تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کاشت مژه در کرج
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درباره اکستنشن کاشت مژه در کرج کنجکاو هستید؟ آنچه شما باید بدانید اینجاست
 

 
آیا می توانم راز شما ، فقط بین من و شما باشد؟ حدود دو سال است که به طور مداوم از کاشت مژه در کرج های کاشت مژه در کرج استفاده می کنم. آنها باعث می شوند من مانند یک شاهزاده خانم دیزنی احساس کنم که روح پاک و لطیفش پروانه های ظریف و بدون ریمل را فریب داده است تا روی صورت من زندگی کنند.
 
در میان برنامه های آرایشی کم ماندگاری من ، استفاده از کاشت مژه در کرج مانند یک کد تقلب لوازم آرایشی است: خواه من از خواب بیدار شده ام ، یک ساعت ورزش کردم ، برای شنا رفته ام و نه به دلیل آنفلوانزای معده 24 ساعته معده زندگی کرده ام ، از نحوه چشمانم و اینکه چقدر سریع می توانم آماده شوم خوشحالم.
 
وقتی صحبت از استفاده از خط چشم می شود ، من مهارت حرکتی ساختگی یک دستگاه تخلیه شکم را دارم ، اما هیچ تلاشی روزانه برای انجام کاشت مژه در کرج ها برای جادو کردن کاشت مژه در کرج ها لازم نیست.
 
برای افراد ناآگاه اما کنجکاو ، من از صاحبان چهار سالن کاشت مژه در کرج (و یک چشم پزشک) در مورد اینکه هنگام تمدید چه انتظاری دارید ، پرسیدم.
اکستنشن کاشت مژه در کرج چیست؟
 
برخلاف کاشت مژه در کرج های کاذب موقت ، کاشت مژه در کرج های کاشت مژه در کرج نه کاری DIY هستند و نه تعهدی زودگذر.
 کاشت مژه در کرج
آنها به صورت حرفه ای ، روی هر کاشت مژه در کرج طبیعی ، با چسب نیمه دائمی استفاده می شود که قرار است آنها را برای چند هفته در محل نگه دارد. موارد اضافی کاشت مژه در کرج های شما را با طول و حجمی که طبیعت صلاح نمی داند به شما بدهد سحر می کنند (و فراتر از آن چیزی که چندین لایه ریمل و یک فر کاشت مژه در کرج می تواند داشته باشد) ، اما در طول صورت شما شایسته است.
 
قبل از اینکه بیشتر از این ادامه دهیم ، اجازه دهید این مسئله را از بین ببریم: چشم پزشکان با آن خوب هستند.
 
ربکا جی تیلور ، چشم پزشک ناشویل و سخنگوی بالینی آکادمی چشم پزشکی آمریکا ، گفت: "ما از بابت زرق و برق داشتن مردم مشکلی نداریم." با این اوصاف ، خطرات زیادی وجود دارد که قطعاً مصرف کنندگان کاشت مژه در کرج باید از آنها آگاه باشند. اطلاعات بیشتر در مورد بعدا.
 
قیمت اکستنشن کاشت مژه در کرج بسته به سبک ، تجربه تکنسین و منطقه ای که در آن زندگی می کنید متفاوت است ، اما می توانید انتظار داشته باشید که یک مجموعه کامل از حدود 100 دلار شروع شود و تا 500 دلار صعود کند. در روش کاشت مژه در کرج در سالت لیک سیتی ، مجموعه کاملی از کاشت مژه در کرج های کاشت مژه در کرج از 99 دلار آغاز می شود. برای آن سرویس 150 دلار در Maxim-Eyes Lashes در اورلاندو و استودیوی Flutter Lash Studio شیکاگو پرداخت خواهید کرد. حداقل 350 دلار .
از کجا باید آنها را تهیه کنید؟
 
به غیر از توصیه های شخصی دوستان ، بررسی ها و عکس های مشتری که در سایت هایی مانند Yelp و Instagram منتشر شده است ، برای ارائه بینشی از کیفیت خدمات و سبک کاشت مژه در کرج های ارائه شده توسط یک شرکت بسیار ارزشمند است.
 
تیرزا شیرای صاحب BlinkBar ، سالن مخصوص کاشت مژه در کرج با سه مکان در لس آنجلس بزرگ است. پایگاه مشتری پر ستاره او شامل سلنا گومز ، کایلی جنر و رنه زلوگر است.
 
خانم شیرای گفت: "به عنوان یک قاعده کلی ، به مردم می گویم: گروپون را برای یک کلاس یوگا ذخیره کنید." "ما چیزهای دیوانه واری را در BlinkBar دیده ایم - افرادی که دارای Groupons هستند و با استفاده از Krazy Glue از پشت ماشین خود کاشت مژه در کرج می زنند." (افشای کامل: من اولین سری از کاشت مژه در کرج های کاشت مژه در کرج را با یک Groupon تهیه کردم. همانطور که می گویم عمل کنید ، نه همانطور که من انجام می دهم)
 کاشت مژه در کرج
شلبی مک کینی استودیوی Lashing Out کاشت مژه در کرج در دالاس را مالک و اداره می کند . وقتی به سالن کاشت مژه در کرج انتخابی خود رسیدید ، وی گفت ، به اطراف نگاه کن.
 
