تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ چند روز بعد از انتشار کارنامه اولیه دکتری انجام میشه و متقاضیای دکتری دانشگاه آزاد که تو کارنامه شون مجاز به انتخاب رشته شدن، باید تو این زمان وارد سایت azmoon.org بشنو در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 شرکت کنن.


با اینکه ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد مثل بقیه مقاطع با هم ادغام شده ، ولی نتایج اولیه دکتری که اعلام بشه ، مسیر این دانشگاه ها کاملا از هم جدا میشه و متقاضیای دانشگاه ازاد باید تو زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 وارد سایت azmoon.og بشن در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شرکت کنن .
انتخاب رشته دکتری آزاد یکی از مهمترین عوامل در مسیر پذیرش دکتراست و اطلاع از زمان دقیق اون به داوطلبا کمک می کنه که بدون اضطراب انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن به همین خاطر در ادامه این مقاله راجع به زمان انتخاب رشته دکتری آزاد ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 معمولا توسط سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اعلام میشه، به همین دلیل داوطلبایی که قصد انتخاب رشته دکترا ازاد رو دارن باید پیگیر این سایت باشن تا از زمان انتخاب رشته مطلع بشن.
زمان انتخاب رشته دکتری آزاد سال گذشته روز 31 فروردین ماه آغاز شد و به حدودا دو هفته ادامه داشت که پیش بینی می کنیم تو سال ۱۴۰۱ هم مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه شروع بشه. پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه خبری در این خصوص اعلام شد با خبر بشین.


به محض اعلام زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 این مقاله به روز رسانی میشه.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری آزاد

مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱
دانشگاه ازاد با فعال کردن لینک انتخاب رشته آزمون دکتری معمولا یه مهلت چند روزه رو در اختیار داوطلبای آزمون دکتری می ذاره تا با ورود به سایت Azmoon.org و بررسی رشته های ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته ، لیست رشته محل های انتخابی خودشون رو وارد کنن.
اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا در زمان مقرر موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون دکتری آزاد نمیشن به همین دلیل سازمان سنجش چند روزی زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه ازاد 1401 رو تمدید میکنه که با عضویت در کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو به محض اینکه این زمان تمدید بشه مطلع میشین.


به محض اعلام تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1401 این مقاله به روز رسانی میشه.

برای کمک به انتخاب رشته داوطلبای آزمون دکتری ۱۴۰۱، نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد تحصیلیکو به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته. این نرم افزار با استفاده از اطلاعات داوطلبای سال قبل ساخته شده که می تونه اطلاعات مفیدی رو در اختیارتون قرار بده.

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلیکو می تونن به سوالای شما در مورد زمان و مهلت انتخاب رشته دکترا 1401 پاسخ بدن و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به شما در انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد کمک کنن.
در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی دکتری

سوالات متداول

1- ✔️ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در چه سایتی انجام میشه ؟
✔️ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد انجام میشه که آدرس سایت در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری آزاد رو باید از کجا دریافت کنیم ؟
✔️ همون طور که در این مقاله گفته شده، کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، پایین کارنامه اولیه هر داوطلب نوشته شده .

3- ✔️ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه؟
✔️ انتخاب رشته دکتری آزاد احتمالا در اردیبهشت ماه انجام میشه که زمان دقیق انتخاب رشته در این مقاله گفته شده.
منبع : تاریخ انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۱