تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 می بایست در موعد مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه این کنکور اقدام نمایند . مرکز سنجش پزشکی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکترای بهداشت ۱۴۰۱ با در اختیار گذاشتن اطلاعاتی نظیر زمان و مکان برگزاری آزمون، داوطلبان را از حوزه امتحانی مربوطه آگاه نموده و مقدمات حضور به موقع آن ها را فراهم می کند.


کلیه داوطلبانی که پس از ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 علاقه مندی خود را برای تحصیل در رشته های پزشکی اعلام کردند، باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این کنکور به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و از زمان و مکان برگزاری آزمون مطلع شوند.
همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکترای بهداشت و کارت شناسایی معتبر یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون می باشد در نتیجه داوطلبان می بایست در بازه زمانی تعیین شده نسبت به مشاهده و پرینت این کارت اقدام نمایند.
مرکز سنجش پزشکی طبق روال سال های گذشته بازه زمانی چند روزه ای را برای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری بهداشت 1401 اختصاص می دهد و امکان مشاهده این کارت را به وسیله شماره تلفن همراه و کدملی فراهم می کند. در ادامه به بررسی زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
پس از به پایان رسیدن فرآیند ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، مرکز سنجش پزشکی با انتشار اطلاعیه ای زمان دریافت کارت ورود به جلسه ازمون دکتری وزارت بهداشت را مشخص نموده و به اطلاع داوطلبان می رساند. کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا چند روز قبل از برگزاری منتشر شده و بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می گیرد.
با توجه به روند سال های گذشته و در صورت برقرار بودن شرایط مناسب، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت 1401 احتمالا در اواخر فروردین ماه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری و صفحه اینستاگرام دکتری هیوا از زمان دقیق آغاز این فرایند مطلع شوند.


به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 پس از ورود به سامانه sanjeshp.ir، می بایست از منوی سمت راست بر روی گزینه دکتری کلیک کرده و سپس اطلاعات داوطلبی خود نظیر شماره داوطلبی، شماره شناسنامه یا شماره ملی را وارد نمایید.
بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت شامل اطلاعات وارد شده داوطلبان در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401، همچون مشخصات فردی ، نام و کدرشته امتحانی ، نوع سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت است.
مرکز سنجش پزشکی کشور بعد از برگزاری کنکور دکتری وزارت بهداشت، در اطلاعیه ای زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را مشخص می کند . پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج اولیه، متقاضیان موظف اند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir ، نتایج خود را مشاهده نمایند .


[تصویر:  doktora.gif]


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج دکترای بهداشت 1401 پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- کارت ورود به جلسه دکترای بهداشت 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت ورود به جلسه داوطلبان دکتری رشته های پزشکی چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض اعلام دقیق مقاله به روز رسانی خواهد شد .


2- آدرس سایت مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 چیست ؟
کارت ازمون دکتری پزشکی 99 در سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود که لینک دریافت آن در متن مقاله قرار داده خواهد شد .


3- چه مدارکی برای حضور در جلسه آزمون دکتری بهداشت ۹۹ الزامی است ؟
علاوه بر دارا بودن کارت شناسایی معتبر ، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نیز ضروری است که زمان دریافت آن در متن مقاله شرح داده شده است . 
منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