وی گفت: "یک نگاه سریع بیندازید تا مطمئن شوید که تمام محصولات استفاده شده در طول خدمت شما جدید یا ضد عفونی شده است." "همچنین طبق قانون مجری آرایشگر شما در ایالتی که در آن خدمات را انجام می دهند مجوز دارد و مجوز آنها باید در جایی در سالن ارسال شود."
اولین قرار شما
 
اولین زمان طولانی ترین زمان شما خواهد بود ، حداقل 90 دقیقه و احتمالاً دو ساعت بیشتر به طول می انجامد. شما باید با چشمان کاملا تمیز و آرایش به سالن برسید.
 
خانم شیرایی گفت: "ما از مشتریان می خواهیم که کافئین نداشته باشند." "شما هنوز دروغ می گویید ، این یک فرصت عالی برای جدا کردن برق است. توصیه من این است که یک لیست پخش یا کتاب روی نوار بیاورید. "
 
من خودم را جزئی از پادکست ها می دانم و همیشه مطمئن می شوم که تلفنم را به حالت هواپیما برسانم تا مطمئن شوم که با اعلان های دیوانه کننده ای که در جیب من وجود دارد وزوز نمی کند و به مدت دو ساعت قادر به بررسی آن نیستم. و با توجه به تدارکات پیچیده مربوط به درخواست خود در اواسط برنامه ، همیشه باید قبل از شروع قرار ملاقات خود از سرویس بهداشتی دیدن کنید.
 
تکنسین شما باید انتظارات و سلیقه شخصی شما را با شما در میان بگذارد: آیا شما به ظاهری ظریف تر علاقه مند هستید ، یا امیدوارید که بتوانید شیطان باطن خود را آزاد کنید؟ از سلامت و ضخامت کاشت مژه در کرج های طبیعی و همچنین فرم صورت و چشم های شما برای تعیین مجموعه مناسب پسوندها استفاده می شود.
 
اکستنشن کاشت مژه در کرج در طیف گسترده ای از طول ها ، قطرها و فرها موجود است. همچنین مواد مختلفی وجود دارد ، از جمله مصنوعی ، ابریشم و راسو (گرانترین و اخلاقی ترین گزینه ، مورد توجه برای پشمالوی خز واقعی). خرد عمومی این است که کاشت مژه در کرج های مصنوعی از کاشت مژه در کرج های ابریشمی نرم و ملایم تر ، براق تر و چشمگیرتر به نظر می رسند ، گرچه توسعه دهندگان مختلف توصیفات متناقضی از ویژگی های آنها به من ارائه می دهند. من فکر می کنم به راحتی می توان گفت که یک ناظر آموزش ندیده احتمالاً تفاوت فاحشی نخواهد دید.
 کاشت مژه در کرج
جولی ملا و رامونا آزكونا ، صاحبان استودیوی She Winks Lash Studio در نیویورك ، توصیه می كنند كه تازه كارها از نظر محافظه كار اشتباه كنند. آنها همیشه می توانند بعداً درام را بالا ببرند.
 
خانم ملا و خانم آزكونا در نامه الكترونیكی نوشتند: "اگر مشتری برای اولین بار است كه وارد می شود ، ما به آنها توصیه می كنیم كه الگوی رشد کاشت مژه در کرج های خود را دنبال كنند و آنها را تیره تر كنند." "این به آنها ظاهری طبیعی می بخشد ، گویی که آنها ریمل می زنند ، تا زمانی که به تغییر عادت کنند."
روش
 
برای شروع ، به پشت دراز خواهید کشید و راحت خواهید شد. کاشت مژه در کرج های پایین شما با پد های زیر چشم ، برچسب ها یا نوار محافظت می شوند. آماده باشید که چشمان شما برای کل برنامه بسته بماند ، زیرا تکنسین شما با ظرافت هر پسوند را با موچین می چسباند.
 
ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا بدانید که یک شی metal فلزی نوک تیز در حال نزدیک شدن به کره چشم شما است ، اما روش آن به اندازه کافی ملایم است که اگر مثل من باشید ، ممکن است احساس خستگی کنید. من معمولاً با نسیم پنکه کوچکی که تکنسین به سمت کاشت مژه در کرج هایم می کشد بیدار می شوم تا به هنگام خشک شدن چسب ، به خشک شدن چسب کمک کند.
 
