تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبان متقاضی استخدام در ارگان های وابسته به وزارت بهداشت از جمله دانشگاه های علوم پزشکی باید بعد از ثبت نام در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ ، برای شرکت در آزمون کتبی آماده شوند . زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 از سوی سازمان سنجش اعلام می شود .


داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 شده اند باید برای پذیرش نهایی در رشته و محل انتخابی خود ، مراحل گزینش این سازمان را طی کنند . اولین مرحله گزینش داوطلبان متقاضی آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ، حضور در جلسه آزمون کتبی می باشد .
داوطلبان می توانند با کسب حدنصاب لازم آزمون استخدامی وزارت بهداشت وارد مراحل بعدی شوند و لذا اطلاع از زمان برگزاری ازمون وزارت بهداشت 1400 و کسب آمادگی لازم برای حضور در جلسه آزمون از اهمیت ویژه ای برای موفقیت داوطلبان ، برخوردار است .
در ادامه این مقاله برای اطلاع رسانی و آگاه سازی داوطلبان آزمون سال جاری ، تاریخ دقیق اعلام شده برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم .

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400
داوطلبانی که رشته شغلی و محل خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند ، می بایست با مطالعه منابع آزمون استخدامی وزات بهداشت برای حضور در جلسه آزمون آماده شوند . داوطلبان دقت داشته باشند تنها شرط ورود به سایر مراحل گزینش آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، موفقیت در جلسه آزمون کتبی می باشد .

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، در زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 ، با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی ، جزئیات برگزاری آزمون سال جاری را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند . 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص  آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 با استناد به رویه برگزاری آزمون سال گذشته که در محدوده اواخر بهمن ماه بوده پیش بینی می شود که زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ نیز مشابه سال گذشته بوده و در محدوده بهمن برگزار شود.


آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 احتمالا در بهمن ماه برگزار می شود.

خاطر نشان می شود به محض اعلام شدن زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ ، این مقاله بروزرسانی شده و در در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین داوطلبان باید دقت داشته باشند که زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی برای استخدام نیروهای قراردادی با زمان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 متفاوت است .

شرکت کنندگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ می بایست چند روز پیش از برگزاری آزمون و در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش ، نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند .
در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت


مشاوره زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400
داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۱۴۰۰ باید در روز برگزاری آزمون برخی مدارک معین شده را همراه داشته و در صورت لزوم به مجریان آزمون ارائه دهند . از جمله مدارک مورد نیاز داوطلبان در روز آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 می توان به کارت ورود به جلسه ، کارت ملی و شناسنامه اشاره کرد .

آزمون استخدامی وزارت بهداشت معمولا جداگانه از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار می شود . در طی سال های گذشته آزمون استخدامی وزارت بهداشت یک الی چند ماه پس از برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شده است .

لذا داوطلبانی که علاوه بر آزمون استخدامی بهداشت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ نیز ثبت نام کرده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از تاریخ دقیق برگزاری آزمون استخدامی ادارات دولتی سال جاری مطلع شوند .
در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1400 ، سوالی در این خصوص دارید می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .


[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می شود ؟
✔️ این آزمون معمولا در بازه زمانی آذر ماه برگزار می شود اما به محض مشخص شدن زمان دقیق ازمون استخدامی سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .


2- ✔️ آیا آزمون استخدامی وزارت بهداشت و نیرو های قرار دادی دانشگاه های علوم پزشکی هم زمان برگزار می شوند ؟
✔️ خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، آزمون استخدامی وزارت بهداشت و نیرو های قرار دادی دانشگاه های علوم پزشکی به صورت مجزا برگزار می شوند .


3- ✔️ داوطلبان در روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت به چه مدارکی نیاز دارند ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان در روز برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشند .
منبع : تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت