تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ تو دفترچه مجزایی منتشر میشه و دانشجو ها می تونن بعد از بررسی اون ها، رشته ای رو که متجانس با مدرک کارشناسیشون هست رو انتخاب کنن. البته لیست رشته های بدون کنکور استعداد درخشان با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی متفاوته.



دانشگاه آزاد به دو صورت اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می کنه، یکی از طریق ثبت نام کنکور و یکی از طریق ثبت نام بدون کنکور . داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون کنکور ارشد این دانشگاه رو دارن باید قبل از ثبت نام از لیست رشته های ارائه شده در این پذیرش مطلع بشن.
اما پذیرش بدون کنکور ارشد هم امسال علاوه بر پذیرش استعداد های درخشان قراره بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هم انجام بشه که لیست رشته های این دو پذیرش با هم متفاوته و در دفترچه مجزایی منتشر میشه.
در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 1400 علاوه بر شرایط و ضوابط پذیرش، رشته های بدون کنکور هم نوشته شده که در ادامه این مقاله برای دسترسی راحت تر شما به این لیست، لینک دانلود رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو گذاشتیم.

لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
تو پذیرش کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی، رشته هایی که ظرفیت خالی تو دانشگاه های سراسری و آزاد دارن، از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد که بر اساس معدل تدوین شده منتشر میشه. همه این لیست رشته ها هم برای دانشگاه سراسری هم دانشگاه آزاد رو میشه از سایت سنجش دانلود کرد. طبق آخرین اخبار دانشگاه هایی اقدام به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می کنن که بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد آزاد ظرفیتشون به اون حد نصاب لازم نرسیده باشه.

البته پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق ارشد آزاد ۱۴۰۰ منتشر شد، مطلع بشین.


لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به محض انتشار تو این مقاله قرار می گیره.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین.
بیشتر بخوانید : ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ارشد دانشگاه آزاد



[تصویر:  1480617610.gif]


لیست رشته های بدون کنکور استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
رشته های بدون کنکور ارشد آزاد استعداد درخشان دقیقا مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد همین دانشگاهه. یعنی فارغ التحصیلای ممتاز دوره کارشناسی که تمام شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد رو دارن می تونن همه رشته هایی که از طریق کنکور ارائه شده رو به صورت بدون کنکور هم انتخاب کنن. در واقع رشته های بدون کنکور ارشد استعداد درخشان هیچ تفاوتی با رشته های با کنکور این مقطع نداره.


فایل زیر مربوط به لیست رشته های بدون کنکور ارشد استعداد درخشان 1400 می باشد.

دانلود لیست رشته های بدون کنکور ارشد استعداد درخشان 1400
[list]
[*]لیست رشته های بدون کنکور ارشد استعداد درخشان
[/list][list]
[*]حجم فایل: 10MB
[*]منبع:سنجش
[/list]دانلود فایل

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

نکات مهم درباره لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رو دارن باید بدونن که فقط رشته های مجموعه ای از ارشد رو می تونن انتخاب کنن که متجانس با رشته کارشناسیشون باشه. یعنی داوطلبا نمی تونن از بین لیست رشته های بدون کنکور ارشد ۱۴۰۰، رشته ای که با مدرک کارشناسیشون متفاوته رو انتخاب کنن.

البته این محدودیت در انتخاب رشته، فقط برای پذیرش ارشد استعداد درخشان وجود داره و امکان داره برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، محدودیت متجانس بودن رشته ارشد با کارشناسی برای داوطلبا برداشته بشه.


به محض اینکه اطلاعیه ای در خصوص محدودیت انتخاب رشته برای پذیرش ارشد استعداد درخشان هم منتشر بشه این مقاله به روز رسانی میشه.

برای اطلاع از ثبت نام بون کنکور ارشد دانشگاه های سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین .
در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور ارشد
اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص لیست رشته های بدون کنکور ارشد آزاد ۱۴۰۰ داشتین می تونین از کارشناسای تحصیلیکو کمک بگیرین. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین.


[تصویر:  1480617610.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ برای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد چه رشته هایی ارائه میشه؟
✔️ برای پذیرش استعداد درخشان همه رشته های با کنکور این دانشگاه ارائه میشه که لینک دریافت رشته ها در این مقاله گذاشته شده.

2- ✔️ رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رو از کجا باید دانلود کنیم؟
✔️ این رشته ها در دفترچه ثبت نامشون نوشته میشه که برای دسترسی راحت تر داوطلبا لینک دانلودش رو در این مقاله گذاشتیم.

3- ✔️ آیا برای انتخاب رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد محدودیت انتخاب رشته وجود داره؟
✔️ بله. همونطور که در این مقاله گفته شد برای پذیرش استعداد درخشان فقط باید رشته هایی رو انتخاب کنین که با رشته دوره کارشناسیتون متجانس باشه.
منبع : رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی