تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
علاقه مندان به اشتغال در رشته های بانک، بانکداری و یا مدیریت مالی می توانند در فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰ ثبت نام کنند. طبق اطلاعیه منتشر شده ثبت نام آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل (عسکریه) سال 1400 تا پایان تیر ماه سال جاری ادامه دارد.


موسسه مالی و اعتباری ملل که در گذشته با نام موسسه مالی اعتباری عسکریه نیز فعالیت داشته، هر ساله با انتشار اطلاعیه ای اقدام به استخدام و جذب نیروی انسانی مجرب و متخصص مورد نیاز واحدهای اجرایی خود می کند. استخدام این بانک گاهی از طریق برگزاری آزمون استخدامی و گاهی از طریق برگزاری مصاحبه و آزمون شفاهی انجام می شود.
داوطلبان علاقه مند به اشتغال در موسسه مالی و اعتباری ملل در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده در هر فراخوان استخدام، می توانند در مهلت مقرر مراحل ثبت نام خود را به صورت دقیق کامل کرده و برای مرحله گزینش کتبی یا مصاحبه آماده شوند.
لذا به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان در فراخوان استخدام سال جاری در ادامه این مقاله جزئیات استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰ شامل مراحل، زمان و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی موسسه مالی اعتباری ملل سال 1400 را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰
هر ساله بنا به اعلام نیاز واحدهای اجرایی استان های مختلف سراسر کشور ممکن است که فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل در بازه های زمانی مختلفی منتشر شود. با توجه به میزان نیروی مورد نیاز این موسسه ممکن است هر ساله یک یا چند فراخوان آزمون استخدامی از سوی معاونت منابع انسانی این بانک منتشر شود.

لازم به ذکر است که امکان دارد ثبت نام آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در هر دوره برای جذب نیرو و تکمیل کادر مورد نیاز واحد های اجرایی استان های مختلفی انجام شود و الزاما در هر فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل تمامی استان ها جذب نیرو نخواهند داشت.

طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه جذب موسسه مالی و اعتباری ملل، مهلت استخدام نیروی انسانی مورد نیاز استان های مرکزی و لرستان موسسه مالی و اعتباری ملل 1400 از نیمه تیر آغاز شده و تا پایان تیر ماه نیز ادامه دارد.


ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰ تا پایان تیر ماه ادامه دارد

در صورت تمدید یا اعلام تاریخ جدید استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل سال 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.
بیشتر بخوانید: استخدام بانک صادرات

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰
ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل بصورت مستقل و جدا از ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 انجام می شود. معمولا ثبت نام این آزمون بصورت غیر حضوری و اینترنتی زیر نظر معاونت منابع انسانی همین بانک انجام می شود. داوطلبان باید در هر دوره با مراجعه به سایت موسسه مالی و اعتباری ملل به نشانی bank-melal.ir از جزئیات نام نویسی فراخوان جاری مطلع شوند.

طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰، داوطلبان باید در مهلت مقرر با تکمیل فرم درخواست همکاری فایل اسکن شده این فرم را به همراه اسکن عکس 3 * 4 به آدرس kargozini@melalbank.ir ارسال کنند.

به منظور سهولت امر ثبت نام آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل 1400 در ادامه لینک دانلود فرم درخواست همکاری متقاضیان فراخوان استخدام بانک ملل سال ۱۴۰۰ ارائه شده است.

برای دانلود فرم ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل 1400 کلیک کنید.

داوطلبان می توانند در صورت علاقه علاوه بر استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰ برای شرکت در آزمون استخدامی بانک شهر نیز اقدام کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه استخدام بانک شهر سال 1400 مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: استخدام بانک شهر


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


شرایط استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد شرکت در فراخوان استخدام بانک ملل سال 1400 را دارند باید به این نکته دقت داشته باشند که برای پذیرش نهایی در رشته شغل انتخابی باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده استخدام و اشتغال در این موسسه را داشته باشند.

لازم به ذکر است که با توجه به رشته شغلی مورد پذیرش هر دوره و رشته های مورد نیاز ممکن است که شرایط لازم برای پذیرش در آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل با دوره های دیگر متفاوت باشد. در ادامه شرایط استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰ ارائه شده است.

پذیرش داوطلبان بومی استان های مرکزی و لرستان

پذیرش داوطلبان آقا

شرط سنی حداکثر 29 سال تمام

داشتن کارت پایان خدمت یا معفیت دائم ( غیر از معافیت پزشکی )

داشتن حداقل مدرک تحصيلی كارشناسی در رشته های بانكداری، حسابداری، مديريت ( كليه گرايش ها به استثناء بيمه و هتلداری)، آمار، رياضی، كامپيوتر، مهندسی صنايع، اقتصاد

شرط معدل حداقل 15

همچنین به داوطلبان توصیه می شود تا در صورت علاقه به منظور بالا بردن شانس استخدام در آزمون استخدامی بانک سپه نیز ثبت نام کنند. داوطلبان می توانند برای اطلاع از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام فراخوان استخدام بانک سپه سال 1400 مقاله زیر را مطالعه کنند.
در ادامه بخوانید: استخدام بانک سپه

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان، نحوه و یا شرایط ثبت نام آزمون سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل چه زمانی انجام می شود ؟
✔️ هر ساله با توجه به اعلام نیاز واحد های اجرایی زمان ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل می تواند متفاوت باشد که به محض مشخص شدن زمان ثبت نام سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی می شود.


2- ✔️ ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل از چه طریقی انجام می شود ؟
✔️ معمولا ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل بصورت غیرحضوری انجام می شود که مراحل ثبت نام در این مقاله ارائه شده است .


3- ✔️ برای ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل چه شرایطی لازم است ؟
✔️ برای ثبت نام فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل رعایت شرط سنی تعیین شده و داشتن مدرک تحصیلی مشخص در رشته های مورد نیاز از جمله شرایط ثبت نام این آزمون است که لیست کامل آن در این مقاله ارائه شده است .
منبع : استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل