تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: تحلیل کنکور سراسری هنر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تحلیل سوالات آزمون هنر ، هر سال توسط کارشناسای کنکور سراسری انجام میشه تا وضعیت این آزمون و میزان سختی سوالات رو مورد سنجش قرار داده و به اطلاع داوطلبا برسونن . بطور مثال بررسی سطح سوالات کنکور هنر ۱۴۰۰ مشخص کرد که مبحث خواص مواد یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مباحث این آزمون بوده .


داوطلبای شرکت کننده در کنکور هنر و همچنین متقاضیای کنکور سال آینده ، بعد از برگزاری این آزمون ، پیگیر نظرات سایر دانش آموزی شرکت کننده در کنکور هنر و هم چنین نظر کارشناسای کنکور سراسری درباره این آزمون هستن .
بیشتر داوطلبای شرکت کننده در این آزمون به دنبال این هستن که ببینن سطح سوالات کنکور هنر ۹۹ از نظر بقیه داوطلبا چجوری بوده چون وضعیت همه داوطلبا در تعیین رتبه همه داوطلبا تاثیر مستقیم داره . از اونجایی که نحوه طراحی سوالات کنکور از یک قاعده کلی پیروی می کنه و تغییرات زیادی نداره ، بیشتر داوطلبای کنکور سال آینده برای آشنایی با نحوه طراحی سوال و مباحث پرتکرار به دنبال تحلیل سوالات کنکور 1400 و تعیین درجه سختی تموم مباحث این آزمون هستن .
به خاطر اهمیت تحلیل سوالای کنکور هنر ۱۴۰۰ و تعیین میزان دشواری سوالات در روند تخمین رتبه برای داوطلبایی که در این آزمون شرکت کردن ، تو این مقاله سوالای کنکور گروه آزمایشی هنر رو بطور کامل تحلیل کرده و نظر داوطلبای شرکت کننده در این آزمون رو هم براتون گذاشتیم . پس تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

تحلیل سوالات عمومی کنکور هنر ۱۴۰۰
در این قسمت سوالات عمومی کنکور هنر ۱۴۰۰ رو به صورت درس به درس بررسی کرده و نظر داوطلبای شرکت کننده در این آزمون رو درباره سطح دشواری سوالات به صورت درصدی و همچنین نظر کارشناسای تحصیلیکو رو بعد از بررسی سوالات ، به صورت کمی براتون در جدول زیر قرار میگیره:


به محض برگزاری کنکور هنر و بررسی اون جدول تحلیل رو براتون میذاریم و تحلیل درس به درس گذاشته میشه.

تحلیل سوالات عمومی کنکور گروه آزمایشی هنر
نام درس / سطح سوالات
ساده
متوسط
دشوار
نظر کارشناسای تحصیلیکو
ادبیات
-
-
-
-
عربی
-
-
-
-
دینی
-
-
-
-
زبان
-
-
-
-

بیشتر بخوانید: منابع کنکور هنر



تحلیل سوالات تخصصی کنکور هنر ۱۴۰۰
در این قسمت سوالات دفترچه اختصاصی کنکور هنر 1400 رو به صورت درس به درس بررسی کرده و نظر داوطلبای شرکت کننده در این آزمون رو درباره سطح دشواری سوالات به صورت درصدی و همچنین نظر کارشناسای تحصیلیکو رو بعد از بررسی سوالات ، به صورت کمی براتون در جدول زیر قرار میگیره :


به محض برگزاری کنکور هنر و بررسی اون جدول تحلیل رو براتون میذاریم و تحلیل درس به درس گذاشته میشه.

تحلیل سوالات اختصاصی کنکور گروه آزمایشی هنر
درک عمومی هنر
 -

-
-
درک عمومی ریاضی فیزیک 
-
-
-
-
ترسیم فنی 
-
-
-
-
خلاقیت تصویری تجسمی 
-
-
-
-
خلاقیت نمایشی
-
-
-
-
خلاقیت موسیقی
-
-
-
-
خواص مواد
-
-
-
-

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تحلیل سوالات کنکور هنر ۹۹ جواب بدن ، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب این مرکز در ارتباط بوده و از تجربه و اطلاعاتشون در این زمینه بهره مند بشین .
در ادامه بخوانید: بودجه بندی کنکور هنر


سوالات متداول

1- ✔️ با توجه به تحلیل کنکور هنر ، سطح دشواری سوالای زبان به چه صورتی می باشد؟
✔️ همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده با توجه به تحلیل کنکور هنر ، سطح سوالای زبان ساده و در حد انتظار بوده .

2- ✔️ اطلاع از تحلیل کنکور هنر ، چه مزیتی داره ؟
✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شد ، یکی از مزیت های اطلاع از تحلیل کنکور هنر آشنایی با نحوه طراحی سوال و مباحث پر تکرار می باشد.

3- ✔️ سطح دشواری سوالات عربی کنکور هنر از نظر داوطلبای این آزمون چجوری می باشد؟
✔️ سطح دشواری سوالات عربی کنکور هنر از نظر داوطلبای این آزمون ساده بوده که جزئیات اون در این مقاله گفته شده .
منبع : تحلیل کنکور سراسری هنر