تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، کلیه شرایط ثبت نام این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار داده و امکان ادامه تحصیل را برای علاقه مندان به رشته های هوایی دانشگاه ستاری فراهم می کند. این دفترچه از بخش های مختلفی تشکیل شده و به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی و... می پردازد.


ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری برگزاری آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱، مقدمات لازم برای برپایی رقابتی سالم را فراهم کرده و کلیه شرایط، ضوابط و قوانین آزمون را در قالب دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401 - 1402 منتشر می کند.
علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه افسری شهید ستاری پس از مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون می توانند به بررسی شرایط فردی و تحصیلی خود پرداخته و در صورت مجاز بودن نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند. 
دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری از بخش های مختلفی تشکیل شده و به تشریح شرایط عمومی و اختصاصی، معرفی رشته ها، موارد محرومیت از ثبت نام و امتیازات تحصیل در این دانشگاه و... می پردازد. مطالعه جزئیات این دفترچه آگاهی داوطلبان را افزایش داده و احتمال بروز خطا و اشتباه در درج اطلاعات ثبت نامی را به حداقل می رساند. 
لینک دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ همزمان با آغاز فرایند ثبت نام فعال شده و بر روی سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد که در ادامه به بررسی مهم ترین شرایط مندرج در این دفترچه می پردازیم.

زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱
جزئیات دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شده و داوطلبان ثبت نام دانشگاه افسری هوایی شهید ستاری 1401 باید از شرایط و جزئیات ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری مطلع باشند که این جزئیات در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری هوایی شهید ستاری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ وجود دارد و داوطلبان با مطالعه این دفترچه از آن مطلع می شوند.
سال گذشته متقاضیان از آبان ماه تا آذر ماه فرصت داشتند برای ثبت نام دانشگاه افسری هوایی شهید ستاری اقدام کنند. هنوز زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ اعلام نشده است. پیشنهاد میکنیم عضو کانال تلگرام هیوا شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع شوید.


به محض اینکه زمان انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ مشخص شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.


متقاضیان باید پس از اطلاع از زمان ثبت نام خود را برای ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ آماده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دانشگاه افسری شهید تاری 1401 مطالعه مقاله زیر به متقاضیان توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

[تصویر:  academy1.gif]

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱
در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسریشهید ستاری 1401 تمام جزئیات ثبت نام از قبیل زمان ثبت نام دانشگاه شهید ستاری، نحوه و منابع زمان برگزاری آزمون و... نوشته شده که دانلود و مطالعه این دفترچه قبل از ثبت نام برای همه متقاضیان این آزمون الزامی می باشد.
داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه افسری هوایی شهید ستاری ۱۴۰۱ می باشند، الزامیست ابتدا به مطالعه دفترچه ثبت نام بپردازند و سپس اقدامات لازم را در جهت نام نویسی و پرداخت هزینه آزمون به انجام برسانند. این دفترچه معمولا همزمان با آغار ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401 منتشر می شود که به محض انتشار لینک دانلود آن را در جدول زیر قرار خواهیم داد. 



به محض اینکه دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ منتشر شود لینک دانلود آن را در این مقاله قرار خواهیم داد.


بعد از دانلود دفترچه و مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401 و پس از ثبت نام باید خودتان را برای حضور در جلسه آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری اماده کنید. زمان برگزاری هم در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری اعلام می شود که در متن مقاله زیر تاریخ دقیق آن را به اطلاع داوطلبان رسانده ایم.
بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون افسری دانشگاه شهید ستاری


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


شرایط ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱
از مهم ترین بخش های دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401 شرایط ورود به دانشگاه افسری شهید ستاری می باشد که در قالب بندها و تبصره های مختلف ارائه شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در قسمت زیر به بررسی برخی از این شرایط پرداخته شده است:

بخش های ابتدایی دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401 - 1402 به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان پرداخته و تمامی ضوابط مربوط به شرایط سن، معدل، میزان قد، بینایی، تحصیل درجه داران رسمی و پیمانی، دانشجویان سایر دانشگاه ها، ممنوعیت های نظام وظیفه را تشریح می کند.

متقاضیان می توانند برای آگاهی بیشتر در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری دانشگاه هوایی شهید ستاری 1401 مقاله زیر را مطالعه نمایند.
بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون افسری دانشگاه شهید ستاری

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


موارد محرومیت از ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱
در صفحات نخست دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به بررسی شرایط محرومان از ثبت نام و تحصیل در این دانشگاه پرداخته شده است. بنابراین داوطلبان باید توجه داشته باشند چنانچه دارای شرایط زیر بوده و برای ثبت نام اقدام کنند علاوه بر مسترد نشدن هزینه ثبت نام از مراحل گزینش حذف خواهند گردید. 
انواع بیماری که موجبات محرومیت داوطلب را برای ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری به همراه دارد شامل:

تالاسمی مینور
چاقی ( BMI بالاتر از 30)
کوررنگی
سابقه جراحی های وسیع 
مشکالت عمده ارتوپدی 
سابقه هرگونه معافیت پزشکی از مراجع نظامی و انتظامی
هرگونه سابقه بیماری های مزمن اعصاب و روان
کلیه بیماری های صعب العالج
هرگونه بیماری یا سابقه بیماری که نیاز به مصرف طولانی مدت دارو
کاهش شنوایی متوسط و شدید ( بر مبنای تست شنوایی سنجی )
هرگونه اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جرئیات منابع آزمون دانشگاه افسری هوایی شهید ستاری 1401 - 1402مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.
بیشتر بخوانید: منابع آزمون دانشگاه هوایی شهید ستاری

مشاوره ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری ۱۴۰۱
کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه افسری شهید ستاری، پس از دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند.
بدین منظور باید به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب مبلغ ثبت نام را پرداخت کنند. حال به کمک سریال اعتباری خریداری شده امکان درج اطلاعات فردی و تحصیلی برای متقاضیان فراهم خواهد شد و در نهایت با دریافت شماره پرونده مراحل ثبت نام به اتمام می رسد.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در کلیه مراحل ثبت نام آزمون دانشگاه افسری شهید ستاری در سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود .
در ادامه بخوانید: استخدام نیروی زمینی ارتش




سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری چه زمانی منتشر می شود ؟
✔️ مطابق متن مقاله دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شده و با مطالعه مقاله می توانید از جزئیات و زمان دقیق انتشار این دفترچه مطلع شوید.


2- ✔️ در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری به چه مواردی اشاره شده است ؟
✔️ در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری به کلیه ی شرایط عمومی، اختصاصی، موارد محرومیت، منابع و... اشاره شده که با مطالعه این مقاله می توانید از جزئیات کامل آن مطلع شوید.


3- ✔️ دفترچه ثبت نام دانشگاه هوایی شهید ستاری به چه نحوی منتشر می شود ؟
✔️ دفترچه ثبت نام دانشگاه هوایی شهید ستاری به صورت اینترنتی از طریق سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شده که در این مقاله لینک دانلود دفترچه قرار داده شده است.
منبع : دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری 1401