت مغایرت در کارت ورود به جلسه خود کافیست با مراجعه به یکی از این باجه های رفع نقص که نشانی آنها نیز در سایت سنجش پزشکی قرار می گیرد، اقدام نمایند.
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401


[تصویر:  arshad.gif]


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 پاسخگوی سوالات داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در دریافت کارت آزمون یاری می نمایند.

[تصویر:  1480617610_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%8...%D8%AF.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت 1401 چه زمانی منتشر می شود؟
✔️ مطابق متن مقاله داوطلبان از چند روز قبل از برگزاری کنکور ارشد بهداشت که در متن مقاله نیز اعلام می شود می توانند کارت ورود به جلسه ارشد خود را دریافت نمایند.


2- ✔️ متقاضیان آزمون ارشد پزشکی برای دریافت کارت آزمون می بایست به چه سایتی مراجعه کنند؟
✔️ این داوطلبان برای دریافت کارت باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کنند که کلیه اخبار مربوط به زمان دریافت این کارت در متن مقاله بروزرسانی خواهد شد.


3- ✔️ در زمان دریافت کارت ارشد وزارت بهداشت 1401 امکان ویرایش معدل وجود دارد؟
✔️ بله، مطابق متن مقاله داوطلبان از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی یا با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت می توانند نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند.
منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد پزشکی ۱۴۰۱