تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام آزمون وکالت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ به صورت مجزا ا هم چند روز قبل از ثبت نام هر آزمون در سایت سنجش منتشر میشه . در این دفترچه تمام شرایط و ضوابط آزمون نوشته شده که مطالعه اون برای همه داوطلبای متقاضی این آزمون لازمه .

کسانی که تو رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی تحصیل کردن متقاضی ثبت نام در آزمون وکالت هستن برای ثبت نام و کسب اطلاعات در خصوص این آزمون باید دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ را دانلود و مطالعه کنن.
در دفترچه ثبت نام ازمون وکالت تمام شرایط و ضوابط ثبت نام نوشته شده و داوطلبا با مطالعه این دفترچه می تونن از تمام جزئیات مربوط به ثبت نام مطلع بشن . حالا در ادامه این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام ازمون وکالت 1400 رو گذاشتیم .

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در ازمون وکالت دادگستری هستن باید قبل از ثبت نام، دفترچه  این آزمون رو دانلود و مطالعه کنن تا در صورت داشتن تمام شرایط  ضوابط برای تکمیل فرم ثبت نام وکالت اقدام کنن.
دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ معمولا چند روز قبل از ثبت نام در سایت سازمان سنجش منتشر میشه و داوطلبا می تونن با  وورد به این سایت نسبت به دانلود اون اقدام کنن. هنور دفترچه ثبت نام ازمون وکالت 1400 منتشر نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض انتشار دفترچه مطلع بشن.



به محض انتشار دفترچه ثبت نام ازمون وکالت 1400 لینک دانلود اون رو در این مقاله میذاریم.

برای تکمیل فرآیند ثبت نام آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰
با توجه به بررسی دفترچه ثبت نام آزمون وکالت سالای قبل میشه بخش های محتوایی دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ رو پیش بینی کرد. تو بخش اول این دفترچه ظرفیت پذیرش مطرح شده است و در بخش دوم مواد امتحانی آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ به همراه ضریب دروس به اطلاع رسیده است.

شرایط شرکت در آزمون از جمله شرایط سنی و تحصیلی در بخش سوم این دفترچه گفته شده که :
داشتن تابعیت ایرانی،
داشتن مدرک کارشناسی حقوق، فقه و حقوق، دارا بودن مدرک معادل حقوق از حوزه های علمیه،
داشتن مدرک کارشناسی ناپیوسته حقوق در صورت داشتن مدرک کاردانی در رشته حقوق،
دارا بودن حداکثر ۴۰ سال تمام در حوزه قضایی تهران و حداکثر ۵۰ سال تمام در سایر استان ها از جمله شرایط شرکت در این آزمون است.
توجه داشته باشید کسانی که مدرک فوق لیسانس تو رشته حقوق دارن اما مدرک کارشناسی اون ها، رشته ای غیر از حقوق است، نمی تونن تو آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و قوه قضاییه شرکت کنن‌.
 تو بخش چهارم این دفترچه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام گفته شده. هزینه لازم برای ثبت نام و نحوه واریز هزینه تو این بخش به اون پرداخته شده است.
در بخش پنجم به نحوه دقیق ثبت نام و دریافت کد رهگیری و توزیع کارت شرکت تو آزمون پرداخته شده است و در آخر تو بخش ششم جداول پیوست مشاهده میشه که مربوط به منابع آزمون وکالت است که به تفکیک درس منابع گفته شدن.

برای اطلاع از منابع آزمون وکالت می تونین مقاله زیر رو بخونین .
بیشتر بخوانید: منابع آزمون وکالت

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران حقوقی قوه قضاییه هر ساله متقاضیان اخذ پروانه وکالت دادگستری را ثبت نام می کنن و شرایط ثبت نام تو آزمون رو در دفترچه آزمون وکالت قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می کنن. 
داوطلبان متقاض یاین ثبت نام باید در زمان مقرر وارد سایت سنجش شده و نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 اقدام کنن . چون هنوز زمان انتشار دفترچه ثبت نام وکالت ۱۴۰۰ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشن .


به محض انتشار دفترچه ثبت نام ازمون وکالت 1400 لینک دانلود اون رو در این مقاله میذاریم.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام ازمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت
جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰
دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ قوه قضاییه در بخش‌هایی تنظیم شده است که با خوندن همه بخش ها با دقت می‌شه با ساز و کار آزمون به طور کامل آشنا شد. شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون وکالت در بخش اول به اون پرداخته شده است که از جمله مدارک لازم برای ثبت نام شامل موارد زیر میشه .

عکس سه در چهار با حجاب کامل اسلامی،
اسکن کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه،
گواهی فراغت از تحصیل و اشتغال به تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق از دانشکده های معتبر داخلی و خارجی،
کارت پایان خدمت، گواهی معافیت موقت یا دائم برای آقایان و پروانه وکالت کسانی که قصد شرکت تو آزمون وکالت برای تغییر حوزه قضایی دارن.
توضیحات لازم درباره ثبت نام و نحوه پرداخت هزینه و ذکر منابع و مواد امتحانی اطلاعات دیگر دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ قوه قضاییه است.
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره دفترچه ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوال های خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت


سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون وکالت چه زمانی منتشر میشه ؟
✔️ این دفترچه چند روز قبل از ثبت نام منتشر میشه که زمان دقیق انتشار در این مقاله گفته شده 

2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون وکالت در چه سایتی منتشر میشه ؟
✔️ این دفترچه در سایت سازمان سنجش منتشر میشه که لینک دانلود اون رو در این مقاله گذاشتیم.

3- ✔️ داوطلبا چطور می تونن از شرایط ثبت نام آزمون وکالت مطلع بشن ؟
✔️ این شرایط در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت نوشته میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داد شده .
منبع : دفترچه ثبت نام آزمون وکالت