تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401 با پرداخت هزینه و خرید کارت اعتباری امکان پذیر بوده و افراد واجد شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام این آزمون، می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی پس از پرداخت هزینه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.


پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir امکان پذیر است. متقاضیان می بایست در زمان ثبت نام دکتری وزارت بهداشت که متعاقبا توسط سایت سنجش پزشکی اعلام خواهد شد، به سایت مذکور مراجعه و دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت را دریافت و مطالعه نمایند.
پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، داوطلبان دارای شرایط  می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام دکتری علوم پزشکی اقدام کنند. در ادامه نحوه خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 شرح داده شده است.

هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 در دفترچه ثبت نام این آزمون اعلام می شود. این هزینه شامل مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام در یک کد رشته امتحانی و همچنین هزینه خدمات پیامکی بوده که داوطلبان می توانند حداکثر در دو کد رشته امتحانی ثبت نام و مبالغ مربوطه را پرداخت کنند.
سال گذشته هزینه ثبت نام هر کد رشته امتحانی برابر با 150 هزار تومان بود که پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۱ این مبلغ کمی افزایش یابد. برای پیگیری تازه ترین اخبار آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانید عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .


به محض اعلام هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1401

[تصویر:  academy1.gif]

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
امکان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ در طول مهلت ثبت نام این آزمون فراهم می شود که داوطلبان می توانند در این مدت به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و از طریق لینک ثبت نام جدید، برای خرید کارت اعتباری اقدام نمایند. در ادامه راهنمای گام به گام خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون ارائه شده است.

راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

۱متقاضیان ثبت نام دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۱، بعد از ورود به سایت سنجش آموزش پزشکی می بایست گزینه ((ارسال مدارک - ثبت نام جدید)) که در تصویر زیر مشاهده می کنید را انتخاب کنند.

[تصویر:  1518542683_1.png]

۲متقاضیان بعد از ورود به صفحه زیر می توانند با وارد کردن کد ملی ( در صورت داشتن ملیت ایرانی ) و شماره گذرنامه ( در صورت داشتن ملیت غیر ایرانی ) به صفحه بعد هدایت شوند .

[تصویر:  1518543719_3.png]

۳در تصویر زیر دو لینک پرداخت الکترونیکی وجود دارد که لینک اول به منظور خرید کارت اعتباری رشته اول از یک گروه و لینک دوم به منظور خرید کارت اعتباری رشته دوم از یک گروه می باشد که با کلیک بر روی هر کدام وارد صفحه ثبت نام و پرداخت الکترونیکی خواهید شد .

[تصویر:  1518543941_4.png]

۴داوطلبان می بایست به کادر مربوط به آزمون مورد نظر توجه نمایند و پس از پرداخت هزینه آزمون دکتری وزارت بهداشت، ثبت نام خود را تکمیل نمایند . لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت ۱۴۰۱ داشتن یک کارت بانکی و رمز دوم الزامی می باشد .

[تصویر:  1587203260_Stage-6-Ph.D.-of-Ministry-of-Health.png]



[تصویر:  doktora.gif]


با توجه به این که زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ برای گروه های امتحانی مختلف، احتمالا همانند سال گذشته حداقل در دو روز مجزا خواهد بود، آن دسته از داوطلبانی که با توجه به شرایط ثبت نام آزمون خواهان ثبت نام در دو رشته مجزا هستند، باید نسبت به خرید دو کارت اعتباری جداگانه اقدام کنند.

پس از ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون دکتری بهداشت داوطلبان می بایست با دنبال کردن اطلاعیه های مرکز سنجش پزشکی، به موقع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 را دریافت کنند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات شما پیرامون آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، به بهترین نحو ممکن پاسخ دهند. برای ارتباط با این مشاوران می توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با مرکز مشاوره هیوا تماس بگیرید.
در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

[تصویر:  1480617919_کانال_تلگرام_دکتری.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 چه قدر است؟
✔️ هزینه  ثبت نام آزمون دکتری بهداشت در دفترچه ثبت نام این آزمون اعلام می شود که برای اطلاع از هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری این آزمون می توانید به متن مقاله مراجعه نمایید.


2- ✔️ چگونه می توان از هزینه ثبت نام آزمون دکتری بهداشت 1401 با خبر شد؟
✔️ در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری بهداشت جزئیات هزینه ثبت نام آن اعلام می شود که در این مطلب جهت رفاه حال داوطلبان این مبلغ اطلاع رسانی شده است .


3- ✔️ آیا برای شرکت در دو رشته مجزا آزمون دکتری بهداشت باید هزینه ثبت نام آن ها را به طور جداگانه پرداخت کرد؟
✔️ بله داوطلبانی که خواهان شرکت در دو رشته مجزا در آزمون دکتری وزارت بهداشت هستند باید هزینه ثبت نام هر کدام را به صورت جداگانه بپردازند که جزئیات نحوه پرداخت آن در متن مقاله موجود است.
منبع : هزینه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