تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۰ هنوز از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام نگردیده، اما با توجه به تجربه دوره های گذشته می توان انتظار داشت که این زمان، حداقل دو ماه بعد از زمان ثبت نام یعنی پایان مرداد ماه 1400 باشد. نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن از طریق سایت اقدام ملی مسکن، بخش ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) می باشد.


ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در مرحله پنجم و در سال 1400 از 19 خرداد ماه آغاز گردید و مطابق اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی در 26 خرداد ماه به پایان رسید. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی اصلی اجرای طرح مسکن ملی، این ثبت نام در 246 شهر از استان های کشور ( به جز شهرهای استان های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی) انجام گرفت.
یکی از مهم ترین مسائل مرتبط با ثبت نام این طرح، بحث اعلام نتایج و اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می باشد؛ به نحوی که بسیاری از ثبت نام کنندگان این طرح پس از اتمام مراحل ثبت نام، خواستار آن بوده که هر چه سریعتر از نتایج ثبت نام خود مطلع شده و برای انجام بقیه مراحل دریافت تسهیلات اقدام نمایند.
به همین دلیل در این مقاله، ابتدا در مورد زمان اعلام اسامی قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن صحبت کرده، سپس، نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن را توضیح داده و در پایان، سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۰ را معرفی خواهیم نمود.

برای ورود به سامانه اقدام ملی مسکن کلیک کنید .

[تصویر:  1628502502_%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%8...%D9%86.jpg]


کاربران برای ورود به سامانه اقدام ملی مسکن باید به سایت tem.mrud.ir مراجعه کنند.


زمان اعلام اسامی قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن
 در سال های اخیر، سامانه های دولتی متعددی همچون سامانه املاک و اسکان با هدف سامان دهی بازار مسکن توسط دولت راه اندازی شده است و سامانه اقدام ملی مسکن نیز یکی از این سامانه ها می باشد. براساس اطلاعیه ای که وزارت راه و شهرسازی در خرداد ماه 1400 در سامانه اقدام ملی مسکن منتشر نمود،  ثبت نام مسکن ملی 1400 از 19 خرداد ماه آغاز شد، در 246 شهر از استان های کشور ( به جز شهرهای استان های کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی) انجام گرفت و مطابق اطلاعیه در 26 خرداد ماه نیز به پایان رسید.
یکی از سوالات مهمی که در رابطه با ثبت نام مسکن ملی برای ثبت نام کنندگان این طرح مطرح می گردد این سوال است که زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن چه زمانی می باشد؟ به عبارت دیگر، تاریخ اعلام نتایج ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن چه تاریخی بوده و متقاضیان طرح تا چه زمانی فرصت دارند تا برای تامین مبلغ اولیه وام اقدام نمایند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت زمان دقیق اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن هیچ گاه در دوره های قبلی از سوی وزارت راه و شهرسازی که متولی اصلی اجرای طرح مسکن ملی می باشد، اعلام نشده است. در رابطه با زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مرحله پنجم که در سال ۱۴۰۰ انجام گرفته است نیز هنوز اطلاعیه رسمی از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر نشده و در سایت tem.mrud.ir قرار نگرفته است.
اما با در نظر گرفتن زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در دوره های قبل و در سال های گذشته، که حداقل دو ماه با زمان ثبت نام فاصله داشته است، می توان انتظار داشت که زمان اعلام نتایج مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن نیز حداقل دو ماه بعد از زمان ثبت نام یعنی پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.
حتما بخوانید : سامانه جامع اقدام ملی مسکن

نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن
مطابق اطلاعیه ای که وزارت راه و شهرسازی در رابطه با ثبت نام طرح ملی مسکن در سایت tem.mrud.ir  منتشر کرده است، هرگونه مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن و پیگیری اسامی قبول شدگان مرحله پنجم این طرح در سال 1400 صرفا از طریق سامانه اقدام ملی مسکن که در واقع همان سامانه ثبت نام tem.mrud.ir نیز بوده، امکان پذیر می باشد. 
به همین دلیل در این بخش از مقاله به توضیح نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن در سایت اقدام ملی مسکن می پردازیم. نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۰ مطابق راهنمای تصویری زیر می باشد:
۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سامانه ثبت نام مسکن ملی یعنی tem.mrud.ir را جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر، وارد صفحه اصلی سایت ثبت نام مسکن ملی شوید.

[تصویر:  1628420661_%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%20%D...D9%861.jpg]

۲به منظور مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۰ بر روی دکمه ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) که در تصویر با فلش قرمز مشخص شده است، کلیک کنید.

[تصویر:  1628420679_%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%20%D...D9%862.jpg]

۳در این صفحه ، کد ملی خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه سبز رنگ تایید را بزنید.

[تصویر:  1628420711_%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%20%D...D9%863.jpg]

۴در این مرحله، سامانه ملی مسکن یک رمز عبور را به شماره همراه شما ارسال می کند. رمز عبور و کد امنیتی که در تصویر می بینید را در کادرهای مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را کلیک نمایید. اکنون می توانید نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن را مشاهده نمایید

[تصویر:  1628420767_%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84%20%D...D9%864.jpg]

سامانه جامع اقدام ملی مسکن تنها اختصاص به ثبت نام طرح ملی مسکن داشته، بلکه ثبت نام وام ودیعه مسکن نیز از طریق این سامانه انجام می گیرد. برای آشنایی با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن ، مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود:
بیشتر بخوانید : نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن

سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن
در کنار زمان اعلام نتایج مسکن ملی، یکی دیگر از سوالاتی که در رابطه با ثبت نام طرح ملی مسکن از سوی ثبت نام کنندگان این طرح مکررا پرسیده می شود، این سوال است که سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مرحله پنجم چه سایتی بوده و ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی ۱۴۰۰ به چه نحو می توانند از نتایج ثبت نام خود مطلع شوند؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که در سایت ثبت نام طرح ملی مسکن، قسمتی تحت عنوان ( مشاهده و پیگیری درخواست ها ) برای پیگیری های این سایت همچون پیگیری وام ودیعه مسکن طراحی و ایجاد گردیده است که ثبت نام کنندگان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به آن قسمت و با وارد کردن کد ملی و سپس رمز ارسالی از سوی سامانه به قسمت پیگیری ثبت نام طرح مسکن ملی وارد شده و نتایج خود را پیگیری نمایند. به عبارت دیگر، سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همان سایت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir می باشد.
در ادامه بخوانید : پیگیری ثبت نام مسکن ملی
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن چه زمانی است؟
زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 1400 هنوز از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام نگردیده اما می توان انتظار داشت که حداقل دو ماه بعد از زمان ثبت نام یعنی پایان مرداد ماه 1400 باشد و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

2- نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن به چه صورت می باشد؟
نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن از طریق سایت اقدام ملی مسکن بخش مشاهده و پیگیری درخواست ها می باشد و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

3- سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 1400 چه سایتی می باشد؟
سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همان سایت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir می باشد و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.
منبع : قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن