تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی 1400 ، اطلاع از زمان دقیق برگزاری این آزمون می باشد . معمولا در هر دوره از پذیرش همزمان با ثبت نام ، تاریخ دقیق برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود .


هر ساله وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با برآورد نیروهای مورد نیاز ارگان های مختلف ، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند . پذیرفته شدگان این آزمون ها به صورت رسمی و یا قراردادی ، برای تکمیل کادر اجرایی دستگاه های مورد نظر استخدام می شوند . یکی از آزمون های استخدامی وزارت بهداشت ، آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی می باشد .
آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی ۱۴۰۰ ، برای تکمیل کادر بیمارستان ها ، مراکز خدمات بهداشتی ، مراکز شبانه روزی و ... برگزار می شود . شرکت کنندگان این آزمون باید پس از ثبت نام ، با اطلاع از منابع و زمان دقیق این آزمون اقدامات لازم را برای موفقیت در این دوره از پذیرش انجام دهند .
لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان آزمون سال جاری در ادامه این مقاله زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی 1400 را ارائه داده ایم .

زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی ۱۴۰۰
وزارت بهداشت معمولا در هر دوره از پذیرش ، همزمان با انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی ، زمان برگزاری این آزمون را نیز اعلام می کند . معمولا اطلاعیه های مرتبط با این آزمون از طریق سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir نیز منتشر می شود .

هر ساله با توجه به کمبود نیروی انسانی مورد نیاز بخش های درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی و متغیر بودن زمان اعلام نیاز سازمان های ذیربط به وزارت بهداشت ممکن است که زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی با دوره های قبلی متفاوت بوده و یا در زمان مشابه برگزار شود.

با توجه به عدم اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی ۱۴۰۰ با توجه به آزمون سال گذشته که در تاریخ 24 مهر برگزار شده پیش بینی می شود که آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی 1400 نیز در بازه مهر ماه برگزار شود.


آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی 1400 ممکن است در مهر ماه برگزار شود.

به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی ۱۴۰۰ علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .
حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

[تصویر:  academy1.gif]

زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی وزارت بهداشت 1400
آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی و آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی وزارت بهداشت معمولا هر ساله بصورت مجزا و جداگانه برگزار می شوند. آزمون استخدامی نیرو های قراردادی دانشگاه ها زیر نظر مرکز سنجش پزشکی و آزمون استخدامی وزارت بهداشت زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود.

سازمان سنجش به عوان مجری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در هر دوره از برگزاری این آزمون ، همزمان با انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی وزارت بهداشت ، زمانو تاریخ دقیق برگزاری این آزمون را نیز اعلام می کند .

با توجه به زمانبندی و تاریخ برگزاری امتحان رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال گذشته که در تاریخ 24 بهمن ماه برگزار شده بود پیش بینی می شود که آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ نیز در بازه زمانی مشابه یعنی بهمن ماه برگزار شود.


آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی وزارت بهداشت 1400 احتمالا در بهمن ماه برگزار می شود.

داوطلبان آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی ۱۴۰۰ باید چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون نخست کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و با اطلاع از جزئیات آزمون در جلسه امتحان حاضر شوند .
در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ های علوم پزشکی 1400 ، سوالی در این مورد دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی در چه تاریخی برگزار خواهد شد ؟
✔️ همزمان با آغاز ثبت نام ، زمان دقیق برگزاری این آزمون نیز مشخص می شود که به محض انتشار در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .


2- ✔️ زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی از چه طریقی اعلام می شود ؟
✔️ زمان این آزمون از طریق واحد منابع انسانی وزارت بهداشت و یا سایت سنجش پزشکی مشخص شده و در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .


3- ✔️ از طریق چه سایتی می توان اطلاعیه زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های قراردادی دانشگاه‌ های علوم پزشکی را مشاهده کرد ؟
✔️ معمولا اطلاعیه زمان آزمون از طریق سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir منتشر می شود و در این مقاله اطلاع رسانی می شود .
منبع : زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی