تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: منابع کنکور سراسری 1401
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از نکات مهم در برنامه ریزی کنکور سراسری جهت موفقیت، مطالعه بهترین منابع کمک درسی است که متقاضیان پس از بررسی و مطالعه این منابع مشخص می توانند آمادگی لازم برای حضور در جلسه آزمون را کسب نموده و با سایر داوطلبان به رقابت بپردازند. 


امسال هم مانند سال گذشته دو آزمون مجزا برای متقاضیان هر یک از 5 گروه آزمایشی کنکور سراسری ( ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند نظام آموزشی امتحانی خود را به دلخواه انتخاب و سوالات آن را پاسخ دهند.
یکی از فاکتورهای مهم برای برنامه ریزی کنکور ۱۴۰۱ شناخت منابع آزمونی است چرا که سبب ایجاد آمادگی هر چه بیشتر و بهتر داوطلبان می شود. همچنین متقاضیان با شناخت و تهیه این منابع  می توانند برنامه ریزی دقیق تری برای کنکور سراسری 1401 داشته باشند.
به عبارت دیگر اولین و مهم ترین گام برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۱ آشنایی با منابع و مواد امتحانی این آزمون می باشد که در صورت انتخاب درست سهم بسزایی در نتیجه اکتسابی داوطلب خواهد داشت. در ادامه این مقاله به معرفی منابع کنکور سراسری 1401 در گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان پرداخته شده است. 

منابع کنکور سراسری ریاضی 1401
اگر متقاضی شرکت در کنکور ریاضی ۱۴۰۱ هستید، به خوبی می دانید که در برنامه ریزی کنکور ریاضی حتما باید منابع کنکور سراسری ریاضی 1401 را تهیه نمایید. منابعی که برای گروه آزمایشی ریاضی در نظر گرفته شده به دو بخش منابع معرفی شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور و دیگری کتب کمک آموزشی که به تسلط مباحث کتاب های آموزشی مخصوصا در دروسی مانند ریاضی و فیزیک که دارای ضرایب بالاتری هستند، کمک خواهد کرد.

متقاضیان گروه ریاضی بعد از مطالعه منابع کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۱ .و آشنایی با روش صحیح تست زدن در کنکور می توانند بازخورد مطلوبی از تلاش های خود دریافت کنند. فراموش نکنید تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند، می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند. برای دریافت منابع کنکور ریاضی 1401 بر روی لینک زیر کلیک کنید.
حتما بخوانید: منابع کنکور سراسری ریاضی

[تصویر:  academy1.gif]

منابع کنکور سراسری تجربی 1401
متقاضیان کنکور سراسری تجربی، بیشترین آمار شرکت کنندگان را در بین گروه های آزمایشی به خود اختصاص داده اند و رقابتی جدی را پیش رو دارند. داوطلبان با مطالعه منابع کنکور سراسری تجربی می توانند با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون کنکور سراسری شرکت کنند.

منابع کنکور ۱۴۰۱ تجربی شامل دروس اختصاصی و دروس عمومی است که توسط سازمان سنجش معرفی می گردد. با توجه به برگزاری کنکور سراسری بر اساس نظام جدید، تمامی داوطلبان این آزمون اعم از نظام قدیم و جدید می بایست این منابع را که بر پایه نظام جدید است، مطالعه نمایند.

با توجه به سنگین شدن رقابت در کنکور سراسری، افرادی که به دنبال تست و تمرین بیشتر هستند، علاوه بر مطالعه منابع کنکور تجربی لازم است تا از کتب کمک آموزشی نیز استفاده نمایند. سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا، به منظور رفاه حال داوطلبان این منابع را جمع آوری و در اختیار داوطلبان قرار داده است. برای دریافت منابع کنکور تجربی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
بیشتر بخوانید: منابع کنکور سراسری تجربی


[تصویر:  sarasari.gif]


منابع کنکور سراسری انسانی 1401
شرکت کنندگان کنکور سراسری انسانی بیشترین منابع را باید مطالعه کنند. اگر متقاضی گروه انسانی در کنکور ۱۴۰۱ هستید، بایستی منابع کنکور سراسری انسانی 1401 را تهیه کرده و با برنامه دقیق مطالعه کنید. توجه داشته باشید که برای تمرین و تکرار نیاز به کتاب های کمک آموزشی مناسب دارید تا با کمک این منابع، مباحث ملکه ذهن تان شود.

برای داوطلبان گروه انسانی دروسی مانند ادبیات و عربی از نقاط قوتشان می باشد که مرجع اصلی مطالعاتی آن ها نیز کتاب های درسی هستند. برای تسلط بیشتر بر روی مباحث کتب درسی و هم چنین تقویت پایه افرادی که در درک مبحثی دچار مشکل شدند، منابع کمک آموزشی و تستی بهترین راه حل می باشد.

برای اطلاع از بهترین کتاب های کمک آموزشی و منابع معرفی شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد. زیرا داوطلبان با در دست داشتن لیست این کتاب ها راحت تر می توانند آن ها را تهیه کرده و در راستای موفقیت در کنکور انسانی ۱۴۰۱ برنامه ریزی نمایند.
بیشتر بخوانید: منابع کنکور سراسری انسانی

[تصویر:  1480618076_کانال_تلگرام_کنکور_سراسری.gif]


منابع کنکور سراسری هنر 1401
کنکور هنر جزو رشته های شناور در کنکور سراسری است به همین جهت تمامی داوطلبان می توانند در صورت علاقه به رشته های ارائه در گروه آزمایشی هنر، علاوه بر ثبت نام در یکی از رشته های اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) ، در کنکور سراسری هنر نیز ثبت نام نمایند.

نکته قابل تامل این است که برای کنکور هنر بر خلاف سایر گروه ها آزمایشی، انتشارات بسیاری اقدام به تالیف کتاب نمی کنند و حتی در تعدادی از انتشارات، چاپ جدیدی برای آزمایشی وجود ندارد. سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان با بررسی انتشارات مختلف و نظرسنجی از داوطلبان رتبه برتر سال های گذشته بهترین منابع کنکور هنر ۱۴۰۱ را معرفی کرده است. برای دریافت منابع کنکور هنر 1401 بر روی مقاله زیر کلیک نمایید.
بیشتر بخوانید: منابع کنکور سراسری هنر
منابع کنکور سراسری زبان 1401
کنکور زبان مانند کنکور هنر، گروه آزمایشی شناور محسوب می شود. این بدین معناست که هر یک از داوطلبان کنکور سراسری می توانند در کنار یکی از سه گروه آزمایشی اصلی ریاضی، تجربی و انسانی، در یک یا هر دو گروه آزمایشی زبان و هنر نیز شرکت نمایند.

مخاطبان کنکور زبان به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول که شرکت در کنکور سراسری زبان را به عنوان شانس دوم برای قبولی دانسته و در کنار این گروه آزمایشی در آزمون دیگری نیز شرکت کردند و دسته دوم که منحصرا قصد شرکت در کنکور زبان را دارند و به عبارت دیگر گروه آزمایشی اصلی آن ها کنکور زبان می باشد. اگر شما جزو گروه دوم هستید بهتره برای افزایش شانس قبولی خود منابع کنکور سراسری زبان را که در ادامه قرار داده شده است، مطاله نمایید.
در ادامه بخوانید: منابع کنکور سراسری زبان
در نهایت مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا به تمامی سوالات شما پیرامون کنکور سراسری ۱۴۰۱ و همچنین معرفی بهترین منابع کنکور سراسری پاسخ دهند. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار مربوط به حوزه کنکور سراسری مطلع گردید.


سوالات متداول

1- ✔️ طراحان سوالات کنکور سراسری از چه منابعی استفاده می کنند؟
✔️ این طراحان از منابعی که سازمان سنجش معرفی می کند، استفاده می نمایند که این لیست در این مقاله ارائه شده است.


2- ✔️ داوطلبان می توانند در کنار منابع معرفی شده توسط سازمان سنجش از منابع کمک درسی استفاده کنند؟
✔️ بله. مطالعه بهترین منابع به فهم دروس کمک می کند که در این مقاله لینک دسترسی به بهترین منابع کنکور سراسری برای هر گروه آزمایشی به صورت جداگانه ارائه شده است.


3- ✔️ برای اطلاع از لیست بهترین منابع کنکور سراسری رشته مورد علاقه به کجا باید مراجعه شود؟
✔️ با بررسی کتاب های انتشارات مختلف و نظرسنجی از داوطلبان کنکور سال های گذشته، کامل ترین منابع کنکور سراسری را در این مقاله در اختیار متقاضیان قرار دادیم.
منبع : منابع کنکور سراسری 1401