تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400داوطلبان علاقه مند به شرکت در
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون دیوان محاسبات کشور، پس از تکمیل مراحل ثبت نام ملزم به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 می باشند. نداشتن کارت ورود به جلسه منزله غیبت و انصراف از آزمون است. 


پس از اتمام مهلت ثبت نام آزمون دیوان محاسبات کشور سال 1400، داوطلبانی که توانستند فرم ثبت نام خود را در سایت ثبت نام آزمون دیوان محاسبات تکمیل نموده و کد رهگیری ثبت نام دریافت نمایند می بایست خود را برای آزمون دیوان محاسبات کشور آماده نمایند.
ثبت نام کنندگان تا زمان برگزاری آزمون استخدام دیوان محاسبات مهلت دارند با مطالعه منابع مربوطه معلومات خود را برای سمت انتخابی خود افزایش دهند. پیش از آزمون لازم است داوطلبان علاوه بر جمع بندی معلومات خود، مدارک لازم برای حضور در جلسه آزمون از جمله کارت ورود به جلسه، شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی خود را آماده نمایند.
کارت ورود به جلسه آزمون مجوز ورود به جلسه آزمون داوطلب محسوب می شود و با توجه به این اهمیت در ادامه این مقاله زمان، نحوه، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۰ را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400
کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی از جمله دیوان محاسبات کشور معمولا دو الی سه روز قبل از برگزاری آزمون عرضه می شود. داوطلبان می توانند در زمان معین شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و از مندرجات کارت که حاوی اطلاعات و مشخصات فردی می باشد، اطمینان حاصل کنند.

لازم به ذکر است همراه داشتن کارت مذکور الزامی بوده و نداشتن آن، مانع از حضور در جلسه آزمون خواهد شد. علاوه بر این، زمان و محل برگزاری آزمون نیز روی کارت درج شده است و داوطلبان می توانند پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۰ از ساعت آزمون و حوزه امتحانی خود مطلع شوند.

برگزاری آخرین آزمون دیوان محاسبات مربوط به دو سال گذشته در آبان ماه می باشد. معمولا کارت ورود به جلسه دو الی سه روز قبل از برگزاری آزمون ارائه می شود. پیش بینی می شود در صورت برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور، لینک دریافت کارت ورود پس از اتمام مرحله ثبت نام در سایت سنجش فعال خواهد شد.


زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات 1400، به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی آزمون استخدامی از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع گردند.
بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400
داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان باید مراحل زیر را انجام دهد : 

۱متقاضیان می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه خود ابتدا با جستجوی آدرس "sanjesh.org" و یا عبارت " سایت سنجش " سایت مورد نظر ( پیکان سبز رنگ شماره 1 ) ، از بین نتایج نمایش داده شده انتخاب نمایند . ( پیکان قرمز رنگ شماره 2 )

[تصویر:  1567717768_3.png]

۲پس از ورود به سایت سازمان سنجش، گزینه " سایر آزمون های استخدامی " را از منوی رنگی سمت راست بالای صفحه انتخاب نمایند.

[تصویر:  1567718327_4.png]

۳در این قسمت روی گزینه "کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال ۱۴۰۰" کلیک کنید.

[تصویر:  1574166150_Untitled.png]

۴در صفحه ای که باز می شود قادر خواهید بود به 4 روش کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

[list]
[*]روش اول : در این روش به اطلاعاتی همچون شماره پرونده و شماره سریال احتیاج دارید.
[*]روش دوم : در این روش به اطلاعاتی مثل شماره پرونده و کد پیگیری احتیاج دارید.
[*]روش سوم  : در این روش به اطلاعاتی از جمله شماره پرونده و کد ملی احتیاج دارید.
[*]روش چهارم : در این روش به اطلاعاتی از قبیل شماره پرونده و شماره داوطلبی احتیاج دارید.
[/list]
[تصویر:  1574167359_Untitled.png]


تصاویر فوق مربوط به آخرین دوره دریافت کارت ورود به جلسه در سال 98 می باشد. به محض برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 این مقاله بروز رسانی می شود. 

داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون های استخدامی می توانند در آزمون های بانک های مختلف از جمله استخدام بانک سینا، سامان و غیره شرکت کنند. 
بیشتر بخوانید: استخدام بانک سامان


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400
ممکن است متقاضیان پس از مشاهده کارت ورود به جلسه متوجه مغایرت بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات 1400 خود شوند که برای رفع آن، نیاز است با در دست داشتن مدارکی چون شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی، عکس 3 * 4 به صورت حضوری در تاریخ معین به محل باجه های رفع نقص که آدرس آن در اطلاعیه سایت دیوان محاسبات کشور منتشر می شود مراجعه نمایند تا این مراکز به عنوان نماینده سازمان سنجش ایرادات مندرج بر روی کارت را رفع نمایند.

همچنین در صورتی که هر دو شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را به هر دلیل فراموش کرده اید و قادر به دریافت کارت خود نیستید می توانید به این مراکز مراجعه نمایید.

پس از برگزاری آزمون دیوان محاسبات کشور، داوطلبان باید منتطر اعلام نتایج اولیه باشند. نتایج آزمون نیز از طریق سایت رسمی سنجش اعلام می گردد. متقاضیانی که اسمشان در لیست پذیرفته شدگان می باشد، باید مدارک خود را آماده ی ارسال برای بررسی و تایید نمایند. افرادی که مدارک شان تایید می شود نیز باید برای آزمون شفاهی آماده شوند.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا همواره آماده راهنمایی و کمک به داوطلبان ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۰ و پاسخگویی به پرسش های کاربران در این خصوص از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هستند.
در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400 چه وقت می باشد؟
✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه به دلیل مشخص نبودن برگزاری آزمون دیوان محاسبات هنوز معین نشده است.


2- ✔️ در صورت مفقود شدن کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات چه باید کرد؟
✔️ هر داوطلب می تواند تا قبل از زمان برگزاری آزمون به دفعات نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام نماید که در متن مقاله به آن اشاره شده است.


3- ✔️ آیا شماره پرونده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات کشور درج شده است؟
✔️ خیر. تمامی اطلاعات مندرج بر روی کارت در متن مقاله قابل مشاهده می باشد.
منبع : کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400