تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ هر سال اطی اطلاعیه در سایت سنجش مشخص میشه و داوطلبا می تونن با مراجعه به این سایت از مهلت ثبت نام استخدام کارشناسان و یا تمدید زمان ثبت نام خودشون با خبر بشن.


داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه و یا دادگستری ۱۴۰۰ رو دارن، باید حتما از مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و یا دادگستری مطلع باشن و طبق مهلت زمان تعیین شده از سوی سازمان مربوطه، ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
گاهی اوقات، کانون وکلا قوه قضاییه و کانون وکلا دادگستری زمانی رو برای تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 1400 در نظر می گیرن که داوطلبان جا مانده از ثبت نام آزمون، می تونن در این مهلت ثبت نام خودشون رو انجام بدن. در ادامه این مقاله در خصوص مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰
آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰، در بازه های زمانی مختلفی برگزار میشه و به طبع زمان ثبت نام در این آزمون در سال های مختلف هم متفاوته. در زمان ثبت نام آزمون، به داوطلبان یک مهلت ثبت نام آزمون داده میشه تا بتونن در مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری، مراحل ثبت نام و یا حتی ویرایش ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
در سال 1398 که آخرین دوره از برگزاری این آزمون بود، داوطلبان از تاریخ 3 مهر تا 12 مهر ماه سال 1398 فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری داشتن. در واقع، به داوطلبان به مدت 10 روز مهلت ثبت نام آزمون داده شده بود. هنوز مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 مشخص نیست. به همین دلیل پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.


به محض اینکه مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

تمامی داوطلبان واجد شرایط می تونن در این مهلت ثبت نام، ثبت نام خودشون رو در آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰ انجام بدن و در صورتی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی رو دارن، اطلاعات ثبت نامی خودشون رو در این مهلت زمان ویرایش کنن.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی خوندن مقاله زیر توصیه میشه.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰
در سال های گذشته، معمولا برای داوطلبانی که از مهلت اصلی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۰ جا ماندن، یک تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در نظر گرفته میشد که داوطلبان بتونن در این زمان هم مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
در حال حاضر، مشخص نیست که آیا ثبت نام دوره جدید آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1400 دارای زمان تمدید مهلت ثبت نام هست یا خیر، چرا که هنوز زمان ثبت نام اصلی دوره جدید مشخص نشده. البته پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.


به محض اینکه زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

در آخرین دوره از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری که مربوط به سال 1398 هست، آزمون به تعویق افتاد و به همین خاطر، تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در اون دوره وجود داشت. در سال 1398، به داوطلبان فرصت داده شده بود که از تاریخ 11 آبان ماه تا تاریخ 15 آبان ماه سال 1398 به مدت 4 روز، مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
برای اطلاع از ثبت نام آزمون کارشناس رسمی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰
آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ زیر نظر کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه. ثبت نام در این آزمون در مهلت زمان مشخصی انجام میشه و داوطلبان می تونن در مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.
در حال حاضر، مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400 مشخص نیست، اما کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرده که این آزمون، در 20 شهریور ماه برگزار میشه.
به طور کلی، در سال های گذشته، مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه یک مهلت 10 روزه بوده و داوطلبان به مدت 10 روز فرصت داشتن که به سایت ثبت نامی این آزمون وارد بشن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن. در سال 1398، داوطلبان از 13 اسفند  تا 23 اسفند سال 1398 فرصت ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه رو داشتن. همچنین، در مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که در این آزمون ثبت نام کردن و قصد ویرایش اطلاعات خودشون رو دارن، وجود داره.
پیش بینی میشه که برای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 هم یک مهلت ثبت نام 10 روزه ای در نظر گرفته بشه.پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.


به محض اینکه مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی خوندن مقاله زیر توصیه میشه.
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی
تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰
با توجه به اینکه گاهی اوقات، بعضی از داوطلبان به دلایل مختلفی از مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰ اصلی جا می مونن، معمولا، کانون وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، یک مهلت ثبت نام مجددی رو برای داوطلبان در نظر میگیره یا ممکنه که مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه تمدید بشه.
در آخرین دوره از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه که ثبت نام اون در تاریخ 13 اسفند ماه تا 23 اسفند ماه سال 1398 انجام شد؛ برای راحتی داوطلبان مهلت ثبت نام این آزمون تا تاریخ 27 اسفند ماه تمدید شد و داوطلبان 5 روز دیگه برای ثبت نام در این آزمون فرصت داشتن.
همچنین، با توجه به شیوع بیماری کرونا، آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در سال 1398 به تعویق افتاد و به همین خاطر یک مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه مجددی برای داوطلبان در نظر گرفته شد. داوطلبان می تونستن از تاریخ 27 اردیبهشت ماه تا 2 خرداد ماه سال 1399، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو در این زمان انجام بدن. همچنین، در این زمان امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلا در این آزمون ثبت نام کردن، وجود داشت.


به محض اینکه مهلت ثبت نام مجدد آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.
کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .
در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی

سوالات متداول

1- ✔️ مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی چه زمانیه؟
✔️ مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی احتمالا در اسفند ماهه که اطلاعات بیشتر در این مقاله داده شده.

2- ✔️ ثبت نام آزمون کارشناس رسمی در چه سایت انجام میشه ؟
✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ کسایی که از ثبت نام آزمون کارشناس رسمی جا موندن باید چیکار کنن ؟
✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این افراد می تونن در زمان تمدید مهلت ، برای ثبت نام اقدام کنن.
منبع : مهلت ثبت نام آزمون کارشناس رسمی