تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پس از اتمام ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ظرفیت برخی از دانشگاه ها خالی می ماند. این دانشگاه ها با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت به دنبال پذیرش مجدد داوطلبان در رشته های دارای ظرفیت خالی هستند.

وزارت بهداشت با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 1400 لیست رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت خالی را منتشر کرده و فرصت دوباره ای را در اختیار متقاضیانی که موفق به انتخاب رشته ارشد نشده و یا از محل قبولی خود راضی نیستند می دهد.
دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت سازمان علوم پزشکی قرار گرفته و تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت امکان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت را دارند . از آنجایی که اطلاع از تعداد پذیرش در هر کد رشته محل در زمان تکمیل ظرفیت بسیار مهم است در ادامه مطلب به توضیح انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ می پردازیم.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰
پس از اعلام ظرفیت های خالی ارشد هر دانشگاه به سازمان علوم پزشکی، لیستی از کد رشته ها، دانشگاه ها و تعداد صندلی های خالی در سایت وزارت بهداشت قرار می گیرد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با دانلود و مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 می توانند در این فرآیند شرکت کنند.

سال گذشته دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت از 20 دی ماه به مدت یک هفته بر روی سامانه علوم پزشکی قرار گرفت و داوطلبان با وارد کردن کد رهگیری امکان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد را داشتند. امسال نیز در صورت برگزاری این فرآیند در این مقاله اطلاع رسانی های لازم صورت می گیرد.


زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.


به داوطلبان مجاز به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان انتشار دفترچه و دانلود آن عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: زمان تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت


[تصویر:  arshad.gif]


دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰
پس از اینکه وزارت بهداشت لیست ارسالی ظرفیت ها خالی دانشگاه های علوم پزشکی را تأیید کرد، این لیست در سایت وزارت بهداشت قرار گرفته و لینک دانلود آن فعال می شود. داوطلبان با مطالعه آن می توانند نسبت به انتخاب رشته در زمان مشخص شده اقدام کرده و با وارد کردن کد رهگیری در سامانه به صفحه انتخاب رشته هدایت شوند.

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت 99
لیست رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی 99
حجم: 10MB
منبع: سایت علوم پزشکی
دانلود فایل

به داوطلبان توصیه می شود پیش از ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰ شرایط و نحوه شرکت در این فرآیند را به دقت مطالعه کنند به خصوص داوطلبانی که در مرحله نخست انتخاب رشته قبول شده و در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کرده اند زیرا در صورت قبولی در رشته ای جدید در تکمیل ظرفیت باید از رشته پذیرش شده قبلی خود انصراف دهند.

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 دارای نکات و ضوابطی است که دانستن آنها راه پذیرش داوطلبان در رشته  و دانشگاه مورد علاقه شان را هموار می کند لذا به داوطلبان پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به ثبت کد رشته ها حتما شرایط تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت را مطالعه کرده و سپس به ذخیره رشته محل ها بپردازند.

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز در کلیه مراحل تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود.

در ادامه بخوانید : زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی است ؟
✔️ احتمالا دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت پس از ثبت نام پذیرفته شدگان باشد که به محض فعال شدن لینک در متن مقاله قرار می گیرد .


2- ✔️ داوطلبانی که در مرحله نخست انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت قبول نشده اند ، امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت را دارند ؟
✔️ بله ، با توجه به متن مقاله تمامی داوطلبان مجاز شده در انتخاب رشته امکان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت را دارند .


3- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر می شود ؟
✔️ لیست رشته های تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت در سایت سازمان علوم پزشکی که آدرس آن در متن مقاله نیز موجود است منتشر می شود .
منبع : دفترچه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت