تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نمایندگی تعمیرات یخچال دوو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از مهم ترین نکات در رابطه با تعمیرگاه یخچال دوو دیبا  این است که تعمیرگاه تخصصی ما با مجوز رسمی و قانونی تحت نظر اتحادیه لوازم خانگی قرار دارد. همچنین تعمیرگاه ما در زمینه های مختلف تعمیر، سرویس و نصب یخچال دوو به صورت تخصصی فعالیت می کند. لازم به ذکر است که بگوییم، ما به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال دوو خدمات خود را ارائه نمی دهیم و شما عزیزان برای تماس با نمایندگی، باید با شماره تماس ذکر شده بر روی کارت گارانتی دستگاه تماس بگیرید.
تعمیرگاه مجاز ما دارای 4 شعبه رسمی در سراسر تهران است و دارای بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دوو می باشد. توجه داشته باشید که برخی از سودجویان در بازار تعمیرات یخچال دوو، تعمیرگاه خود را به عنوان نمایندگی معرفی می کنند تا هزینه های بیشتری را از شما عزیزان دریافت نمایند.
[تصویر:  2-4.jpg]
تعمیر یخچال دوو در محل
یکی از مزیت های تعمیرگاه یخچال فریزر دوو، ارائه خدمات آنلاین است. شما عزیزان دیگر نیازی به پیدا کردن تعمیرکار در خیابان های شلوغ و آلوده تهران ندارید و می توانید به راحتی در خانه بنشینید و تعمیرکار متخصصی را در محل اعزام کنید. کافی است با شماره های درج شده در سایت و یا تکمیل کردن فرم درخواست تعمیر در خواست خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر می شود.
با این ویژگی، دیگر نیازی به حمل یخچال و جا به جا کردن آن ندارید. همچنین بدون پیمودن راهی، تعمیرکار کار آزموده و با سابقه ای را در خدمت دارید. نکته جالب اینجاست که تعمیر یخچال دوو در محل به سرعت انجام می گیرد و دیگر نیازی به انتظار های طولانی برای تعمیر آن نیست. چنانچه یخچال شما با مشکل جدی روبرو شد بلافاصله با مرکز ما تماس بگیرید و مشکل را با کارشناسان در میان گذارید.