تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: محل مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دعوت شدگان به مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ باید طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش پرورش استان قبولی خود در زمان مشخص در محل جلسه مصاحبه آماده شوند . معمولا هر ساله مصاحبه استخدامی هر استان به صورت مجزا برگزار شده و آدرس حوزه مصاحبه از سوی آموزش و پرورش استان اعلام می شود .


داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از موفقیت در مرحله اول یعنی آزمون کتبی باید برای شرکت در آزمون شفاهی یا همان مصاحبه شغلی آماده شوند . مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 هر یک از استان های کشور به صورت مجزا و توسط آموزش پرورش آن استان برگزار می شود .
با توجه به عدم هماهنگ بودن مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ ، داوطلبان باید با اطلاع از آدرس دقیق محل برگزاری آزمون شفاهی خود ، در زمان مقرر در حوزه امتحانی آماده شوند . معمولا آدرس محل مصاحبه توسط آموزش و پرورش هر استان به پذیرفته شدگان رشته شغلی های ارائه شده در شهر های تابعه اطلاع رسانی می شود .
به منظور تسهیل اطلاع داوطلبان از آدرس محل برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 در ادامه این مقاله به تفکیک آدرس دقیق حوزه مصاحبه استخدام فرهنگیان هر یک از استان های کشور را ارائه داده ایم .

محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است با انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 از سوی سازمان سنجش ، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه شغلی هر یک رشته های شغلی وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود .

وظیفه اطلاع رسانی در خصوص فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ و هم چنین برگزاری آزمون شفاهی به عهده آموزش و پرورش هر استان می باشد . در واقع مصاحبه های شغلی رشته های دبیری شهرها و توابع هر استان به صورت مستقل توسط آموزش و پرورش همان استان برگزار می شود .

معمولا هر استان با انتشار اطلاعیه ای جزئیات آدرس و زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آن استان را اعلامی می کند . با توجه به عدم اعلام شدن نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 هنوز آدرس حوزه های آزمون شفاهی استان ها اعلام نشده اما به محض مشخص شدن آدرس مکان مصاحبه هر استان جدول زیر بروزرسانی خواهد شد .

نام استان
محل مصاحبه
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش آذربایجان شرقی
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش آذربایجان غربی
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش اردبیل
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش اصفهان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش البرز
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش ایلام
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش بوشهر
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش تهران
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش چهارمحال و بختیاری
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش خراسان جنوبی
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش خراسان رضوی
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش خراسان شمالی
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش خوزستان
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش زنجان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش سمنان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش سیستان و بلوچستان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش فارس
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش قزوین
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش قم
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش کردستان
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش کرمان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش کرمانشاه
اعلام نشده
محل  مصاحبه استخدام آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش گلستان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش گیلان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش لرستان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش مازندران
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش مرکزی
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش هرمزگان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش همدان
اعلام نشده
محل مصاحبه استخدام آموزش پرورش یزد
اعلام نشده

به محض انتشار اطلاعیه زمان و مکان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ هر یک از استان ها علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان برای آشنایی بیشتر با فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .
حتما بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

[تصویر:  academy1.gif]

مشاوره حضور در محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 در برخی از استان ها مصاحبه تمامی رشته های شغلی شهرستان ها و توابع آن استان در یک حوزه انجام می شود . البته بشته به گستردگی و تعداد رشته های شغلی ممکن است مصاحبه برخی استان ها در چند حوزه امتحانی برگزار شود .

به داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ توصیه می شود تا در روز مصاحبه که تاریخ آن در سایت gozinesh.medu.ir ذکر شده است، کمی زودتر از زمان اعلام شده از منزل خارج شده و حدود نیم ساعت پیش از مصاحبه در محل تعیین شده حاضر باشند . تاخیر در رسیدن به مکان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 می توانند سبب بروز استرس و اضطزاب و تاثیر آن بر مصاحبه فرد شود .

هر یک از داوطلبان باید دقت داشته باشند که مهلت شرکت در جلسه آزمون شفاهی و ارائه مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تنها یکبار به هر فرد داده می شود . اگر داوطلبی در تاریخ و ساعت معین شده در محل برگزاری جلسه مصاحبه آموزش پرورش حاضر نشود به منزله انصراف از استخدام است .

دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ می توانند در فاصله زمانی اعلام نتایج اولیه آزمون تا تاریخ مصاحبه رشته شغلی خود ، با مطالعه نمونه سوالات رایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش آمادگی بهتری برای شرکت در مصاحبه کسب کنند .
در ادامه بخوانید: سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله جزئیات محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ موفق به یافتن آدرس حوزه مصاحبه خود نشده و یا در خصوص مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوال یا ابهامی دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را جویا شوید .


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کجا برگزار می شود ؟
✔️ مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر یک از استان ها در حوزه آزمونی و محل تعیین شده توسط همان استان که در این مقاله نیز ارائه شده برگزار می شود .


2- ✔️ محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به چه صورتی اعلام می شود ؟
✔️ محل مصاحبه آزمون استخدامی هر یک از استان ها از سوی آموزش و پرورش آن استان مشخص شده و بلافاصله در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .


3- ✔️ آیا محل مصاحبه آزمون استخدامی تمامی شغل مجل های آموزش و پرورش یکسان است ؟
✔️ خیر ، همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، محل مصاحبه آزمون استخدامی آموزش پرورش هر استان با دیگری متفاوت است .
منبع : محل مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru