تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سایت تخمین رتبه هیوا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سال کنکور برای دانش آموزان بسیار پر استرس بوده و آن ها به دنبال راهی برای کاهش استرس خود و سنجش وضعیتشان هستند، تخمین رتبه یکی از روش هایی که دانش آموزان کنکوری می توانند با کمک آن وضعیت علمی خود را بررسی کنند. سایت های مختلفی برای تخمین رتبه کنکور وجود دارند که یکی از بهترین آن ها، سایت تخمین رتبه هیوا می باشد.
کلیه دانش آموزان پایه دوازدهم و یا حتی یازدهم برای داشتن یک برنامه ریزی مناسب می توانند از تخمین رتبه سایت هیوا استفاده نمایند و رتبه کنکور خود را تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه هیوا یکی از معتبرترین نرم افزارها برای تخمین رتبه کنکور می باشد که در ادامه مقاله بیشتر با آن آشنا می شویم.

معرفی تخمین رتبه هیوا و اهمیت استفاده از آن
کنکور یکی از سال های سرنوشت ساز برای برخی دانش آموزان پایه دوازدهم بوده که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر را دارند، به همین خاطر دانش آموزان و والدین آن ها تمام تلاش و اراده خود را به کار می گیرند تا به هدف و رتبه دلخواه دانش آموز نزدیک شوند.
استفاده از کلاس های کنکور، تست زنی، استفاده از کتاب های کمک درسی و تست، حل کردن سوالات سال های گذشته و ... می توانند به دانش آموز کنکوری برای رسیدن به یک رتبه ایده آل و موفقیت در کنکور کمک کنند. یکی از راه های کمکی در این مسیر آزمون های آزمایشی است که از موسسات مختلف برگزار می وشد.
در واقع، دانش آموز کنکوری باید رتبه کنکور ایده آل خود را بر اساس هدف خود بسنجد تا بتواند یک برنامه ریزی و مدیریت زمان مناسب در رابطه با میزان مطالعه خود داشته باشد. به همین خاطر، بسیار مهم است که دانش آموزان از سایت ها و یا نرم افزارهای تخمین رتبه استفاده نمایند و رتبه کنکور خود را تخمین بزنند.
همانطور که ذکر شد سایت های مختلفی برای تخمین رتبه کنکور سراسری وجود دارند که بعضی از آن ها معتبر و بعضی از آن ها نامعتبر می باشد و درصد خطای زیادی دارد. یکی از سایت های معتبر برای تخمین رتبه کنکور سراسری، سایت تخمین رتبه هیوا می باشد.
از مزایای سایت تخمین رتبه کنکور هیوا این است که همه افراد می توانند به صورت رایگان از این سایت استفاده کنند و با وارد کردن یک سری اطلاعات رتبه کنکور خود را تخمین بزنند. نرم افزار تخمین رتبه هیوا، اولین نرم افزاری است که می تواند رتبه کنکور را بر اساس منطقه یا همان سهمیه که در کارنامه کنکور درج می شود، تخمین بزند.
بنابراین، با توجه به توضیحات داده شده، پیشنهاد می شود که کلیه دانش آموزان پایه دوازدهم که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند و یا دانش آموزان پایه یازدهم که قصد مطالعه برای کنکور سراسری را دارند به سایت تخمین رتبه کنکور هیوا وارد شوند و با این سایت، رتبه کنکور خود را تخمین بزنند.
نرم افزار تخمین رتبه هیوا به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند وضعیت علمی خود را در دروس مختلف بسنجند و برنامه ریزی درستی را با توجه به نتایج آن داشته باشند، و یا در صورت نیاز تغییراتی در برنامه ریزی و ساعات مطالعاتی خود ایجاد کنند. تخمین رتبه هیوا با وارد کردن درصدهای هر یک از دروس می تواند رتبه حدودی شما را بر اساس داده های سال های گذشته تخمین بزند. با توجه به دقت این نرم افزار، معمولا درصد خطای بسیار کمی در تخمین رتبه هیوا وجود دارد.
حتما بخوانید: رتبه لازم برای رشته روانشناسی

نحوه استفاده از تخمین رتبه هیوا
سایت تخمین رتبه هیوا، از سایت های پرکاربرد مثل سایت تخمین رتبه کانون قلم چی برای دانش آموزان یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم می باشد. به همین دلیل دانش آموزان باید اطلاعات خود را در مورد نحوه استفاده از نرم افزار تخمین رتبه هیوا افزایش داده تا بتوانند به راحتی از این نرم افزار برای تخمین زدن رتبه خود استفاده کنند. نحوه استفاده از تخمین رتبه هیوا، بسیار ساده است. کافیست که طبق مراحل زیر پیش بروید.
1ابتدا در گوشی های هوشمند و یا سیستم کامپیوتری خود، عبارت «سایت هیوا» را جستجو کنید.
2حال بر روی اولین سایتی که گوگل با نام سایت هیوا، جستجو می کند، کلیک کنید تا به سایت اصلی هیوا وارد شوید.
[تصویر:  1623848272_%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%8...D8%A71.png]
3در سایت هیوا امکانات مختلفی را مشاهده می کنید که یکی از آن ها نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری است، روی آن کلیک کنید.
[تصویر:  1623848298_%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%8...D8%A72.png]
4در اولین مرحله از تخمین رتبه هیوا، باید سه اطلاعات را وارد کنید. اولین اطلاعات شامل سال کنکور که قصد تخمین رتبه بر اساس آن را دارید است که تعدادی گزینه آورده و می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.
5دومین اطلاعات این است که باید شما از سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی یکی از گروه ها را بر اساس رشته تحصیلی خود انتخاب کنید.
6سومین اطلاعات هم مربوط به منطقه و سهمیه مورد نظر شما می باشد که باید بر اساس منطقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنید.
[تصویر:  1623848337_%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%8...D8%A73.png]
7پس از انتخاب موارد ذکر شده، باید درصد های دروس خود را در مربع مربوط به هر درس وارد کرده و بر روی گزینه رتبه من را محاسبه کن، کلیک کنید.
[تصویر:  1623848380_%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%8...D8%A74.png]
8حال سیستم رتبه شما را بر اساس اطلاعات دانش آموزان سال های گذشته تخمین می زند. می توانید بر روی گزینه چه رشته ای و کجا قبول می شوم کلیک کنید تا راهنمایی بیشتری دریافت کنید.
[تصویر:  1623848540_%D8%AA%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%8...D8%A75.png]
حتما بخوانید: تحصیل یا کار

لینک ورود به تخمین رتبه هیوا
تخمین رتبه سایت هیوا، جزء معتبرترین سایت های تخمین رتبه می باشد و می توانید به طور دقیق رتبه دانش آموزان را بر اساس درصدهای تقریبی آن ها تخمین بزنند. اگرچه تخمین رتبه های دیگری نیز مثل قلم چی و تخمین رتبه گزینه دو وجود دارد.
کلیه دانش آموزان در سراسر کشور می توانند به صورت کاملا رایگان از نرم افزار تخمین رتبه کنکور هیوا استفاده نمایند و مراحل تخمین هیوا را همانطور که بالاتر ذکر شد، انجام دهند. نکته حائز اهمیت در این نرم افزار این است که می توان منطقه و یا همان سهمیه کنکور را نیز انتخاب کرد و به طور دقیق تری رتبه کنکور خود را تخمین زد.
لذا توصیه می شود که تمامی دانش آموزان به این سایت وارد شوند و رتبه کنکور خود را تخمین بزنند. لینک ورود به سایت تخمین رتبه هیوا را در ادامه قرار داده ایم. بر روی لینک زیر برای ورود مستقیم به سایت تخمین رتبه هیوا کلیک کنید.
لینک ورود به : تخمین رتبه هیوا
کلام آخر
تخمین رتبه هیوا یکی از نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور سراسری برای موفقیت در تحصیل دانش آموزان است که دقت بالایی برای تخمین رتبه کنکور دارد. استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور هیوا کاملا رایگان بوده و کلیه دانش آموزان می توانند بدون ثبت نام به سایت هیوا وارد شوند و رتبه کنکور خود را تخمین بزنند.


سوالات متداول

1- ✔️ تخمین رتبه هیوا چیست؟
✔️ تخمین رتبه یکی از روش هایی که دانش آموزان کنکوری می توانند با کمک آن وضعیت علمی خود را بررسی کنند که در متن مقاله شرح داده شده است.


2- ✔️ نحوه استفاده از تخمین رتبه هیوا چگونه است؟
✔️ نحوه استفاده از تخمین رتبه هیوا، بسیار ساده است که در متن مقاله با راهنمای تصویری به طور کامل ارائه شده است.


3- ✔️ لینک ورود به تخمین رتبه هیوا چیست؟
✔️ سایت های مختلفی برای تخمین رتبه کنکور وجود دارند که یکی از این سایت ها، سایت تخمین رتبه هیوا می باشد که در متن مقاله قرار داده شده است.
منبع : سایت تخمین رتبه هیوا