تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: وسایل و تجهیزات خانه هوشمند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در یک خانه هر قسمتی را که فکرش را بکنید می توانید به وسایل هوشمند مجهز کنید برای این که بدانید چه وسایلی را می توانید در خانه به کار ببرید به سایت جهان اسمارت مراجعه کردیم و در اینجا قرار است تعدادی از محصولات خانه هوشمند شرکت جهان اسمارت را به شما معرفی کنیم .
یکی از محصولاتی که بیشترین طرفدار را دارد کلیدهای لمسی است . شاید بپرسید که کلید لمسی چه وسیله ای است که باید بگویم این کلید نسل جدید کلید های سنتی خانه است و به وسیله این کلید دیگر احتیاجی به لمس کردن آن برای خاموش یا روشن کردن چراغ ها ندارید و روشنایی خانه به وسیله تلفن همراه صورت می گیرد .
وسیله بعدی که قرار است به شما معرفی شود پرده برقی هوشمند است که در بیشتر خانه های جدید نصب می شود .این پرده ها دارای موتور و ریل هستند و به وسیله سنسورهایی که در آن به کار می رود به صورت خودکار باز و بسته می شوند یعنی زمانی که نور خورشید به داخل خانه بتابد سنسورها تشخیص می دهند و این پرده شروع به کار می کند .
یکی دیگر از وسایلی که در ساختمان های هوشمند دیده می شود قفل دیجیتالی است . این قفل ها امنیت خانه شما را بالا میبرند و از ورود سارقان به خانه جلوگیری می کنند . این قفل ها در مدل های مختلف عرضه شده اند که شامل اثر انگشت ، تشخیص چهره و روز عبور هستند .