تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: نتایج کانون زبان ایران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج آزمون های کانون زبان ایران به صورت اینترنتی و در سایت سامانه جامع کانون زبان اعلام می شود. زبان آموزان پس از مشاهده نتیجه خود در صورت کسب حداقل نمره قبولی می توانند برای ثبت نام در ترم بعدی کانون زبان اقدام نموده و در صورت عدم قبولی می توانند مجددا برای مطالعه دروس ترم جاری اقدام کنند. 


آزمون های کانون زبان انتهای هر ترم آموزشی آن برگزار شده که به آزمون های فاینال معروف می باشد. نتایج این آزمون ها به صورت آنلاین در اختیار داوطلبان و زبان آموزان از طریق سایت سامانه جامع کانون زبان ایران منتشر می شود. 
اطلاع به موقع از نتایج آزمون کانون زبان این امر را میسر می کند تا زبان آموزان بتوانند برای ترم آتی برنامه ریزی به موقع انجام داده و ثبت نام خود را انجام دهند. اما به دلیل انتشار این نتایج در سایت سامانه جامع بسیاری از داوطلبان با نحوه ورود و مشاهده جواب آزمون خود آشنایی ندارد. 
به همین منظور و برای رفاه حال زبان آموزان در این مقاله شما را با سایت اعلام نتایج و نحوه مشاهده نتیجه به صورت راهنمای تصویری گام به گام آشنا نموده و در انتها مشاوره ای در مورد نتیجه به دست آمده می دهیم. 

سایت اعلام نتایج آزمون های کانون زبان ایران
همانطور که اشاره شد نتایج آزمون های کانون زبان انتهای هر ترم منتشر می شود که این نمرات شامل 80 درصد نمره کلاسی میان ترم و 20 درصد آزمون فاینال است. با توجه به مشاهده نتایج به صورت اینترنتی می باشد آشنایی با سایت اعلام نتایج برای داوطلبان امری ضروری است.
زبان آموزان برای مشاهده جواب آزمون فاینال خود می توانند به سایت سامانه جامع کانون زبان به نشانی  https://ilireg.ir مراجعه کرده و در قسمت اعلام نمرات وارد پنل آموزشی خود شده و نتیجه را مشاهده کند. لازم به ذکر است که پس از آزمون، نمره زبان آموز بلافاصله در سایت آزمون آنلاین کانون زبان ایران قرار می گیرد و قابل مشاهده خواهد بود اما در پنل زبان آموزی بعد از 24 ساعت قابل رویت هست.
به منظور دسترسی آسان داوطلبان و زبان آموزان در ادامه لینک دسترسی به صفحه اصلی سامانه جامع کانون زبان ایران و همچنین قسمت مشاهده نمرات قرار داده شده است.

برای ورود به صفحه اصلی سامانه جامع کانون زبان ایران به نشانی ilireg.ir کلیک کنید.

برای ورود مستقیم به صفحه مشاهده نمرات کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: سامانه صدور مدرک کانون زبان ایران

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه مشاهده نتایج آزمون کانون زبان
با توجه به این که همه مراحل کانون زبان از ثبت نام ، پرداخت شهریه کانون زبان و اعلام نتایج به صورت اینترنتی انجام شده و اخیرا نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری کلاس ها و آزمون ها نیز اینترنتی است، اشنایی تصویری با همه این مراحل به انجام سریع و بدون اشتباه آن کمک می کند. 
در ادامه این مقاله قصد داریم تا داوطلبان را با نحوه مشاهده اینترنتی نتایج آزمون های خود در سایت کانون زبان آشنا نماییم. به همین منظور راهنمای گام به گام مشاهده نمرات در ادامه مقاله قرار داده شده است:
1در صفحه مرورگر خود عبارت کانون زبان ایران را سرچ کرده و یا آدرس ilireg.ir را در سایت بار مرورگر وارد نمایید.

[تصویر:  1625239334_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A...86%201.jpg]

در صفحه گوگل باز شده بر روی اولین گزینه که همان آدرس سایت سامانه جامع کانون زبان به نشانی ilireg.ir می باشد کلیک کنید  تا وارد صفحه اصلی این سامانه شوید. 
2همانطوری که در تصویر زیر نمایش داده شده است ، در صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه اعلام نمرات ( سامانه جدید ) کلیک نمایید .

[تصویر:  1625239496_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A...86%202.jpg]

3پس از کلیک در صفحه اصلی بر روی گزینه اعلام نمرات ( سامانه جدید ) وارد صفحه ورود به پنل آموزشی خود می شوید که در تصویر زیر به نمایش در آمده است .

