تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام تیزهوشان هفتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا با شرکت در آزمون سنجش هوش صورت می گیرد . از این رو متقاضیان باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ دریافت و پس از مطالعه آن نسبت به ثبت نام از طریق سایت hoosh.medu.ir اقدام نمایند .


به دانش آموزانی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم [b]1401 - 1402 [/b]را دارند توصیه می کنیم پیش از ثبت نام ، با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از مواردی چون شرایط ثبت نام ، منابع ، تعداد سوالات ، زمان ثبت نام ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، برگزاری ، اعلام نتایج آزمون و … مطلع شوید .
در این مقاله به طور خلاصه در مورد نکات حائز اهمیت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیح خواهیم داد و لینک دانلود آن را برای شما ارائه می دهیم .

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
اطلاعات ارائه شده در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 شامل تمام موارد لازم درباره ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، پرداخت هزینه ثبت نام، نحوه و  زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و سایر موارد این چنینی می باشد.

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم متوسطه دوم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در حال حاضر منتشر نشده است اما پیش بینی می شود همچون روال سال های گذشته همزمان با شروع ثبت نام دفترچه شرکت در این آزمون نیز منتشر گردد.

دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم
[list]
[*]حجم:2.1MB
[*]منبع:سازمان پرورش استعداد های درخشان
[/list]دانلود فایل



لینک دفترچه ارائه شده در این قسمت مربوط به آزمون سال گذشته می باشد. به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ فایل ارائه شده به روز رسانی می گردد.


توصیه می کنیم برای این که بتوانید شانس موفقیت خود را برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 بالا ببرید، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: برای قبولی در تیزهوشان باید چند درصد بزنیم


[تصویر:  madares.gif]


زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در پایه هفتم مدارس تیزهوشان را دارند باید در ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 شرکت نمایند . تاریخی که برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در حال حاضر مشخص نبوده و ممکن است زمان بندی ها همچون سال گذشته از اواسط فروردین ماه در نظر گرفته شود.

کلیه مراحل ثبت نام آزمون مدارس سمپاد 1401 - 1402 به صورت اینترنتی انجام می شود . داوطلبان می بایست در زمان مقرر به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و فرم الکترونیکی ثبت نام را تکمیل کنند.


هنوز اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ جهت ورود به پایه هفتم در دسترس نیست اما به محض دریافت خبرهای بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


برای اطلاع از برنامه ریزی ها و زمان بندی های مربوط به آزمون های مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی  ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانید مقاله زیر مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
شرایط عمومی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 داشتن تابعیت ایرانی است ، البته اتباع غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

شرایط شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس سال پنجم و ششم ابتدایی می باشد .

همچنین دانش آموزانی که فقط در یک درس مقیاس خوب و در باقی دروس پایه پنجم و ششم نمره خیلی خوب دارند نیز می توانند در این سنجش شرکت کنند .

لازم به ذکر است که متقاضیان تحصیل در پایه هفتم این مدارس می بایست در آزمون سنجش هوش ثبت نام و شرکت نمایند.


شرایط ذکر شده در این قسمت مربوط به آزمون سال گذشته می باشد. در صورت تغییر شرایط و ایجاد شرایط جدید ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ موارد فوق به روز رسانی خواهند شد.


برای اطلاع از تمام شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

[تصویر:  1480676883_کانال_تلگرام_تیزهوشان_نمونه_دولتی.gif]


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 در تاریخ تعیین شده توسط سازمان ملی استعداد های درخشان برگزار می شود. داوطلبان برای اطلاع دقیق از تاریخ برگزاری آزمون می توانند به دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

با توجه به این که برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال گذشته اواسط خرداد ماه بوده است لذا پیش بینی می شود که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان پایه تحصیلی هفتم 1401 - 1402 نیز حوالی همین تاریخ در نظر گرفته شود.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نیز ممکن است همچون روال همیشگی آزمون های مدارس تیزهوشان حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون انجام پذیرد.



در حال حاضر تاریخ دقیقی برای برگزاری آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعلام نشده است. به محض انتشار تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی می گردد.

علاوه بر مدارس تیزهوشان مدارس خوب و مناسب دیگری مانند مدارس شاهد برای ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم وجو دارد که می توانید برای آشنایی بیشتر با این مدارس مقاله زیر را مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هستند . برای تماس با مشاوران ما از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا اقدام نمایید . به محض کسب اطلاعات جدید صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان اطلاع رسانی می شود .


سوالات متداول

1- ✔️ آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی برگزار می شود ؟
✔️ این آزمون احتمالا در اواسط خرداد ماه برگزار گردد که به محض اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


2- ✔️ زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چه تاریخی است ؟
✔️ ثبت نام آزمون تیزهوشان احتمالا همچون سال گذشته اواسط فروردین ماه انجام شود که به محض لحظه شروع ثبت نام این آزمون ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


3- ✔️ شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم امسال چیست ؟
✔️ یکی از شرایط ثبت نام داشتن تابعیت ایرانی است و برای آگاهی از سایر شرایط می توانید متن این مقاله را مطالعه کنید .
منبع : دفترچه ثبت نام تیزهوشان هفتم