تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کارت ورود به جلسه امتحان استخدامی تامین اجتماعی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی، داوطلبان بایستی پس از مدتی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1400 اقدامات لازم را بعمل آورند. نداشتن کارت ورود به جلسه به منزله غیبت محسوب می شود. 



متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی و شرکت کار و تامین وابسته به این سازمان در سال 1400 باید در روز آزمون، کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را همراه داشته و در صورت لزوم به مسئولین و مراقبین آزمون استخدامی سال جاری ارائه دهند.
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی و شرکت کار و تامین وابسته به این سازمان معمولا چند روز قبل از تاریخ برگزاری امتحان کتبی از سوی مجری ثبت نام و برگزاری ازمون منتشر می شود. داوطلبان نیز موظف هستند در تاریخ تعیین شده و طبق دستورالعمل وارد سامانه شده و کارت آزمون را دریافت کنند.
لذا در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان به تفکیک زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت کار و تامین ۱۴۰۰ و  کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم .

نحوه‌ و زمان پرینت کارت آزمون استخدامی شرکت کار و تامین 1400
ﺑﺪینوﺳﯿﻠﻪ ﺑﻪ اﻃﻼع ﮐﻠﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن شرکت‌کننده در آزمون می‌رساند؛ داوطلبان گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه www.hrtc.ir و انتخاب نام آزمون و ورود به پروفایل خود، کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻫﺮ ﯾﮏ از داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻪ دﻟﯿﻞ در اﺧﺘﯿﺎر ﻧﺪاﺷﺘﻦ ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮی، ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﮐﺎرت ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن ﺧﻮد ﻧﻤﯽﺷﻮند، ﺑﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ www.hrtc.ir و با کلیک بر روی نام آزمون و سپس بخش «ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺪرﻫﮕﯿﺮی»، ﺑﺎ وارد ﻧﻤﻮدن ﮐﺪﻣﻠﯽ و ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه ﺧﻮد (شماره همراه زمان ثبت‌نام) ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺎزﯾﺎﺑﯽ ﮐﺪرﻫﮕﯿﺮی اﻗﺪام ﻧﻤایند.


به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1400 این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سایر آزمون ها از جمله آزمون استخدامی اجرایی نیز شرکت کنند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه‌ و زمان پرینت کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1400
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز معین شده بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.


پس از اعلام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1400، لینک دریافت کارت در این مقاله قرار خواهد گرفت.

فرآیند برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۰ صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج شده است.

یادآوری های مهم‌

۱در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مشاوره کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1400
ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، بر اساس آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 6:30 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی میباشد.

حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید.

به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و در جلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

لوازم التحریر مورد نیاز از قبیل مداد، تراش و پاک کن به همراه داشته باشید. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چه مدارکی را باید روز آزمون همراه داشته باشند ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است شرکت کنندگان باید در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ، مدارک شناسایی خود را نیز همراه داشته باشند .


2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی چه زمانی منتشر می شود ؟
✔️ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی معمولا چند روز پیش از برگزاری این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت در این مقاله نیز به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد .


3- ✔️ به چه صورتی باید کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی را دریافت کرد ؟
✔️ کارت ورود به جلسه این آزمون به صورت اینترنتی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود که به محض انتشار لینک دریافت کارت در این مقاله نیز فعال می شود .
منبع : کارت ورود به جلسه امتحان استخدامی تامین اجتماعی