[تصویر:  1625239568_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A...86%203.jpg]

با وارد کردن اطلاعات ورودی که شامل شناسه کاربری و رمز عبور اختصاصی هر زبان آموز می باشد نمرات ترم جاری نمایش داده می شود . 
حتما بخوانید: نمرات کانون زبان ایران


[تصویر:  zaban.gif]


فراموشی رمز ورود به پنل اعلام نتایج کانون زبان
با توجه به اینکه رمز اختصاصی هر زبان آموز پس از ثبت نام در سامانه به وی داده می شود نگهداری و عدم فراموشی این رمز حائز اهمیت می باشد. حال چنانچه در زمان اعلام نتایج کانون زبان رمز خود را فراموش نمودید می توانید این رمز را بازیابی کنید. 
به منظور رفاه حال زبان آموزان در ادامه نحوه بازیابی رمز عبور مشاهده جواب آزمون های کانون زبان ایران به صورت تصویری ارائه شده است. 
1با استفاده از راهنمای تصویری بالا وارد صفحه اصلی پنل کاربری خود در سایت کانون زبان ایران شوید . 

[تصویر:  1625239687_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A...86%204.jpg]

همانطوری که در تصویر بالا نمایش داده شده است بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک نمایید. 
2با کلیک بر روی گزینه فراموشی رمز صفحه ای همانند تصویر زیر نمایش داده می شود .

[تصویر:  1625239795_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%A...86%205.jpg]

با وارد کردن شماره موبایل ثبت شده زبان آموز در هنگام ثبت نام رمز جدید به شماره موبایل وارد شده ارسال می شود . همچنین در صورتی که زبان آموز مایل باشد می تواند رمز جدید را در ایمیل خود دریافت نمایند . 

حتما بخوانید: کلاس آنلاین کانون زبان ایران

[تصویر:  zaban.gif]


مشاوره اعلام نتایج کانون زبان ایران 
حال با مشاهده نتایج خود چنانچه نمره قبولی رو به بالا و قابل قبولی کسب کردید مشاوران هیوا برایتان آرزوی موفقیت کرده و توصیه میکنند بدون وقفه روند آموزشی زبان خارجی مورد نظرتان ادامه داده و برای ترم بعد در کلاس های آنلاین کانون زبان ایران شرکت کنید . 
اما اگر نمره قبولی شما به اصطلاح لب مرز بوده و به سختی ترم خود را پاس کردید توصیه می شود اگر امکان وقفه انداختن بین آن ترم و ترم بعدی برای َشما وجود دارد یک وقفه کوتاه ایجاد کنید و ترم گذرانده را مجدد مطالعه کرده و نقاط ضعف خود را مجدد با خواندن مطالب و یا کمک گرفتن از منابع آموزشی مرتبط و حتی با کمک دوستان خود اصلاح کنید تا بدون کم و کاستی ترم بعدی خود را آغاز نمایید.
در انتها چنانچه نتوانستید حداقل نمره قبولی مورد انتظار کانون زبان برای ثبت نام در ترم بعد را کسب نمایید امید خود را از دست ندهید نقاط ضعف خود را مورد بررسی قرار داده از منابع کمک آموزشی مناسب  جهت تقویت  آن ها استفاده نمایید.
همانطور که می دانید در امر فراگیری زبان خارجی، قرار گرفتن در محیطی که دائما آن زبان به گوش شما می خورد خیلی کمک کننده و حائز اهمیت هست به این منظور توصیه ما این است که حتما با گوش دادن به آهنگ ها و دیدن فیلم  ها و انیمیشن های زبان خارجی مورد نظر خود این کمبود را جبران نمایید .
در صورتی که پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون کانون زبان ، در مورد مراحل مشاهده نتیجه سوالی داشتید می توانید با مشاوران سامانه مشاوره هیوا تماس بگیرید . همچنین آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون های زبان از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کانون زبان ایران


آخرین اخبار مرتبط با اعلام نتایج کانون زبان ایران

18 تیر ۱۴۰۰

برای دریافت نمرات و یا مدرک کلاس های کانون زبان به یکی از سامانه های این مجموعه به نشانی ili.ir و ilireg.ir مراجعه شود.

13 تیر ۱۴۰۰

دانش آموزان برای مشاهده نمرات خود در کلاس های موسسه کانون زبان احتیاج به کد زبان آموزی دارند که این کد پس از ثبت نام در کلاس ها به دانش آموزان تعلق می گیرد.


سوالات متداول

1- نتایج آزمون کانون زبان در چه سایتی اعلام می شود ؟
نتایج این آزمون ها از طریق سایت سامانه جامع کانون زبان ایران اعلام می شود که در متن مقاله لینک ورود به این سایت قرار داده شده است .


2- در صورت فراموشی رمز ورود سامانه اعلام نتایج کانون چه اقدامی باید کرد ؟
این رمز را می توان از طریق پنل کاربری هر زبان آموز بازیابی نمود که در متن مقاله راهنمای کامل آن قرار داده شده است .


3- پس از مشاهده جواب آزمون فاینال چه اقدامی می توان انجام داد ؟
در صورت کسب نمره قبولی می توان برای ترم بعدی کانون زبان ثبت نام کرد که لینک مقاله ثبت نام در متن مقاله قرار داده شده است .
منبع : نتایج کانون زبان ایران