تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
افرادی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ را دارند، باید ابتدا با مراجعه به سایت ثبت نامی این آزمون در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، اقدام به دریافت این کارت و پرینت آن کنند. لازم به ذکر است که به همراه داشتن این کارت و کارت ملی برای ورود به جلسه آزمون الزامی است.



آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، آزمونی است که در بازه های زمانی مختلف برای جذب نیرو های متخصص به قوه قضاییه برگزار می شود. افرادی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 را دارند، باید حتما قبل از برگزاری آزمون نسبت به، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ اقدام کنند.
همچنین، داوطلبان می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشان کنند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این موضوع، در این مقاله سعی داریم شما را با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 آشنا کنیم.


نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
سازمان سنجش به عنوان سایت ثبت نامی برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه می باشد که داوطلبان می توانند به این سایت برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام نمایند. در ادامه مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه با راهنمای تصویری آورده شده است.

داوطلبان می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه ابتدا آدرس اینترنتی sanjesh.org و یا عبارت سایت سنجش را در موتور جستجوی رایانه خود وارد نمایند.

[تصویر:  1628080178_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...D9%871.jpg]

داوطلبان بعد از ورود به سایت سازمان سنجش، از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه، می بایست گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایند.

[تصویر:  1628080207_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...D9%872.jpg]

در این قسمت می بایست بر روی گزینه کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 را کلیک کنند.

متقاضیان دراین صفحه نیز می توانند به ویرایش اطلاعات خود از جمله شماره شناسنامه، کد ملی، سال تولد و اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند و شماره پرونده و یا شماره داوطلبی کارت خود را مشاهده نموده و در صورت تایید اطلاعات بر روی کارت، یک نسخه چاپی از آن را تهیه کنند.

[تصویر:  1628080535_%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%8...D9%873.jpg]

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را دارند، باید قبل از برگزاری آزمون، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 کنند. کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، یکی از مهم ترین مدارکی است که باید در روز برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه به همراه داوطلبان باشد. بدیهی است که داوطلبان بدون در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، نمی توانند در آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه شرکت کنند.
بنابراین، بسیار مهم است که داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰، به سایت مربوط به ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و مراحل مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را انجام دهند.
با توجه به اینکه، هنوز زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال 1400 مشخص نشده است، به طور دقیق مشخص نیست که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ چه زمانی است.
بنابراین، پیش بینی می شود که داوطلبان آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال 1400، بتوانند 2 روز قبل از برگزاری آزمون با ورود به سایت ثبت نامی این آزمون که سایت سنجش می باشد، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: سایت آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

نحوه ویرایش ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال 1400 را دارند، باید قبل از برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خودشان کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰، از طریق سایت ثبت نامی این آزمون و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 انجام می شود.
بنابراین، داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه که زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود، را دارند باید به سایت مربوط به ثبت نام این آزمون مراجعه کنند و مراحل مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را انجام دهند.
داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰، متوجه اشتباه وارد شدن اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه خود شدند، می توانند در زمان ویرایش ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، مراحل مربوط به ویرایش ثبت نام خود را انجام دهند.

دقت داشته باشید که معمولا پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، یک زمانی برای ویرایش اطلاعات و اصلاح اطلاعات مندرج بر روی کارت در نظر گرفته می شود که داوطلبان می توانند با با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا با مراجعه به مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون، اطلاعات مندرج بر روی کارت را ویرایش نمایند.

 ویرایش اطلاعات مندرج در سایت سنجش تنها دو روز قبل از برگزاری آزمون برای اصلاح اطلاعات، فعال می شود که تنها می توان در این زمان اطلاعات هویتی، اطلاعات مربوط به کد ملی، شماره شناسنامه و ... را در این زمان ویرایش نمود. برای ویرایش بقیه اطلاعات باید به مراکز اصلاح اطلاعات کارت مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 
مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، یکی از مدارک بسیار مهم است که باید به عنوان مجوز ورود به آزمون به همراه داوطلبان باشد. بنابراین، سعی کنید که در روزهای ابتدایی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، اقدام به دریافت این کارت کنید و حتما آن را به صورت پرینت شده در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشید.
برای ورود به جلسه آزمون، می بایست به غیر از کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، کارت ملی عکس دار نیز به همراه داوطلبان باشد. در غیر این صورت از ورود داوطلبان به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

نکته مهمی که داوطلبان باید در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، به آن دقت داشته باشند این است که اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون خود را به دقت چک کنند و در صورتی که متوجه اشتباه وارد شدن اطلاعات شدند، باید در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نامی، اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند. همچنین، می توان در صورت اشتباه وارد شدن نام و نام خانوادگی، شماره ملی و ... به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه نمود و مراحل مربوط به ویرایش اطلاعات را انجام داد.

در ادامه بخوانید: مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- ✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 در چه تاریخی می باشد؟
✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه دو روز پیش از برگزاری این آزمون می باشد که در متن مقاله نیز بیان شده است.

2- ✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 از چه سایتی می بایست اقدام کرد؟
✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه می بایست از سایت سازمان سنجش اقدام کرد که در متن مقاله نیز آمده است.

3- ✔️هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 امکان ویرایش اطلاعات روی کارت وجود دارد؟
✔️بله، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه امکان ویرایش اطلاعات بر روی کارت وجود دارد که در این مورد در متن مقاله توضیحات بیشتری داده شده است.
منبع : کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400