تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانش آموزای ششم به هفتم و نهم به دهمی که قصد ثبت نام در آزمون تیزهوشان رو دارن باید با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از تمام شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون مطلع شده و از تمام جزئیات برگزاری این امتحان مطلع میشن.


هر سال سازمان آموزش و پرورش استعداد های درخشان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان یک بازه زمانی را مشخص می کند تا داوطلبان در زمان مقرر شده و با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir نسبت به ثبت نام خود برای شرکت در آزمون تیزهوشان در پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم اقدام نمایند .
متقاضیان ثبت نام آزمون تیزهوشان برای اطلاع از شرایط و همچنین مدارک ثبت نام این آزمون باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان را دریافت نموده و مطالعه نمایند تا با آگاهی کامل پس از مراجعه به سایت مذکور ثبت نام خود را به صورت صحیح انجام دهند . حالا در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ قرار داده شده است.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان معمولا چند روز قبل از آغاز ثبت نام آزمون در سایت سنجش وپذیر استعداد درخشان برای دانش آموزای ششم به هفتم و نهم به دهم ب صورت مجزا از هم منتشر میشه.
همه دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید با دانلود این دفترچه و مطالعه اون خودشون رو برای ثبت نام آماده کنن . در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای هر دو پایه گذاشته شده.

در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال گذشته قرار داده شده که به محض انتشار دفترچه ثبت نام امسال این لینک ها بروز رسانی میشن.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین. 
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
همون طور که گفته شده تو دفترچه ثبت نام ازمون تیزهوشان 1401 - 1402 تمام شرایط و ضوابط شرکت در ازمون گفته شده که مهم ترین قسمت این دفترچه مربوط میشه به شرایط لازم برای ثبت نام ازمون تیزهوشانه. برای آشنایی شما با این شرایط در ادامه این شرایط برای ثبت نام در ازمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم رو گفتیم.

شرایط و ضوابط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :

تابعیت ایرانی .
 ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

نمره خیلی خوب تو تموم دروس نوبت دوم پایه ی پنجم ابتدایی تو سال تحصیلی و نمره خیلی خوب تو تموم دروس تو نوبت اول پایه ششم داشته باشه .

البته اگه داوطلب تو مجموع دو سال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی حداکثر تو یه درس خوب گرفته باشه هم مشکلی برای ثبت نام نداره .

برای اطلاع از سایت ثبت نام ازمون تیزهوشان می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید: سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان
شرایط و ضوابط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :
تابعیت ایرانی .
 ثبت نام اتباع غیرایرانی ، بر اساس بخش نامه مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام میشه .

حداقل معدل کل سالانه 19 تو خرداد پایه هشتم سال تحصیلی 99 - 1400 داشته باشه .

دانش آموزایی که پایه ی نهم رو تو مدارس استعداد های درخشان می خونن از شرکت تو این آزمون معافن و می تونن طبق آیین نامه مربوط به این دانش آموزا ، بدون آزمون تیزهوشان وارد این مدارس بشن .

تو شهرستانایی که چند تا دبیرستان دوره دوم سمپاد دارن ، داوطلبا می تونن نهایتا سه تا مدرسه ( هر سه داخل یه شهرستان و تو یه رشته تحصیلی ) رو به ترتیب اولویت تو فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنن .
همچنین داوطلبانی که با مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان سوالی برایشان مطرح شده می توانند کلیه سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسند .
در ادامه بخوانید: منابع آزمون تیزهوشان

سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی منتشر میشه ؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این دفترچه چند روز قبل از اغاز ثبت نام منتشر میشه.

2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایت منتشر میشه ؟
✔️ این دفترچه در سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان منتشر میشه که لینک دانلود اون در این مقاله هم گذاشته شده.

3- ✔️ دانش آموزا چطور می تونن از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مطلع بشن ؟
✔️ دانش آموزا با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان می تونن از این شرایط و ضوابط مطلع بشن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.
منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