تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: آشنایی با انواع مدل های قفل دیجیتال و هوشمند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برخی مدل های قفل دیجیتال شرکت آریا لاک

[تصویر:  af5be195846248b88b7c369c2e81b22a-ThumbLarge.jpg]


همانطور که گفته شد قفل های الکترونیکی ، سیستم های قفل کننده و امنیتی هستند که برای کار کردن از جریان برق یا باتری استفاده میکنند که دارای انواع مدل های متنوعی هستند که هرکدام نسبت به قابلیت هایی که دارند در مکان های مخصوص استفاده میشوند.

در ادامه با انواع مدل های این محصولات کاملا آشنا میشوید :

قفل بازشو خودکار
از مدل های ابتدایی این قفل ها میباشد که عملکرد خیلی پیچیده ای هم ندارد و برای مواقع خاص استفاده میشود و فقط هنگام خروج قفل درب به صورت خودکار باز میشود.
از قفل های باز شو برای ساختمان های بزرگ مانند: ورزشگاهها، موزه و… که تعداد بازدیدکنندگان و مراجعه کنندگان زیادی دارد و از این طریق از ازدحام آنها جلوگیری می شود.

قفل های قفل شو خودکار
این نوع قفل ها برعکس مورد بالا است و جریان الکتریکی باعث قفل شدن و قفل نگه داشتن درب میشود.
قفل های قفل شوی خودکار از تجهیزات و امکانات ارزشمند در مواقع ضروری محافظت می کند و از پالس های الکترومغناطیسی و در زمان هایی که برقی قطع وجود دارد تاثیر نمی گیرد.

قفل های بایومتریک
این قفل ها از پیشرفته ترین قفل های دیجیتال هستند که نه تنها از اثر انگشت استفاده میکنند بلکه قابلیت استفاده از اشکن شبکیه چشم، اسکن کف دست، اسکن صوت، اسکن تشخیص چهره را هم دارند.
عملکرد و ایمنی این قفل ها نسبت به کیفیت سنسور آنها دارد که هرچه بیشتر باشد ، حساس تر و با دقت تر میشود و ایمنی را بیشتر میکند.
وقتی از این قفل ها استفاده میکنید دیگر نیازی به کلید و کارت و حفظ کردن رمز ندارید ، پس جای نگرانی هیچ چیزی نیست. 
قفل دیجیتال آریا لاک