تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سایت کانون بازنشستگی کشوری با هدف خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری که از صندوق بازنشستگی کشوری حقوق دریافت می کنند، راه اندازی شده است. سایت صندوق بازنشستگی کشوری، امکانات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند و باعث تسهیل در انجام امور بازنشستگان شده است.


تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری، سریع انجام شدن امور بازنشستگان کشوری، خدمت رسانی به کلیه بازنشستگان کشوری و ... از جمله اهدافی است که باعث روی کار آمدن سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir شده است. این سایت با هدف خدمت رسانی به صورت غیر حضوری و اطلاع رسانی به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است. لذا کلیه بازنشستگان کشوری می توانند از خدمات مختلفی که در سایت صندوق بازنشستگی کشوری و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری ارائه می شود، استفاده نمایند.
با توجه به اینکه شاید بعضی از بازنشستگان با نحوه ورود به سایت www.cspf.ir آشنایی ندارند، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری آشنا کنیم.

برای ورود به سامانه کانون بازنشستگی کشوری کلیک کنید .

[تصویر:  1627878676_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%8...DB%8C2.jpg]


کاربران برای ورود به سامانه کانون بازنشستگی کشوری باید به سایت www.cspf.ir مراجعه کنند.


ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir
کلیه بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی کشوری را دارند، می بایست که ابتدا به نشانی اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوند و سپس از خدمات مختلفی که در این سامانه ارائه می شود، استفاده نمایند.
لذا آشنایی با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری www.cspf.ir برای تمامی افرادی که قصد استفاده از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگی را دارند، لازم است. در ادامه نحوه ورود به سایت www.cspf.ir را توضیح می دهیم. دقت داشته باشید که می توانید بعد از ورود به سایت کانون، با کلیک کردن بر روی بخش های مختلف سایت صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات مختلفی که در سایت قرار داده شده است، استفاده نمایید.

برای ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری، می بایست ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و در فیلد جستجوی گوگل عبارت سایت کانون بازنشستگی کشوری را تایپ نمایید و سپس، جستجو کنید. نکته: برای دسترسی بهتر به سایت صندوق بازنشستگی، بهتر است که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده نمایید. پس از اینکه گوگل سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir را جستجو کرد، روی آن کلیک کنید تا به سایت اصلی صندوق بازنشستگی و یا همان سایت کانون بازنشستگی کشوری وارد شوید.

[تصویر:  1627878656_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%8...B%8C11.jpg]

در حال حاضر، شما وارد سایت صندوق بازنشستگی شده اید و می توانید برای استفاده از خدمات مختلف سایت بر روی هر یک از بخش های مورد نظر خودتان کلیک نمایید.

[تصویر:  1627878676_%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%8...DB%8C2.jpg]

برای ورود مستقیم به سایت کانون بازنشستگی کشوری کلیک نمایید.

حتما بخوانید: درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری 

معرفی سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir
صندوق بازنشستگی کشوری یکی از با سابقه ترین صندوق ها در طی 100 سال اخیر است که توانسته با خدمت رسانی به عموم بازنشستگان کشوری، گامی بسیار موثر برای تسهیل در انجام امور بازنشستگان کشوری بردارد. سایت کانون بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان کشوری روی کار آمده است.
سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir تمامی اطلاعیه های مربوط به بازنشستگان را به صورت کاملا به روز و آپدیت شده در خود قرار داده است تا تمامی بازنشستگان کشوری بتوانند از اطلاعیه ها و آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با کانون بازنشستگی کشوری مطلع شوند. همچنین، این سامانه خدمات مختلف دیگری را نیز به بازنشستگان کشوری ارائه می کند.
دسترسی به بخش خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری از آن دسته از خدماتی است که در سایت کانون بازنشستگی کشوری ارائه می شود. به طوری که کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به قسمت خدمات الکترونیک سایت کانون بازنشستگان کشوری از خدماتی که به صورت غیر حضوری در این سایت ارائه می شود، استفاده نمایند. با استفاده از خدمات غیر حضوری قابل ارائه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به صندوق های بازنشستگی و یا مراکز مربوط به آن ها نیست.
لازم به ذکر است که استفاده از خدمات قابل ارائه در سایت کانون بازنشستگان کشوری به نشانی www.cspf.ir، برای تمامی افراد مجاز است؛ اما در صورتی که افراد بخواهند از بخش خدمات الکترونیک کانون بازنشستگی کشوری از خدمات غیر حضوری استفاده کنند و به سایت وارد شوند، می بایست که حتما اطلاعات بازنشستگان در سایت وارد شود. دقت داشته باشید که برای استفاده از این خدمات حتما می بایست که حقوق بازنشستگی خود را به صورت مستقیم از صندوق بازنشستگی کشوری دریافت کرده باشید.

