تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 می توانند با مطالعه منابع مناسب رشته امتحانی خود، آمادگی لازم را برای حضور در جلسه کنکور کسب کرده و می توانند تا زمان برگزاری آزمون دکترا علوم پزشکی حدودا در تیر ماه ۱۴۰۱، با برنامه ریزی دقیق و حساب شده این بازه زمانی را مدیریت کرده و خود را به کسب تراز قابل قبول نزدیک نمایند.


مرکز سنجش پزشکی به عنوان مجری برگزاری فرآیند ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، مقدمات لازم را  برای ایجاد رقابت بین متقاضیان دانشگاه های سراسری و آزاد در رشته های علوم پزشکی فراهم می کند. مرحله اول آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت کتبی و یک پارچه برای تمامی متقاضیان دوره های روزانه، غیر روزانه و دانشگاه آزاد در دو تا سه روز متوالی برگزار می شود.
کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و تکمیل فرم ثبت نام، تا تاریخ برگزاری آزمون دکتری علوم پزشکی 1401 فرصت خواهند داشت، به مطالعه منابع رشته امتحانی خود پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نمایند. به علت اهمیت زیاد اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401، در ادامه این تاریخ را اطلاع رسانی کرده ایم.

زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری وزارت بهداشت را یک بار در سال و به صورت یکپارچه برای داوطلبان ورود به مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می کند. بر اساس روند سال های گذشته زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 احتمالا در نیمه اول تیر ماه خواهد بود که با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا می توانید به محض انتشار اطلاعیه در این خصوص در جریان قرار بگیرید.


به محض اعلام زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

مراقبین حاضر در جلسه، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت را با اطلاعات مندرج در کارت شناسایی مطابقت داده و در صورت مغایرت هر یک از قسمت ها از ورود داوطلبان به جلسه کنکور ممانعت به عمل می آورند. از این رو لازم است داوطلبان همانند سال های پیش چند روز قبل از تاریخ کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نموده و در روز آزمون علاوه بر کارت آزمون دکتری علوم پزشکی 1401، کارت شناسایی معتبر مانند شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی را همراه داشته باشند .
حتما بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

[تصویر:  academy1.gif]

مرحله بعد از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
متقاضیان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از منابع مربوط به رشته امتحانی خود مطلع شده و در فاصله زمان ثبت نام تا زمان برگزاری این آزمون به مطالعه و تست زنی بپردازند. منابع آزمون در سه دسته رشته های علوم پایه پزشكی ، بهداشت و تخصصی ، رشته های دندانپزشکی و رشته های داروسازی وجود دارند.
مرکز سنجش پزشکی پس از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 به پاسخنامه داوطلبان را جمع آوری و بررسی کرده و نتایج این آزمون را در زمان مشخصی منتشر می کند . داوطلبانی که در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کرده و با یک دیگر به رقابت پرداخته اند می بایست در زمان مقرر شده به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند .


[تصویر:  doktora.gif]


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در مرحله ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 تا اعلام نتایج نهایی کنکور دکترا علوم پزشکی ۱۴۰۱ پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. شما می توانید از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.
در ادامه بخوانید: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- آیا صحت داشتن اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزرات بهداشت الزامی است ؟
بله اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور دکترا علوم پزشکی باید صحیح بوده و با اطلاعات داوطلب مغایرت نداشته باشد که در متن مقاله توضیحاتی پیرامون صحت اطلاعات داده شده است .


2- داوطلبان از چه طریقی می توانند با منابع آزمون دکتری وزارت بهداشت رشته امتحانی مورد نظر خود آشنا شوند ؟
منابع آزمون دکتری علوم پزشکی قبل از زمان برگزاری این کنکور از طریق دفترچه ثبت نام به اطلاع داوطلبان خواهد رسید که برای دانلود آن می توانید به متن مقاله مراجعه کنید . 


3- آیا ثبت نام دکتری وزارت بهداشت برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری است ؟
خیر . مرکز سنجش پزشکی تنها یک مرحله ثبت نام برای متقاضیان دکتری علوم پزشکی دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می کند که جزئیات آن در مقاله ذکر شده است .
منبع : زمان برگزاری دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