تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 طی دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی منتشر می شود. داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند، می توانند در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.


سازمان سنجش آموزش کشور برای اولین بار در سال 1400 با همکاری سازمان اداری استخدامی کشور اقدام به برگزاری آزمون  استخدامی به منظور استخدام داوطلبین واجد شرایط از میان فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد نموده است. قبولی متقاضیان در این آزمون بر اساس نمره آزمون عمومی و امتیازات قانونی مربوطه و به تعداد ظرفیت های اعلامی هر شغل محل است.
داوطلبانی که با شرکت در این آزمون به رقابت با سایر رقبا پرداخته اند، در موعد مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند نتایج اولیه و نتایج نهایی خود را مشاهده کنند. در این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد ۱۴۰۰ توضیح داده شده است.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400
آزمون های استخدامی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود معمولا روند مشابهی برای ثبت نام، برگزاری و اعلام نتایج دارند. این روند در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد  به این صورت است که داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند پس از برگزاری آزمون طی دو مرحله بر اساس نمره آزمون کتبی و امتیازات قانونی پذیرفته می شوند.

نتایج اولیه آزمون های استخدامی معمولا دو تا سه ماه پس از برگزاری آزمون کتبی اعلام شده و انتظار می رود نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 نیز طی همین بازه زمانی اعلام شود. به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد، به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.


زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد ۱۴۰۰ به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400
داوطلبانی که در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 شرکت کرده اند در مرحله اول بر اساس نمره آزمون کتبی خود پذیرفته می شوند. به منظور مشاهده نتایج اولیه آزمون داوطلبان به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و طبق مراحل زیر نتایج خود را مشاهده کنند.

در مرورگر سیستم عبارت سازمان سنجش یا sanjesh.org را تایپ کرده و وارد سایت سازمان سنجش شوند.

[تصویر:  1625517250_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...D8%AF1.jpg]

اولین گزینه سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

[تصویر:  1625518222_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...D8%AF2.jpg]

از منوی سمت راست گزینه سایر آزمون های استخدامی انتخاب شود.

[تصویر:  1625518392_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...D8%AF3.jpg]

از منوی قسمت پایین گزینه اعلام نتایج انتخاب شده و در این قسمت آزمون مورد نظر را از میان آزمون های استخدامی انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات داوطلبی خود، نتیجه اولیه آزمون را مشاهده نمایند.


نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد ۱۴۰۰ به محض انتشار در این مقاله بروزرسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه درباره نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد و راهنمای اعلام نتایج، به محض انتشار راهنمای نحوه اعلام نتایج این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.


حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400
همانطور که توضیح داده شد، روند پذیرش در آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد ۱۴۰۰ مانند سایر آزمون های استخدامی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود، طی دو مرحله و بر اساس نمره آزمون کتبی و امتیازات قانونی مربوطه می باشد.

در این آزمون داوطلبانی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را کسب کردند توسط سازمان سنجش به سازمان های استخدام کننده و به تعداد یک برابر ظرفیت هر شغل محل معرفی شده و مدارک و امتیازات قانونی آن ها توسط سازمان های استخدام کننده بررسی شده و پذیرفته شدگان نهایی اعلام می شوند. معمولا این روند زمان بر بوده و حدود دو ماه پس از اعلام نتایج اولیه، نتایج نهایی آزمون منتشر می شود.


زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد، به محض اعلام زمان دقیق اعلام نتایج نهایی، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم 1400


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد
پذیرش در مرحله دوم آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 پس از بررسی مدارک و مستندات داوطلبان، توسط سازمان استخدام کننده صورت می گیرد. نحوه اعلام نتایج نهایی این آزمون استخدامی هنوز منتشر نشده اما انتظار می رود این روند مانند سایر آزمون های استخدامی تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور طبق مراحل زیر انجام شود.

در مرورگر سیستم عبارت سازمان سنجش یا sanjesh.org را تایپ کرده و وارد سایت سازمان سنجش شوند.

[تصویر:  1625517250_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...D8%AF1.jpg]

اولین گزینه سایت سازمان سنجش آموزش کشور می باشد.

[تصویر:  1625518222_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...D8%AF2.jpg]

از منوی سمت راست گزینه سایر آزمون های استخدامی انتخاب شود.

[تصویر:  1625518392_%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%8...D8%AF3.jpg]

از منوی قسمت پایین گزینه اعلام نتایج انتخاب شده و در این قسمت آزمون مورد نظر را از میان آزمون های استخدامی انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات داوطلبی خود، نتیجه نهایی آزمون را مشاهده نمایند.


نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد ۱۴۰۰ به محض انتشار در این مقاله بروزرسانی می شود.

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه درباره نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد و راهنمای اعلام نتایج، به محض انتشار راهنمای نحوه اعلام نتایج این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی


سوالات متداول

1- ✔️زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 چه تاریخی است؟
✔️زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتادد درصد 1400 چند هفته پس از برگزاری آزمون است که در این مقاله توضیح داده شده است.


2- ✔️زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 چه تاریخی است؟
✔️زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 حدود دو ماه پس از نتایج اولیه است که زمان دقیق آن در این مقاله توضیح داده شده است.


3- ✔️نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 چگونه است؟
✔️نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد 1400 به صورت اینترنتی است که راهنمای دریافت نتایج در این مقاله توضیح داده شده است.
منبع : اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد