تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، تقریبا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه شروع میشه که زمان دقیقش از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به داوطلبا اطلاع رسانی میشه و متقاضیا می تونن تو مهلت مشخص شده وارد سایت بشن و بعد از اولویت بندی کد رشته محلای مد نظرشون ، انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو انجام بدن .


بعد از اینکه کارنامه اولیه کنکور سراسری منتشر میشه ، زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم از طریق اطلاعیه هایی تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی میشه و داوطلبایی که می خوان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 شرکت کنن ، می تونن تو تاریخ مشخص شده وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد  بشن و فرم رو تکمیل کنن .
اما خیلی از داوطلبا نمی دونن که انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ توضیح دادیم . با ما همراه باشین .


زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰
انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری در سایت azmoon.org انجام میشه . این انتخاب رشته معمولا چند روز بعد از انتخاب رشته کنکور سراسریه و داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه هستن می تونن با ورود به این سایت برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنن.
سال قبل به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور، انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مهر ماه انجام شد. هنوز اطلاعیه ای از طرف سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در مورد زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اعلام نشده ، اما به داوطلبا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در این مورد اعلام شد ، مطلع بشن .


به محض اینکه زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در این مقاله اطلاع میدیم .
بیشتر بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد



چند روز بعد از اعلام نتایج کنکور ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400 هم تو سایت azmoon.org منتشر میشه و داوطلبا می تونن با توجه به تراز و رتبه شون ، رشته محل های مد نظرشون رو انتخاب و اولویت بندی کنن که به خاطر حساس بودن این پروسه و بررسی شانس قبولی به داوطلبا توصیه می کنیم که از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کمک بگیرن تا بتونن به صورت اصولی تر انتخاب رشته شون رو انجام بدن .
مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و واسه انتخاب رشته کنکور سراسری و همچنین انتخاب رشته دانشگاه ازاد از تجربیاتشون کمک بگیرین .
در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


سوالات متداول

1- ✔️ انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟
✔️ چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد شروع میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیه ؟
✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد کد دسترسی به انتخاب رشته یا شناسه دانشگاه آزاد یه کد یکتا واسه هر داوطلبه که پایین کارنامه اولیه کنکور سراسری نوشته شده .

3- ✔️ انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در چه سایتی انجام میشه ؟
✔️ این انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .
منبع : زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