تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ احتمالا در شهریور ماهه و داوطلبایی که جزو معرفی شدگان این دانشگاه میشن باید طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان و محل برگزاری مصاحبه ، در تاریخ مشخص شده به اون محلی که اعلام میشه برن .


دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های پر طرفدار بین داوطلبای کنکور سراسریه ، ولی فقط کسایی می تونن این دانشگاه رو انتخاب کنن که در کنار داشتن تمام شرایط نوشته شده در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ، بتونن بعد از شرکت در آزمون ، حد نصاب دعوت به مصاحبه این دانشگاه رو هم کسب کنن .
از اونجایی هم که پذیرش این دانشگاه به صورت متمرکز با شرایط خاصه ، پس قبولی در اون فقط بر اساس رتبه کنکور نیست و داوطلبا باید علاوه بر داشتن شرایط و رتبه لازم بتونن فرایند مصاحبه این دانشگاه رو هم با موفقیت بگذرونن . اما مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ چه زمانی برگزار میشه ؟ برای اطلاع از زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 با ما همراه باشین .

زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰
داوطلبایی که در کنکور سراسری شرکت کردن و تونستن جزو معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان قرار بگیرن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا بتونن از تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه این دانشگاه مطلع بشن و تا اون زمان خودشون رو برای حضور در جلسه مصاحبه و پاسخگویی به سوالا آماده کنن .
سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور مصاحبه دانشکاه فرهنگیاندر نیمه دوم مهر برگزار شد اما چون هنوز تاریخ دقیق برگزاری مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۰ اعلام نشده به متقاضیا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در این خصوص منتشر شد مطلع بشن .



به محض اینکه زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می تونین مقاله زیر رو بخونین .
بیشتر بخوانید : مصاحبه دانشگاه فرهنگیان


محل برگزاری مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰
سازمان سنجش هر سال همزمان با اعلام تاریخ برگزاری مصاحبه ، محل پردیس های مجری برگزار کننده رو هم برای داوطلبا طبق یک جدول مشخص و اعلام می کنه و هر کسی باید در زمان مقرر در محل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان حاضر بشه .
اگه می خواین از سوالایی که در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ازتون پرسیده میشه آشنا بشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .
بیشتر بخوانید : سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

احیانا اگه بعد از نتایج دانشگاه فرهنگیان دیدین که جزو قبولی های این دانشگاه نیستین هم نگران نباشین ، چون معمولا این دانشگاه هر سال به صورت تکمیل ظرفیت هم اقدام به پذیرش دانشجو می کنه و می تونین شانستون رو برای اون هم امتحان کنین . 
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا برای پذیرش در این دانشگاه استفاده کنین .
در ادامه بخوانید : تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان


سوالات متداول

1- ✔️ مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه زمانی برگزار میشه ؟
✔️ این مصاحبه احتمالا در شهریور ماه اعلام میشه که زمان دقیق برگزاری اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در چه محلی برگزار میشه ؟
✔️ سازمان سنجش مجری های برگزار کننده مصاحبه رو در سایت خودش اعلام می کنه که محل برگزاری در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ چه کسایی می تونن در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کنن ؟
✔️ همه داوطلبایی که جزو معرفی شدگان این دانشگاه از طرف سنجش باشن می تونن در این مصاحبه شرکت کنن که توضیحات بیشتر در مورد مصاحبه فرهنگیان در این مقاله داده شده .
منبع : زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان 1400