بیشتر بخوانید: کانون بازنشستگان ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

امکانات سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir
کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی www.cspf.ir از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند. امکانات سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir بسیار متنوع می باشد و در صورتی که افراد بخواهند از درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری استفاده نمایند، می بایست که اطلاعات مربوط به فیش حقوقی یا حکم حقوقی خود را در دسترس داشته باشند.
اگرچه که امکانات سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir بسیار متنوع است؛ اما در ادامه به بعضی از امکانات قابل ارائه در این سایت اشاره می کنیم.

دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعیه ها:
در صورتی که قصد مشاهده آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی کانون بازنشستگی کشوری را دارید، می توانید از طریق صفحه اصلی سایت این اخبار را مشاهده نمایید. همچنین، با کلیک کردن بر روی قسمت اخبار در بالای سایت می توانید تمامی اخبار را بر اساس دسته بندی ها مختلف بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، خدماتی و رفاهی و ... مشاهده نمایید.
دریافت اپلیکیشن صبا:
اپلیکیشن صبا، اپلیکیشنی است که زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شده است و خدمات مختلفی را نیز به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با کلیک کردن بر روی گزینه اپلیکیشن صبا این اپلیکیشن را دریافت نمایند. این اپلیکیشن در دو نسخه ios و اندروید منتشر شده است و امکانات مختلفی از جمله دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و حکم حقوقی را فراهم نموده است.
دسترسی به درگاه خدمات الکترونیک سایت کانون بازنشستگی کشوری:
کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با دسترسی به درگاه خدمات الکترونیک سایت صندوق بازنشستگی از خدمات آنلاین و غیر حضوری این سایت استفاده نمایند. در واقع، مهم ترین بخش سایت صندوق بازنشستگی، درگاه خدمات الکترونیک می باشد که خدمات مختلفی همچون ثبت نام وام ازدواج، ثبت نام وام های مختلف، دریافت فیش و حکم حقوقی و ... در آن ارائه می شود.
ورود به سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری:
کلیه بازنشستگان کشوری و یا عموم مردم می توانند با ورود به بخش «سامانه شفافیت» از آخرین اطلاع رسانی ها و عملکرد مربوط به صندوق بازنشستگی مطلع شوند. در واقع، در این سامانه گزارش های مختلف و داده های آماری، برنامه ریزی های متنوع انجام شده، اطلاعات اقتصادی و ... به صورت کاملا شفاف به افراد اطلاع رسانی می شود.
ورود به بخش نظرسنجی سایت صندوق بازنشستگی:
کلیه افرادی که به هر دلیلی از عملکرد سایت صندوق بازنشستگی رضایت ندارند و یا پیشنهادی برای بهتر شدن عملکرد این سایت دارند، می توانند با ورود به بخش «نظرسنجی» در منوی بالای سایت، پیشنهادها و انتقادهای خود را با پر کردن پرسشنامه و فیلد مربوط به انتقادها و پیشنهادها ثبت کنند.
دسترسی به داده های آماری:
در صورتی که قصد مشاهده داده های آماری صندوق بازنشستگی را دارید، می توانید با ورود به بخش اطلاعات آماری از آخرین آمارها در سایت صندوق بازنشستگی مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: کانون بازنشستگان آجا ارتش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir به کانال تلگرام موضوعات حقوقی مراجعه کنید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir پاسخ دهند.
سوالات متداول

1- ✔️برای ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir چطور می توان اقدام کرد؟
✔️برای ورود به سایت کانون بازنشستگی کشوری می توان از طریق مرورگر های اینترنتی اقدام کرد که در متن مقاله نیز آورده شده است.

2- ✔️در سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir چه خدماتی برای بازنشستگان ارائه شده است؟
✔️در سایت کانون بازنشستگی کشوری خدمات غیر حضوری فراوانی برای بازنشستگان کشوری ارائه شده است که در متن مقاله آمده است.

3- ✔️سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir تنها مختص به بازنشستگان کشوری می باشد؟
✔️بله، خدمات سایت کانون بازنشستگی کشوری تنها مختص به بازنشستگان کشوری می باشد که در متن مقاله بیان شده است.
منبع : سایت کانون بازنشستگی کشوری www.cspf.ir