تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرفته شدگان مرحله اول یعنی آزمون کتبی استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ برای شرکت در مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت می شوند . مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 مدتی پس از اعلام نتایح اولیه برگزار می شود که داوطلبان باید با شرکت در آزمون شفاهی نمره لازم را کسب کنند تا موفق به پذیرش شوند . 


گزینش متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 در دو مرحله اصلی انجام می شود . مرحله نخست شرکت در آزمون کتبی و کسب حدنصاب نمره آزمونی لازم برای دعوت شدن به مصاحبه می باشد . مرحله دوم نیز شامل مصاحبه عمومی و تخصصی از داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول و بررسی مدارک این افراد می باشد .
افرادی که با اعلام شدن نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اسامی آنها در لیست پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت اعلام شده است باید با اطلاع از زمان و مکان مصاحبه رشته شغلی محل پذیرش خود ، با آماده سازی مدارک لازم در جلسه مصاحبه حاضر شوند .
به منظور آمادگی هر چه بهتر داوطلبان برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ در ادامه این مقاله علاوه بر نکات لازم جهت شرکت در جلسه مصاحبه ، جزئیاتی از زمان و محل برگزاری مصاحبه استخدامی آموزش پرورش سال جاری را ارائه داده ایم .

چه کسانی به مصاحبه استخدام آموزش و پرورش دعوت می شوند ؟
آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز حوزه آموزش و مشاوره مدارس سراسر کشور برگزار می شود . علاقه مندان به شغل دبیری و فارغ التحصیل سایر دانشگاه ها که موفق به پذیرش در دانشگاه فرهنگیان نشده اند می توانند با ثبت نام و پذیرش در مراحل آزمون استخدامی آموزش پرورش ۱۴۰۰ به عنوان دبیر استخدام شوند .

داشتن شرایط استخدام در آموزش و پرورش ، پذیرش در آزمون کتبی ، پذیرش در مصاحبه و تایید شدن صحت مدارک از شروط پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد . آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان و هماهنگ با آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی برگزار می شود .

زمانی که نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش اعلام می شود تمام داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله برای مصاحبه استخدامی باید آماده شوند . در واقع داوطلبانی که موفق به کسب نمره لازم شوند به میزان چند برابر ظرفیت پذیرش هر رشته محل برای شرکت در مصاحبه فراخوانده می شوند .


تمام پذیرفته شدگان آزمون کتبی برای شرکت در مصاحبه مجاز هستند

این دسته از داوطلبان باید با حضور در جلسه مصاحبه به سوالات عمومی ، تخصصی ، عقیدتی و .... پاسخ داده و سعی در پیش برد هر چه بهتر جلسه مصاحبه خود داشته باشند تا بتوانند با جلب نظر فرد مسئول در رشته انتخابی استخدام شوند . هم چنین همخوانی و صحت اطلاعات ثبت نامی با بررسی اصل مدارک سنجیده می شود .

داوطلبان و پذیرفته شدگان آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش که قصد شرکت در مصاحبه استخدامی را دارند می توانند برای اطلاع از مدارک لازم برای ارائه در روز آزمون شفاهی ، مقاله زیر را مطالعه کنند .
حتما بخوانید: مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

[تصویر:  academy1.gif]

زمان و محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز تمام استان های کشور برگزار می شود . داوطلبان از شهر ها و مراکز استان های مختلف در این آزمون شرکت کرده و رشته های شغلی ارائه شده در این استان ها را انتخاب می کنند . معمولا مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر یک از استان ها به صورت جداگانه برگزار می شود و از طریق سایت گزینش آموزش و پرورش زمان هر یک به اطلاع داوطلبان می رسد.

با اعلام شدن اسامی پذیرفته و دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 از سوی سازمان سنجش ، آموزش پرورش هر استان با انتشار اطلاعیه ای جزئیات فرآیند مصاحبه پذیرفته شدگان شهرها و توابع تحت پوشش آن استان را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند .

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

مصاحبه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا مدتی پس از اعلام شدن نتایج و انتشار کارنامه اولیه آزمون استخدامی آموزش پرورش آغاز می شود . با توجه به بالا بودن تعداد داوطلبان رشته محل های دبیری ، مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش هر یک از استان ها به صورت جداگانه انجام می شود .

آموزش و پرورش مرکزی هر یک از استان های کشور با انتشار اطلاعیه ای زمان مصاحبه استخدامی داوطلبان پذیرفته شده در شهرهای آن استان را اعلام می کنند . در ادامه به تفکیک زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ استان های متقاضی در آزمون سال جاری را ارائه داده ایم .

برای مشاهده زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید

محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، سازمان سنجش به عنوان مجری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ وظیفه برگزاری آزمون کتبی و اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داشته ما مصاحبه های هر یک از رشته های شغلی توسط آموزش و پرورش استان ها انجام می شود .

