تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام تیزهوشان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ همه شرایط و ضوابط ، زمان ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون و مراحل ثبت نام نوشته شده و  همه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهمی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس رو دارن باید قبل از هر اقدامی ابتدا این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .


ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هرسال برای پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت ثبت نام تیرهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir انجام میشه . متقاضیای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای ثبت نام در این آزمون باید اول دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو دریافت و مطالعه کنن .
در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات مهمی مثل شرایط و قوانین ثبت نام ، مدارک لازم ، میزان هزینه ثبت نام و ... نوشته شده که دونستن اونا برای داوطلبا الزامیه . برای همین در ادامه این مقاله برای دسترسی راحت تر شما داوطلبا ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1401 - 1402 رو قرار دادیم و جزئیات اون رو گفتیم . با ما همراه باشین .

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت azmoon.medu.ir قرار میگیره و داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید در این زمان وارد سایت ثبت نام تیزهوشان بشن تا با دانلود و مطالعه این دفترچه از شرایط و جزئیات شرکت در آزمون تیزهوشان با خبر بشن .
این ثبت نام سال گذشته در فروردین ماه انجام شد و لینک دانلود دفترچه تیزهوشان نیز در این تاریخ بر وری سایت azmoon.medu/ir قرار گرفت. چون زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مشخص نیست پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای انتشار دفترچه مطلع بشین.


در جدول زیر لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم سال گذشته رو گذاشتیم که به محض انتشار دفترچه تیزهوشاتن 1401 - 1402 لینک دانلود ها بروز رسانی میشه.

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می تونیم به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کنیم ، که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز می تونن با شرایط خاص تو این آزمون ثبت نام و شرکت کنن . اما شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر یک از پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم متفاوته که در ادامه توضیح دادیم .

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ :
[list=1]
[*] اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی
[*]کسب مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس در نوبت دوم پایه پنجم و ششم ابتدایی 
[/list]
شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 :
[list=1]
[*]اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم
[*]داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم
[/list]
شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان :
در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو ( همجنس یا غیرهمجنس ) و قبولی یکی از اونا ، قل دیگه تنها درصورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده تو یکی از انتخاب هاش می تونه مازاد بر ظرفیت ثبت نام کنه . این قانون هم برای داوطلبای تیزهوشان ششم ابتدایی و هم نهم به دهم صدق می کنه .
در ادامه بخوانید : هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان
اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 داشتین می تونن از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

سوالات متداول

1- ✔️ آیا برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرط معدل وجود داره ؟ 
✔️ بله ، یکی از شرایط شرکت تو آزمون تیزهوشان نهم به دهم داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه نهمه که بقیه شرایط به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام ازمون تیزهوشان نهم به دهم تو چه سایتی انجام میشه ؟
✔️ این ثبت نام تو سایت آموزش و پرورش سمپاد انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو باید از چه سایتی دانلود کنیم ؟
✔️ این دفترچه رو باید از سایت آموزش و پرورش تیزهوشان دانلود کنین که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم .
منبع : دفترچه ثبت نام تیزهوشان