سول لی ، صاحب استودیوی آرایش زیبا Soul در شهر نیویورک گفت: "من مشتریانی دارم که وارد می شوند ، سلام می کنند و به خواب می روند." "اگر می توانید راهی برای آرامش خود پیدا کنید ، فکر می کنم یافتن ساعتی در طول روز برای چرت زدن بسیار خوب است."
مراقبت و نگهداری از اکستنشن کاشت مژه در کرج
 
پس از قرار ملاقات ، اجازه ندهید تا 24 ساعت آینده پسوندهایتان خیس شود ، تا چسب کاملا خشک شود. از محیط های مرطوب مانند سونا نیز دور شوید. من یک بار درست یک ماشین 10-K را در صبح بخار تابستان و درست بعد از کاشت مژه در کرج استفاده کردم ، و یادم می آید که صورت عرق کرده ام را با دست پاک کردم و سه یا چهار پسوند فراری روی کف دستم پیدا کردم.
 
برای حفظ اکستنشن های خود ، آنها را تمیز نگه دارید و هر روز آنها را به آرامی با یک عصای ریمل مایع یا برس قرقره پاک کنید. می توانید آرایش چشم داشته باشید ، اما بپذیرید که روغن ها و پاک کننده آرایش بر پایه روغن ، بدترین دشمن کاشت مژه در کرج های شما هستند ، زیرا باعث از بین رفتن چسب می شوند. وقتی نوبت به ریمل می رسد ، متخصصان پیشنهاد می کنند از آن رد شوید.
 کاشت مژه در کرج
"شما واقعاً به ریمل کاشت مژه در کرج و ابرو احتیاج ندارید. به همین دلیل پسوندها را می گیرید و هزینه های زیادی را صرف این کار می کنید. ”خانم لی گفت.
 
خانم مک کینی افزود: "قانون اساسی در مورد کاشت مژه در کرج ها این است که هرچه کمتر با آنها درگیر شوید ، بهتر و طولانی تر می مانند".
 
برای اینکه کامل و تازه جلوه های اضافی خود را حفظ کنید ، لمس کردن باید هر دو تا چهار هفته یکبار انجام شود. این قرار ملاقات ها تقریباً یک ساعت به طول می انجامد و قیمت آنها از 50 تا 250 دلار است. (بعد از یک ماه ، به طور معمول هزینه کامل و جدیدی از شما دریافت می شود.) استفاده از مواد افزودنی و صحیح مراقبت ، باعث ریزش کاشت مژه در کرج های شما نمی شود ، اما با رشد و ریزش کاشت مژه در کرج های خود ، شاهد تلفات اجتناب ناپذیری خواهید بود. چرخه های طبیعی آنها خانم لی گفت که مشتریانی دارد که به مدت 10 سال بدون هیچگونه عوارض جانبی نامطلوبی از کاشت مژه در کرج استفاده کرده اند ، هرچند که توصیه می کند هر دو یا دو سال یکبار به مشتریان سه ماه تعطیل بپردازند.
آنچه چشم پزشکان می خواهند بدانید
 
از جمله نگرانی های پزشکی مرتبط با اکستنشن کاشت مژه در کرج ها ، احتمال ضربه و عفونت پلک یا قرنیه ، از بین بردن دائمی یا موقتی کاشت مژه در کرج ها و واکنش های آلرژیک به چسب ها است که برخی از آنها از لحاظ تاریخی حاوی فرمالدئید بوده اند. (مانند سایر مواد آرایشی ، چسب کاشت مژه در کرج ها مورد تأیید FDA نیستند.)
 
اگر به کشیدن کاشت مژه در کرج علاقه دارید و از این طریق چشم ها و پلک های شما نیز سالم هستند ، دکتر تیلور ، چشم پزشک ، توصیه می کند قبل از استفاده از چسب در نزدیکی چشمان ، از محتویات هر نوع چسب سوال کنید و حتی از تکنسین خود بخواهید که ابتدا آزمایش لک انجام دهد. در داخل مچ دست خود قرار دهید.
 کاشت مژه در کرج
دکتر تیلور گفت: "آنچه شما نمی خواهید با آن پایان دهید یک واکنش آلرژیک گسترده است." "شما فقط سعی دارید وارد شوید و کمی با شکوه و زیبا تر شوید و دو روز بعد ، با چشمی متورم از خواب بیدار می شوید که حتی نمی توانید باز کنید."
 
اگر علائمی مانند درد ، خارش یا قرمزی خود را نشان داد ، امور را به دست خود نگیرید. دکتر تیلور اکیداً توصیه می کند که مانند حذف همه موارد شلاق که با آنها صحبت کردم ، اقدام به حذف برنامه های افزودنی در خانه نکنید.
 
دکتر تیلور گفت: "اگر مشکلی دارید ، لطفاً وارد شوید و به یک چشم پزشک مراجعه کنید." "شما ممکن است با کشیدن و کشیدن علائم خود را تشدید کنید. ممکن است کاشت مژه در کرج های خود را بشکنید. سعی کنید خودتان این کار را انجام ندهید ، زیرا گاهی اوقات ماهی بزرگتر از آنچه تصور می کنید می تواند باشد.
 
 کاشت مژه در کرج