تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ احتمالا در ماه بهمن انجام میشه و همه کسایی که در کنکور سراسری شرکت کردن و تمام شرایط لازم برای ورود به این دانشگاه رو دارن می تونن در این تاریخ ، فرم تکمیل ظرفیت فرهنگیان رو تکمیل کنن .


چند سالیه که ورود به دانشگاه فرهنگیان یا همون تربیت معلم سابق ، بین داوطلبای کنکوری پررنگ و پراهمیت شده و هدف خیلی از این داوطلبا قبولی و ادامه تحصیل تو این دانشگاه هاست . اما به خاطر ظرفیت کم این دانشگاه ها ، خیلی از داوطلبا موفق نمیشن تو مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری قبولی این دانشگاه ها رو بیارن و تموم امیدشون به مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیانه که مجدد شانسشون رو امتحان کنن و قبول بشن .
بخاطر همین داوطلبا پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان هستن تا خودشون رو برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان آماده کنن . برای همین در ادامه در مورد زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰
داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کرده و شرایط دانشگاه فرهنگیان رو داشته باشن ، می تونن تو تاریخ ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان وارد سایت سنجش بشن و دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رو دانلود و اگه رشته مد نظرشون ارائه شده بود ، تو تکمیل ظرفیت شرکت کنن .
اما چون هنوز زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه تاریخ تکمیل ظرفیت مشخص شد با مطلع بشین .


به محض اینکه زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

برای این که بتونین فرایند ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کامل و بی نقص انجام بدین پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

مشاوره ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰
البته داوطلبایی می تونن شانسشون رو در ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ در زمان مشخص شده انجام بدن که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه شده باشن و تمام شرایط لازم برای ثبت نام اون رو داشته باشن .
در ضمن چون پذیرش دانشگاه فرهنگیان به صورت متمرکز با شرایط خاصه داوطلبایی که تمام شرایط لازم رو هم داشته باشن باید بتونن فرایند مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اون رو هم که شامل مصاحبه علمی و معاینات پزشکی میشه رو با موفقیت بگذرونن .

اگه در مورد تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 1400 سوالی داشتین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای این مرکز در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بهره ببرین .
در ادامه بخوانید : شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان


سوالات متداول

1- ✔️ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چه زمانی برگزار میشه ؟
✔️  ثبت نام تکمیل ظرفیت فرهنگیان معمولا بهمن ماه شروع میشه که زمان دقیق ثبت نام رو تو این مقاله گفتیم .

2- ✔️ چه کسایی می تونن در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شرکت کنن ؟
✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شده باشن .

3- ✔️ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان چند بار در سال برگزار میشه ؟
✔️ تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم معمولا یکبار در سال برگزار میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .
منبع : زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان