تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترای وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت 1400، دفترچه انتخاب رشته این آزمون از طریق سایت sanjeshp.ir منتشر میشه . داوطلبای متقاضی انتخاب رشته دکتری بهداشت می تونن بعد از دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته ، نسبت به انتخاب رشته آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۰ اقدام کنن .


بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری بهداشت ، قدم بعدی در روند پذیرش این آزمون ، انتخاب رشته هستش . برای انجام بهتر انتخاب رشته مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ الزامیه . داوطلبا با دانلود و مطالعه این دفترچه از شرایط و ضوابط انتخاب رشته و لیست رشته محل های ارائه شده در مجموعه امتحانی شون مطلع میشن .
اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که دفترچه انتخاب رشته دکتری علوم پزشکی 1400 چه زمانی منتشر میشه و چطور می تونن اون رو دانلود کنن . برای همین در ادامه این مقاله زمان انتشار این دفترچه رو گفتیم  و لینک دانلود اون رو گذاشتیم . با ما همراه باشین .

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰
همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری بهداشت ، دفترچه انتخاب رشته این آزمون از طریق سایت سنجش پزشکی کشور منتشر شده و تموم داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری علوم پزشکی شدن ، می تونن وارد سایت سنجش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir شده و دفترچه انتخاب رشته آزمون دکترا بهداشت ۱۴۰۰ رو دانلود کنن .
طبق روال سال های گذشته دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت همزمان با اعلام نتایج اولیه این آزمون یا چند روز بعد ، بر روی سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار می گیره ، هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت ۱۴۰۰ اعلام نشده اما به داوطلبا پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در مورد زمان انتشار این دفترچه اعلام بشه با خبر شده و از انتخاب رشته جا نمونن .


به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 در این مقاله اطلاع میدیم و لینک دریافت دفترچه رو میذاریم .
برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری بهداشت


جزئیات دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰
دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت ۱۴۰۰ شامل بخش های مختلفی می باشد که در هر یک از این بخش ها موارد مهمی توضیح داده شده . داوطلبایی که متقاضی شرکت در انتخاب رشته آزمون دکتری بهداشت هستن ، بعد از دانلود دفترچه انتخاب رشته ، باید جزئیات اون رو به دقت مطالعه کرده تا در زمان انتخاب رشته و یا مراحل بعدی دچار مشکل نشن . در این قسمت راجع به هر بخش دفترچه انتخاب رشته علوم پزشکی 1400  توضیح داده شده :

بخش اول : ضوابط آزمون
در این قسمت درباره کارنامه اعلام نتایج ، انواع دانشگاه ها ، شرایط و ضوابط دانشگاه های پذیرنده دانشجو ، ظرفیت پذیرش هر رشته محل و نحوه انتخاب رشته توضیح داده شده .

بخش دوم : جداول
این قسمت شامل 5 جدول به شرح زیر میباشد:
[list=1]
[*]انواع دانشگاه ها و مراکز پذیرنده دانشجو در آزمون
[*]گرایش های رشته مامایی
[*]عدم ارائه خوابگاه توسط دانشگاه ها
[*]ظرفیت پذیرش و اسامی دانشگاه های پذیرنده دانشجو در سال 1400
[*]اسامی استان ها و شهرستان های ممنوعه برای اقامت اتباع خارجی
[/list]
مشاوره انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰
داوطلبایی که تمایل به شرکت در انتخاب رشته دکتری بهداشت رو دارن ، بهتره قبل از تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ، دفترچه راهنمای انتخاب رشته رو با دقت مطالعه کرده تا از تموم جزئیات اون مطلع بشن و بعد رشته محل های مورد علاقه خودشون رو با توجه به فاکتورهایی مثل علاقه ، کیفیت ، مسافت دانشگاه تا محل سکونت ، رنک علمی دانشگاه انتخاب کنن .
حتما قبل از تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اولویت های خودتون رو در یک برگه وارد کرده و بعد از اطمینان از انتخاباتون، به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه و فرم اینترنتی انتخاب رشته دکتری بهداشت 1400 رو تکمیل کنین .
مصاحبه دکتری رشته های علوم پزشکی توسط مناطق آمایشی مشخص شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت و موسسات و دانشگاه های مجری دکتری پژوهشی برگزار میشه . برای اطلاع از مصاحبه دکتری بهداشت حتما مقاله زیر رو بخونین .
در ادامه بخوانید: مصاحبه دکتری بهداشت
اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی در مورد دفترچه انتخاب رشته دکترا بهداشت 1400 داشتین ، می تونین ، از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ارتباط برقرار کرده و مشکلات خودتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین .

سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت چه زمانی منتشر میشه ؟  
✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت همزمان با آغاز انتخاب رشته دکترا منتشر میشه که به محض انتشار این دفترچه لینک دانلود اون در این مقاله گذاشته میشه .

2- ✔️ دسترسی به دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت از طریق چه سایتی امکان پذیره ؟  
✔️ دسترسی به دفترچه انتخاب رشته دکتری بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی کشور امکان پذیره که آدرس او در متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شامل چه مواردی می باشد؟
✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت شامل شرایط دعوت به مصاحبه ، ظرفیت رشته ها ، نحوه انتخاب رشته و .. می باشد.
منبع : دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترای وزارت بهداشت