تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده 27
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 هر ساله توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و بر اساس اعلام نیاز مراجع ذیربط تعیین و اعلام می شود. طبق اطلاعیه منتشر شده توسط این مرکز آزمون کارشناسی رسمی ماده ۲۷ سال 1400 در تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


با تصویب شدن آیین نامه ماده 27 اجرایی قانون نظام مهندسی توسط هیات وزیران، آزمونی تحت عنوان " آزمون کارشناسی ماده 27 " توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و به منظور جذب کارشناسان متخصص و با تجربه در رشته های هفتگانه مهندسی برگزار می شود.
آن دسته از مهندسان و علاقه مندان واجد شرایط اخذ پروانه کارشناسی ماده ۲۷ که در مهلت مقرر در آزمون سال جاری ثبت نام کرده اند باید با اطلاع از زمان برگزاری این آزمون خود را برای شرکت در امتحان و کسب نمره حد نصاب آماده کرده تا بتوانند با موفقیت در این مرحله پروانه فعالیت خود را اخذ کنند.
داوطلبان می توانند با اطلاع به موقع از زمان آزمون و منابع تعیین شده برنامه متناسبی را برای مطالعه خود در نظر بگیرند. لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان آزمون سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیات زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 سال ۱۴۰۰ نظام مهندسی را ارائه داده ایم.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 سال 1400
معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی علاوه بر آزمون نظام مهندسی وظیفه نظارت و اجرای فرآیند ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده ۲۷ سال ۱۴۰۰ را نیز بر عهده دارد. در هر دوره از برگزاری این آزمون همزمان با آغاز مهلت ثبت نام، تاریخ دقیق برگزاری این آزمون نیز اعلام می شود.

داوطلبان متقاضی اخذ پروانه کارشناسی که در زمان تعیین شده به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی inbr.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام داده اند باید با توجه به تاریخ آزمون و منابع تعیین شده برنامه ای دقیق برای مطالعه خود تدوین کنند.

با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و همچنین طبق مندرجات دفترچه راهنمای آزمون ماده 27 سال جاری، مقرر شده است که آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 سال 1400 در تاریخ 14 مرداد ماه برگزار شود.


آزمون کارشناسی رسمی ماده ۲۷ سال ۱۴۰۰ در تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود

داوطلبان باید دقت داشته باشند که چند روز قبل از برگزاری آزمون و طبق زمانبندی تعیین شده توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی باید کارت ورود به جلسه خود را را دریافت کرده و نسخه چاپی آن را در روز آزمون به همراه داشته باشند.
بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی رسمی ماده 27

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره شرکت در آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 سال 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، داوطلبان باید چند روز قبل از تاریخ مقرر امتحان برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. داوطلبان می توانند با دریافت کارت آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 سال ۱۴۰۰ از ساعت آزمون و حوزه امتحانی خود مطلع شوند.

متقاضیان دقت داشته باشند که بهتر است حداقل 30 دقیق قبل از ساعت مقرر برگزاری آزمون، در حوزه امتحانی خود حاضر شوند تا پیش از بسته شدن درب ها وارد حوزه آزمون خود شده و بتوانند در اسرع وقت و به دور از استرس و اضطراب محل امتحان خود را یافته و در جایگاه خود مستقر شوند.

تمامی متقاضیان از جمله علاقه مندان به آزمون کارشناسی رسمی دادگستری که در آزمون ماده ۲۷ نظام مهندسی ثبت نام کرده اند باید روز برگزاری آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه، کارت ملی و شناسنامه عکسدار خود را نیز همراه داشته باشند تا در صورت لزوم به مسئولین حوزه ارائه دهند.

داوطلبان علاقه مند به شغل کارشناسی دقت داشته باشند که می توانند در صورت علاقه علاوه بر آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز نام نویسی کرده و شانس قبولی خود را بالا ببرند.
در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 سال 1400 سوالی در خصوص تاریخ آزمون سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

همچنین به داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی ماده ۲۷ سال ۱۴۰۰ توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار این آزمون و سایر آزمون های کارشناسی دادگستری و قوه قضاییه در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 چه زمانی برگزار می شود؟
✔️ زمان برگزاری آزمون کارشناسی ماده 27 هر ساله متفاوت بوده که به محض اعلام تاریخ آزمون سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود. 


2- ✔️ داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 در روز آزمون چه مدارکی را باید همراه داشته باشند؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 باید در روز امتحان کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی مانند کارت ملی و شناسنامه عکس دار خود را همراه داشته باشند.


3- ✔️ تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 چه زمانی اعلام می شود؟
✔️ معمولا هر ساله همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی ماده 27 تاریخ برگزاری این آزمون نیز اعلام شده و بلافاصله در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.
منبع : زمان برگزاری آزمون کارشناسی رسمی ماده 27