تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه به طور مجزا از هم هست . این آزمون در زمان های مختلفی از سال برگزار میشه و هزینه ثبت نام آزمون هم هر سال تغییر میکنه و باهم متفاوته و داوطلبا می تونن برای پرداخت هزینه ، خرید کارت و ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن.


ثبت نام در هر آزمونی، هزینه های خاصی رو میطلبه که معمولا داوطلبان شرکت در همون آزمون ملزم به پرداخت هزینه های آزمون هستن. آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ که در بازه های زمانی مختلف برگزار میشه هم، هزینه های خاصی رو شامل میشه که داوطلبان باید در هنگام انجام مراحل ثبت نام خودشون، این هزینه ها رو پرداخت کنن.
هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه و دادگستری 1400 با هم متفاوته و معمولا در سال های مختلف این هزینه افزایش پیدا میکنه. در ادامه مقاله در خصوص زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی توضیح بدیم.

هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰ رو دارن، باید مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام بدن. یکی از مراحل اصلی برای ثبت نام در این آزمون ، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری هست.
داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 هستن. هزینه ثبت نام این آزمون برای تمامی داوطلبان یک هزینه مشخص و تعیین شده از سوی کانون وکلا دادگستری هست که معمولا در هر سال این هزینه متفاوته.
در حال حاضر، میزان هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 مشخص نیست، اما با توجه به اینکه هزینه ثبت نام این آزمون در آخرین دوره از برگزاری این آزمون در سال 1398، 300 هزار تومان بوده، پیش بینی میشه که این هزینه افزایش پیدا کنه و داوطلبان در سال 1400، ملزم به پرداخت یک هزینه 400 الی 500 هزار تومانی برای ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰ باشن.
البته پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.


به محض اینکه هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون کارشناس رسمی خوندن مقاله زیر توصیه میشه.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰ رو دارن، باید قبل از هر چیزی از زمان ثبت نام این آزمون مطلع باشن. زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در هر سال متفاوته و از یک نظم خاصی تبعیت نمیکنه.
آخرین دوره از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری مربوط به سال 1398 بوده که زمان ثبت نام این آزمون از تاریخ 3 مهر ماه سال 1398 آغاز شده بود و تا تاریخ 12 مهر ماه سال 1398 هم ادامه داشت. یعنی داوطلبان به مدت 10 روز فرصت داشتن که مراحل ثبت نام خودشون رو در این آزمون انجام بدن.
مجری برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400، سازمان سنجش هست و داوطلبان می تونن از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن. اولین مرحله از ثبت نام در این آزمون، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با خریداری کارت اعتباری ثبت نام در آزمون هست.
داوطلبانی که کارت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰ رو خریداری کردن، می تونن با کمک شماره سریال به قسمت ثبت نام این آزمون وارد بشن و فرم ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن.

برای اطلاع از جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰
آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ زیر نظر کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن، ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه که مصوب کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه هست، هستن.
میزان هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در هر سال متفاوته و طبق تعرفه های مختلف تعیین میشه. طبیعی هست که هر چقدر هزینه های مربوط به برگزاری آزمون بالاتر بره، هزینه ثبت نام این آزمون هم بالاتر میره.
در حال حاضر، با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400 فرا نرسیده، به طور دقیق مشخص نیست که هزینه ثبت نام این آزمون چه مقدار هست، اما با توجه به اینکه هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در آخرین دوره از برگزاری آزمون در سال 1398، برابر 200 هزار تومان بوده.
 پیش بینی میشه که هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400، به نزدیک 300 الی 400 هزار تومان برسه. پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

به محض اینکه هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی خوندن مقاله زیر توصیه میشه. 
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی
زمان و نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰
آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰، زیر نظر کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن، باید به سایت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه که معمولا سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org وارد بشن و مراحل ثبت نام خودشون رو در زمان ثبت نام این آزمون انجام بدن.
زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400 هنوز مشخص نشده، اما با توجه به اینکه قراره این آزمون در 20 شهریور ماه سال 1400 برگزار بشه، پیش بینی میشه که زمان ثبت نام این آزمون از اوایل تابستان، در تیر ماه یا مرداد ماه) آغاز بشه.
داوطلبان می تونن در زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن. اولین مرحله از ثبت نام در این آزمون، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه هست. نحوه پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون بسیار ساده هست و داوطلبان باید از طریق درگاه های خرید کارت ثبت نام سایت سنجش کارت اعتباری خریداری کنن.
پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400، داوطلبان می تونن با شماره سریال اعتباری خودشون، به لینک ثبت نام وارد بشن و با تکمیل فرم ثبت نام، مراحل ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن.
در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی


سوالات متداول

1- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی چقدره؟
✔️ مقدار این هزینه هر سال متفاوته که میزان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی چه زمانی پرداخت میشه؟
✔️ همانطور که در این مقاله گفته شد این هزینه باید در زمان ثبت نام پرداخت بشه.

3- ✔️ آیا هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه یکیه؟
✔️ خیر، هزینه ثبت نام این دو آزمون باهم متفاوته که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده.
منبع : هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی