تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ در دو مرحله اعلام میشه ، به این صورت که زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون معمولا در دهه اول بهمن ماه و معمولا تاریخ اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش در نیمه اول اسفند بر روی سایت سنجش قرار می گیره .


آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله در تاریخ مشخصی برگزار می شه تا علاقه مندا بتونن با ثبت نام و شرکت در این آزمون استخدامی وارد حرفه معلمی بشن که البته برای ورود به این حرفه باید بعد از قبولی در آزمون ، فرایند مصاحبه اون رو هم با موفقیت بگذرونن .
حالا داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ هستن تا ببینن تونستن حد نصاب لازم برای پذیرش رو کسب کنن یا نه ، برای همین در ادامه این مقاله در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 توضیح دادیم .

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
سازمان سنجش مجری برگزار کننده آزمون های استخدامی آموزش و پرورشه و از اونجایی که باید همه امور مربوط به این پذیرش رو باید از طریق این سایت پیگیری کنین برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پررش هم باید پیگیر اطلاعیه های این سایت باشین .
سال گذشته نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دهه اول ماه بهمن اعلام شد ، هنوز زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ مشخض نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه نتایج اعلام شد مطلع بشین .


به محض اینکه نتایج اولیه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
برای اطلاع از نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400، باید منتظر موند تا مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه ها و گزینش های حضوری ، همچنین تحقیقات میدانی انجام بشه . با توجه به روال هر ساله نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیمه اول اسفند ماه اعلام میشه .
هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ منتشر نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشن .

به محض اینکه نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .


سوالات متداول

1- ✔️ نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام میشه ؟
✔️ این نتایج حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که تاریخ دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ نتایج آزمون استخدامس آموزش و پرورش در چه سایت اعلام میشه ؟
✔️ این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام میشه ؟
✔️ این نتایج معمولا در اسفند ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .
منبع : زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش