تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب هر ساله به منظور جذب نیروهای جدید و یا تبدیل وضعیت کارکنان این سازمان برگزار می شود. ثبت نام و برگزاری آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال به کار در شرکت های آب و فاضلاب سال 1400 زیر نظر سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.


علاقه مندان به اشتغال در سازمان آب و فاضلاب می توانند در صورت دارا بودن شرایط تعیین شده عمومی و اختصاصی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ ثبت نام کنند. این دسته از افراد باید با طی کردن مراحل گزینش و قبولی تمامی مراحل در رشته شغلی انتخابی استخدام شوند.
ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400 زیر نظر این شرکت و از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. داوطلبان باید طبق اطلاعیه های سازمان سنجش در مهلت تعیین شده برای تکمیل فرآیند ثبت نام و اعلام علاقه مندی به رشته شغلی مورد نظر خود اقدام کرده و سپس برای شرکت در آزمون آماده شوند.
به منظور تسهیل فرایند شرکت در استخدام شرکت آب و فاضلاب سال جاری در ادامه جزئیات زمان، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ و جزئیات برگزاری آزمون استخدامی سال جاری را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰
همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، سازمان سنجش به عنوان مجری آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400 وظیفه برگزاری این آزمون و انتشار اطلاعیه های مربوط به ثبت نام و استخدام سال جاری را بر عهده دارد. متقاضیان رشته های شغلی شرکت آب و فاضلاب سال جاری باید در مهلت تعیین شده تمامی مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور متقاضیان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ می توانند از تاریخ 7 تیر لغایت 13 تیر برای ثبت نام و شرکت در آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال ( به کار ) در شرکت های آب و فاضلاب سال 1400 ثبت نام کرده و علاقه مندی خود را اعلام کنند.


ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400 تا 13 تیر ادامه دارد

به محض تمدید شدن زمان ثبت نام استخدام شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. آزمون استخدامی بخش خصوصی نیز به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز شرکت های خصوصی برگزار می شود.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی


نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰
طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی تغییر حالت اشتغال به کار شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ داوطلبان متقاضی می توانند همزمان با آغاز فرصت ثبت نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org ثبت نام خود را برای استخدام شرکت آب و فاضلاب سال 1400 انجام دهند.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰

مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی "
انتخاب " ثبت نام آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال به کار در شرکت های آب و فاضلاب سال 1400 "
پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری
ورود به سامانه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون
تایید اطلاعات و دریافت کد رهگیری

[تصویر:  1624945793_121.jpg]

 لینک ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی نیز یکی از آزمون هایی است که هر ساله یکبار برای استخدام نیروهای مورد نیاز ارگان های دولتی برگزار می شود. علاقه مندان به اشتغال در این سازمان ها می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات ثبت نام آزمون سال جاری مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰

1 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه " سایر آزمون های استخدامی "

[تصویر:  1623217650_11.jpg]

2 - انتخاب سامانه " ثبت نام آزمون عمومی تغییر حالت اشتغال ( به کار ) در شرکت های آب و فاضلاب سال 1400 "

[تصویر:  1624878116_02.jpg]

3 - انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه تعیین شده برای ورود به سامانه ثبت نامی آزمون

[تصویر:  1624878124_03.jpg]

4 - بازگشت به صفحه اصلی ثبت نام آزمون و انتخلب گزینه " تایید و ادامه - گام بعدی "

[تصویر:  1624878132_04.jpg]

5 - وارد کردن سریال ثبت نام خریداری شده برای ورود به صفحه اصلی ثبت نام

[تصویر:  1624878142_05.jpg]

علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1400 می توانند برای آشنایی با رشته های شغلی ارائه شده این آزمون و رشته های تحصیلی مورد نیاز مقاله زیر را مطالعه کنند.
بیشتر بخوانید: رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰
داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400 را دارند موظف هستند نخست شرایط عمومی استخدام این شرکت و شرایط اختصاصی رشته شغلی مورد نظر خود را بررسی کرده و پس از اطمینان از داشتن شرایط لازم در مهلت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند. در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام استخدام شرکت آب و فاضلاب سال ۱۴۰۰ ارائه شده است.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400

داشتن تابعیت ایرانی
اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی ایران
اعتقاد به دین اسلام یا یكی از ادیان شناخته شده قانون اساسی
داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم تا تاریخ 99/03/12
عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا دخانیات
عدم سابقه محكومیت کیفری
داشتن سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل مورد نظر
عدم منع قانونی از استخدام
عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها

رشته شغلی دبیری نیز یکی از پرطرفدار ترین رشته های شغلی در میان داوطلبان است که علاقه مندان به این کار می توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای اشتغال در این وزارتخانه اقدام کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام این آزمون مطلع شوند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400

پذیرش كاركنان طرف قرارداد با شركت های پیمانكاری در قالب قرارداد های تامین نیروی انسانی و حجمی و نیرو های قرارداد های طرح های عمرانی با وظایف اصلی شركت های آب و فاضلاب در قالب پست سازمانی مصوب

وجود مشخصات داوطلب در سامانه مدیریت منابع انسانی HRS

فارغ التحصیلی تا تاریخ تعیین شده 99/03/12

داشتن مدرک تحصیلی و شرایط احراز متناسب با رشته شغلی انتخابی

داشتن رضایت کتبی از شرکت محل اشتغال

امکان انتخاب تنها یک شغل محل در همان استان اشتغال فعلی

عدم پذیرش نیروهای برون سپار

به داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ توصیه می شود پیش از آغاز ثبت نام نخست دفترچه راهنمای این آزمون را مطالعه کرده و پس از بررسی جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون و رشته های ارائه شده برای نام نویسی اقدام کنند. در ادامه لینک دانلود دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400 ارائه شده است.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب 1400
حجم: 3.09 MB
منبع: سازمان سنجش
دانلود فایل

داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از لیست رشته های دبیری و فرهنگیان ارائه شده در آزمون سال جاری مطلع شوند.
در ادامه بخوانید: رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]


اگر پس از مطالعه این مقاله سوالی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب ۱۴۰۰ و یا شرایط پذیرش در این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت کنید.


سوالات متداول

1- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب چه زمانی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب در بازه های زمانی متفاوتی انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان ثبت نام سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی می شود .


2- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب به چه صورتی انجام می شود ؟
✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل ثبت نام در این مقاله نیز ارائه شده است .


3- ✔️ ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب چه شرایطی نیاز دارد ؟
✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده ، داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب از جمله سابقه کار را داشته باشند .
منبع : ثبت نام آزمون استخدامی شرکت آب و فاضلاب