تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانشجویانی که واجد شرایط شرکت در المپیاد علمی علوم پزشکی هستند با اطلاع از زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱، می توانند وارد سامانه ثبت نام شده و مراحل و اقدامات لازم برای ثبت نام در این امتحان را انجام دهند. آخرین زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی به بهار سال گذشته برمی‌ گردد.


المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی از جمله مهم‌ ترین آزمون های کشوری است که در چندین سال اخیر به روشی بسیار موثر برای کشف استعدادهای بزرگ رشته های پزشکی تبدیل شده و دانشجویان را تشویق کرده تا برای کسب موفقیت در این المپیاد بزرگ، توانایی های خود را به چالش بکشند تا از این طریق از تسهیلات عالی که وزارت بهداشت ایران در اختیار آن ها قرار می دهد، بهره‌ مند شوند.
دانشجویانی که شرایط شرکت در این المپیاد بزرگ را دارند، پس از آگاهی از زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 لازم است در اولین فرصت برای ثبت نام خود اقدام کنند. اطلاع از زمان دقیق ثبت نام المپیادهای علمی علوم پزشکی به داوطلبان کمک می کند تا علاوه بر ثبت نام در این آزمون خود را برای کسب موفقیت نیز آماده نمایند. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مقاله به بررسی زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱ بپردازیم.

زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱
در کنار المپیاد علمی دانشجویی وزارت علوم، المپیادی نیز برای دانشجویان رشته های پزشکی برگزار می شود. زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 مانند دوره‌ های پیشین این آزمون علاوه بر شبکه های ملی، توسط اعلامیه ها و همچنین نصب پوستر و اطلاعیه در دانشکده های پزشکی سراسر کشور و همچنین در اکثر بیمارستان های کشور اعلام می‌ شود. دانشجویان پس از مشخص شدن زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱، با مراجعه به سامانه اصلی ثبت نام المپیاد علوم پزشکی به آدرس registeretdc.tums.ac.ir می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

آخرین زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی به بهار سال 1400 برمی‌ گردد. تمامی دانشجویان واجد شرایط جهت شرکت در این آزمون بزرگ کشوری می بایست در بازه زمانی تعیین شده یعنی 24 فروردین تا 3 اردیبهشت سال 1400 طی حداکثر 10 روز برای ثبت نام و شرکت در این امتحان بزرگ اقدام می کردند.

هنوز زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱، مشخص نشده است، اما تاریخ ثبت نام المپیاد وزارت بهداشت با توجه به دوره های پیشین برگزاری این المپیاد در کشور قابل پیش بینی است. بر این اساس می توان گفت زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 احتمالا در بهار سال ۱۴۰۱ خواهد بود. داوطلبان برای ثبت نام در المپیاد علوم پزشکی، باید به شکل آنلاین و از طریق سایت ثبت نام اقدام کنند.


به محض مشخص شدن زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱، اطلاع رسانی های لازم در این قسمت صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی


مشاوره زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱
پس از مشخص شدن زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401، بهتر است تا هر یک از داوطلبان واجد شرایط در اولین فرصت برای ثبت نام خود اقدام کنند. هر یک از متقاضیان فرصت دارند تا طی بازه زمانی 10 روزه ای که برای ثبت نام در این المپیاد تعیین شده است، ثبت نام خود را انجام دهند.

با توجه به این که شمار متقاضیان برای شرکت در المپیاد علوم پزشکی بسیار زیاد است، ثبت نام در اولین فرصت بهترین کار است، چرا که ممکن است فرصت از دست برود و تاریخ دیگری برای ثبت نام مجدد در این المپیاد اعلام نشود. در نتیجه داوطلبان می بایست برای مدت ها و تا دوره بعدی برگزاری این المپیاد منتظر بمانند. پیشنهاد می کنیم گوش به زنگ باشید و پس از مشخص شدن زمان ثبت نام در المپیاد علوم پزشکی، خیلی سریع اقدامات لازم را انجام دهید.

موضوع دیگری که وجود دارد این است که نباید کار ثبت نام را به آخر موکول کنید. در روزهای پایانی ثبت نام ترافیک سایت بسیار بالا رفته و سامانه ثبت نام شلوغ خواهد شد. در نتیجه ممکن است برای این سامانه مشکل ایجاد شود و در نهایت شما موفق به ثبت نام نشوید. پس کار را به لحظه آخر موکول نکنید.

توصیه دیگر ما به شما این است که پس از اعلام زمان ثبت نام و پیش از این که این تاریخ فرا برسد، تمامی مدارک و اسنادی را که برای ثبت نام خود نیاز دارید را آماده کنید تا کار شما سریع‌ تر انجام شده و مشکلی برای ثبت نام شما به وجود نیاید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد بهداشت


[تصویر:  arshad.gif]


کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات تکمیلی در خصوص المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا باشید.
در ادامه بخوانید: رشته های ارشد بهداشت

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی چه زمانی انجام می شود؟
✔️ این ثبت نام معمولا در بهار انجام می شود که زمان دقیق آن در متن مقاله گفته شده است.


2- ✔️ زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی چگونه اطلاع رسانی می شود؟
✔️ همانطور که در مقاله گفته شد زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی معمولا از طریق شبکه های ملی و دانشگاه های علوم پزشکی اطلاع رسانی می گردد.


3- ✔️ ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی از چه طریقی انجام می شود؟
✔️ این ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام المیپاد علمی وزارت بهداشت انجام می شود که آدرس آن در متن مقاله گفته شده است.
منبع : زمان ثبت نام المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی