تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون استخدام بانک ایران زمین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
متقاضیان و شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال 1400 باید در تاریخ اعلام شده با آمادگی لازم در جلسه آزمون حاضر شوند. طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص استخدام متقاضیان سال گذشته، آزمون استخدامی بانک ایران زمین در بهمن ماه برگزار شد. 


آزمون استخدامی بانک ایران زمین در سال 1400 به منظور تکمیل کادر اداری و اجرایی واحد های این بانک در استان های مختلف ایران برگزار می شود. علاقمندان به استخدام شدن و فعالیت در بانک ها علی الخصوص بانک ایران زمین می بایست پس از ثبت نام در آزمون سال 1400، مراحل گزینش را با موفقیت طی کنند تا موفق به پذیرش نهایی شوند.
نخستین مرحله گزینش داوطلبان استخدام بانک ایران زمین سال 1400، شرکت در آزمون کتبی و تستی طرح شده از منابع اعلام شده، می باشد. شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 باید با اطلاع از زمان برگزاری آزمون در ساعت و تاریخ اعلام شده در جلسه آزمون حاضر شوند.
لذا با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از تاریخ دقیق آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 به منظور برنامه ریزی صحیح برای مطالعه منابع، در ادامه این مقاله جزئیاتی از ساعت و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 را ارائه داده ایم.

زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400
معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین، زمان آزمون همزمان با آغاز مهلت ثبت نام و با انتشار اطلاعیه راهنمای استخدام بانک ایران زمین اعلام می شود. شرکت تعاونی سازمان سنجش به عنوان مجری ثبت نام و برگزاری این آزمون وظیفه دارد زمان برگزاری آزمون را به داوطلبان اطلاع رسانی کند تا بتوانند خود را برای آزمون آماده کنند.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش، آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال گذشته در بهمن ماه برگزار شد. اما این زمان برگزاری به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاد. پیش بینی می شود در صورت برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین، این آزمون همانند روال عادی خود در اوایل نیمه دوم سال برگزار شود.


به محض مشخص شدن زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 این مقاله بروز رسانی می شود.

می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین ۱۴۰۰ در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا عضو شوید. داوطلبان می توانند از مقاله زیر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک ایران زمین نیز کمک گیرند.
بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی بانک ایران زمین

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400
آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال 1400 به منظور جذب متصدی امور بانکی، کارشناس اعتبارات و بانک داری شرکتی، کارشناس حسابرسی و کارشناس حقوق در استان های تهران، البرز، قزوین، فارس و .... برگزار می شود. محل برگزاری و حوزه امتحانی داوطلبان استخدامی بانک ایران زمین 1400 با انتشار کارت ورود به جلسه داوطلبان اعلام می شود.

شرکت کنندگان آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال 1400 موظف هستند چند روز پیش از آزمون و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مجری آزمون، وارد سامانه شده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایران زمین سال 1400 نخست به دلیل اطلاع از حوزه امتحانی ضروری بوده و هم چنین باید در روز آزمون همراه داوطلبان باشد.

داوطلبان آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال 1400 که علاقه مند به استخدام شدن در ارگان های دولتی هستند می توانند در صورت دارا بودن شرایط، علاوه بر استخدام این بانک در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نیز ثبت نام کرده و شانس خود را امتحان کنند.
در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک ایران زمین


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه جزئیات زمان برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین سال 1400 سوالی در خصوص این آزمون دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید.

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1400 چه زمانی برگزار می شود؟
✔️ زمان دقیقی برای برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین وجود ندارد و به محض مشخص شدن تاریخ آزمون سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. 


2- ✔️ محل برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین چه زمانی اعلام می شود؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، محل برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین با انتشار کارت ورود به جلسه اعلام می شود.


3-  ✔️ چه مدارکی باید در روز برگزاری آزمون استخدامی بانک ایران زمین همراه داوطلب باشد؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان باید مدارک شناسایی و کارت ورود به جلسه خود را در روز آزمون همراه داشته باشند.
منبع : زمان برگزاری آزمون استخدام بانک ایران زمین