آموزش و پرورش هر یک از استان ها همزمان با انتشار اطلاعیه مصاحبه خود ، علاوه بر زمانبندی اعلام نتایج خود ، محل مصاحبه آزمون استخدامی را نیز اعلام می کند و معمولا مصاحبه اکثر رشته های شغلی ارائه شده هر استان در یک حوزه آزمونی انجام می شود .

ممکن است برخی از استان های بزرگتر و یا با ظرفیت بالا چند حوزه برای انجام مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش 1400 اعلام کنند . با انتشار اطلاعیه مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ آدرس تمامی حوزه ها دسته بندی شده و در مقاله زیر ارائه می شود .

البته خاطر نشانی می شود به محض انتشار اطلاعیه مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مشخص شدن جزئیات آزمون های شفاهی هر استان در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

برای مشاهده محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید .


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مشاوره آمادگی مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
داوطلبان علاقه مند به استخدام شدن در رشته شغلی انتخاب شده از میان رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 باید علاوه بر قبولی در مرحله اول ، در مرحله مصاحبه نیز عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند در میان پذیرفته شدگان نهایی آزمون سال جاری جای گیرند .

آمادگی برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند از 2 جنبه بررسی شود . در واقع این موارد همان 2 فاکتوری هستند که در پذیرش مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ بسیار موثرند . محوریت های اصلی مصاحبه عبارتند از :

پاسخگویی صحیح به سوالات عمومی و اختصاصی پرسیده شده
داشتن آرامش ، اعتماد به نفس ، هدف و انگیزه شغلی

در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، داوطلبان از جنبه های مختلفی مورد سنجش قرار می گیرند تا بتوانند از سد مصاحبه با موفقیت عبور کرده و وارد رشته شغلی انتخابی شوند . با توجه به مسئولیت سنگین و خطیر دبیران و تاثیر بسزای این افراد در تربیت دانش آموزان ، مصاحبه استخدامی متقاضیان دبیری با حساسیت و دقت بالایی انجام می شود .

سوالات مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش به چند دسته تقسیم می شود . داوطلبان می توانند در ادامه با مشاهده دسته بندی سوالات رایج این آزمون ، در صورت علاقه با مطالعه مقاله زیر نمونه سوالات رایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت کنند .

سوالات روانشناسی و روانشناختی
سوالات عقیدتی ، سیاسی
سوالات سنجش میزان انگیزه و اهداف
سوالات برای بررسی قدرت بیان و یا عدم مشکل در تکلم
سوالات تخصصی در رشته شغلی انتخابی

برای مشاهده سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید .

علاوه بر پاسخ دهی صحیح به سوالات نحوه پاسخ دادن به سوالات نیز در پذیرش و استخدام شدن داوطلبان بسیار موثر است . پاسخدهی قاطع ، کوتاه و درست می تواند در پیشبرد جلسه به داوطلب کمک کند . هم چنین توضیح بیش از حد و زیاد صحبت کردن و یا کم حرفی نیز می تواند تاثیر منفی داشته باشد .

از مهم ترین فاکتورهای لازم برای دبیری می توان به داشتن اخلاق خوب ، آداب معاشرت ، انگیزه ، علاقه ، حوصله و فن بیان بالا اشاره کرد . هرچه فرد بتواند خود را به این شغل علاقه مند و با انگیزه نشان دهد می تواند شانس بیشتری برای قبولی داشته باشد . همچنین اعتماد به نفس و خوشرویی فرد نیز به برقراری فضایی فارغ از استرس و تنش کمک می کند .

علاوه بر این ها ظاهر و پوشش فرد نیز در جلب توجه و حسن نظر مسئولین اثر گذار است . پوششی ساده و مرتب که متناسب با شفل دبیری و این منصب باشد برای داوطلبان جزو فاکتور های کلیدی و مهم است . تسلط بر شیوه های نوین آموزشی و مشاوره ای و دوری از روش ها و تفکرات سنتی در حوزه آموزش نیز از دیگر عوامل قابل توجه می باشد .

داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 باید در انتظار اعلام شدن نتایج نهایی پذیرش آزمون سال جاری باشند .
در ادامه بخوانید: اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


اگر پس از مطالعه جزئیات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ سوال یا ابهامی در خصوص آزمون تخصصی و شفاهی رشته شغلی خود دارید می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره هیوا دریافت کنید .


سوالات متداول

1- ✔️ مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی انجام می شود ؟
✔️ معمولا مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مدتی پس از اعلام نتایج اولیه این آزمون آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .


2- ✔️ چه کسانی مجاز به شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند ؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، داوطلبانی که در مرحله اول پذیرفته شده اند برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش دعوت می شوند .


3- ✔️ برای شرکت در مصاحبه استخدام آموزش و پرورش به چه آدرسی باید مراجعه کرد ؟
✔️ مصاحبه استخدام آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا برگزار می شود ک به محض مشخص شدن آدرس محل مصاحبه در این مقاله اطلاع رسانی می شود .
منبع : مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт