تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پوزیشن سکس مقعدی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
برخی زوجین علاقه به برقراری سکس مقعدی یا آنال سکس برای تنوع و تجربه لذت متفاوت دارند، انجام رابطه جنسی از پشت نیاز به مراقبت و رعایت برخی نکات داشته و باید از پوزیشن های سکس از پشت مناسب که کمترین آسیب و درد را وارد می کند استفاده کرد.
استفاده از پوزیشن هایی که به زن فشار آورد، منجر به خونریزی و زخم بافت داخلی مقعد می شود. زیرا این بافت حساس بوده و به دلیل عدم داشتن ترشح مانند واژن به راحتی زخم شده و راهی برای انتقال میکروب و بیماری جنسی است. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین پوزیشن های آنال سکس یا رابطه جنسی مقعدی پرداخته شده است.

پوزیشن های سکس مقعدی یا آنال
برخی از پوزیشن های آنال سکس برای جلوگیری از عوارض سکس مقعدی مثل خونریزی و زخم بافت داخلی مقعد مناسب تر است. در این جا مدل های مناسب آن را مشاهده می کنید.
پوزیشن آنال قاشقی
پوزیشن اسپونینگ یا قاشقی از مدل های رایج سکس واژینال است که معمولا افراد آن را دوست داشته و در سکس مقعدی نیز از آن استفاده می کنند، در این پوزیشن زن و مرد به پهلو دراز کشیده و مرد از پشت آلت خود را وارد مقعد زن می کند، در این پوزیشن برای لذت بیشتر زن می توان ناحیه کلیتوریس را نیز تحریک کرد.
پوزیشن از پشت داگی دراز کشیده
یکی از پوزیشن های سکس از پشت به روش داگی استایل بوده که منجر به تحریک مقعد می شود و پوزیشنی راحت برای افراد تازه کار است.در این پوزیشن زن بر روی شکم خود دراز کشیده و مرد بر روی او دراز می کشد، می توان برای راحتی بیشتر بالش زیر شکم زن قرار داد و مرد وزن خود را بر روی آرنج و دست نگه دارد. در این پوزیشن زن می تواند با دست خود ناحیه کلیتوریس را تحریک کند.
پوزیشن مقعدی رقص میله
این پوزیشن برای افراد تازه کار در آنال سکس مناسب است، به این صورت که مرد بر روی تخت یا صندلی نشسته و زن بر روی پاهای او به پشت می نشیند و دخول از طریق مقعد رخ می دهد. در این پوزیشن زن می تواند میزان دخول را کنترل کند و تحریک ناحیه کلیتوریس نیز راحت است.
پوزیشن آنال میسیونری
یکی دیگر از پوزیشن های سکس از پشت به صورت مدل میسیونری بوده که زن به پشت خود دراز کشیده و مرد بر روی بدن او دراز می کشد، اما دخول از مقعد صورت گرفته و زن نیز می تواند با حلقه کردن زانو های خود به دور مرد کنترل سکس را تا حدی در دست بگیرد، در این پوزیشن امکان برقراری تماس چشمی و احساس گرمای بدن یکدیگر وجود داشته که فضا را صمیمی تر می کند. برای راحتی بیشتر می توان یک بالش زیر کمر زن قرار داد.
حتما بخوانید: دلیل علاقه مردان به رابطه از پشت
پوزیشن لاک پشت مقعدی
پوزیشن مقعدی لاک پشت برای کسانی که تمایلات مازوخیسم و مطیع بودن دارند، مناسب است. اما نیاز به انعطاف پذیری خاصی دارد. برای این پوزیشن زن باید بر روی زانو های خود نشسته و آن ها را در حالت قائم قرار دهد و سپس بدن خود را به ران ها نزدیک کند، مرد نیز پشت زن بر روی زانو ها نشسته و دخول مقعدی را انجام می دهد. این پوزیشن آنال برای مردان راحت تر از زنان است.
پوزیشن سکس از پشت کابوس
در این پوزیشن مرد بر روی تخت نشسته و پاهای خود را دراز می کند و زن بین پاهای او قرار گرفته و به مرد تکیه می دهد، این مدل مانند پوزیشن قاشقی بوده اما به روش نشسته. در پوزیشن کابوس زن و مرد به هم نزدیک بوده و احساس صمیمیت بیشتری منتقل می شود.
پوزیشن مقعدی دختر گاوچران
این پوزیشن سکس از پشت مانند پوزیشن دخول واژینال دختر گاوچران بوده با این تفاوت که دخول از مقعد می باشد. در این مدل مرد دراز کشیده و زن بر روی لگن وی می نشیند و کنترل سکس مقعدی را بر عهده می گیرد. در این پوزیشن لمس و تحریک ناحیه کلیتوریس زن نیز راحت است. این پوزیشن را به طوری که زن پشت به مرد بشیند نیز می توان انجام داد.
پوزیشن آنال سکس لوتوس
این مدل سکس مقعدی مانند پوزیشن لوتوس بوده که به جای دخول از طریق واژن، از مقعد است. به این صورت که مرد بر روی تخت نشسته و زن بر روی پاها و لگن او به صورت چهره به چهره می نشیند. دراین پوزیشن به دلیل برخورد چهره ها امکان بوسیدن و تماس چشمی نیز برقرار است و صمیمت را نیز افزایش می دهد.
[تصویر:  1624794181_%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B...%DB%8C.png]
پوزیشن شمع از پشت
در این مدل پوزیشن مقعدی، زن به پشت دراز کشیده و زانو های خود را درون سینه می کشاند، سپس شریک مرد دخول از مقعد را به صورت دراز کشیده انجام می دهد. این مدل مانند پوزیشن شمع در سکس واژینال است. در این نوع پوزیشن تحریک کلیتوریس نیز تا حدی امکان پذیر است.
پوزیشن مقعدی ایستاده
یکی دیگر از پوزیشن های آنال سکس به صورت ایستاده است، به این صورت که زن به صورت ایستاده، کمر خود را خم کرده و دست های خود را بر روی یک بلندی مثل تخت یا میز قرار می دهد و سپس مرد از پشت دخول می کند، این پوزیشن جزو پوزیشن های راحت نبوده و برای بار اول مناسب نیست.
پوزیشن بادیگارد مقعدی
در این پوزیشن سکس زن و مرد هر دو ایستاده و مرد از پشت به سکس مقعدی می پردازد، این پوزیشن مانند مدل قاشقی بوده با این تفاوت که هر دو طرف ایستاده اند. در این مدل امکان تحریک کلیتوریس نیز وجود دارد.
مدل پروانه سکس مقعدی
در این مدل مانند پوزیشن پروانه در سکس واژینال، زن بر روی لبه تخت، میز و هر سطح دیگری دراز کشیده طوری که پاهای او بیرون تخت بماند و مرد رو به روی او و بین پاهای وی قرار گیرد. زن می تواند پاهای خود را دور کمر مرد حلقه کند و یا مرد آن ها را با دست گرفته و کنترل سکس را این گونه در دست بگیرد. در این پوزیشن می توان برای راحتی بیشتر یک بالش زیر کمر زن قرار داد.
در ادامه بخوانید: پوزیشن رابطه دهانی

کلام آخر
برخی افراد همجنسگرا و گی برای برقراری رابطه جنسی و رفع نیاز خود به آنال سکس می پردازند، آن ها نیز می توانند از بسیاری از این پوزیشن ها استفاده کنند. اگرچه سکس مرد با مرد خلاف عرف و قوانین الهی است. علاوه بر آن حتما باید هنگام برقراری سکس مقعدی از کاندوم استفاده کرده و پس از پایان دخول مقعدی آن را دور انداخت و آلت و مقعد را شست.

سوالات متداول

1- ✔️ پوزیشن های سکس مقعدی یا آنال چیست؟
✔️ برخی از پوزیشن های آنال سکس برای جلوگیری از عوارض سکس مقعدی بهتر از دیگری بوده که در متن مقاله شرح داده شده است.


2- ✔️ پوزیشن آنال میسیونری چیست؟
✔️ یکی دیگر از پوزیشن های سکس از پشت به صورت مدل میسیونری بوده که رد متن مقاله شرح چگونگی آن ارائه شده است.


3- ✔️ پوزیشن آنال سکس لوتوس چیست؟
✔️ این مدل سکس مقعدی مانند پوزیشن لوتوس بوده که به جای دخول از طریق واژن، از مقعد است و در متن مقاله شرح داده شده است.
منبع : پوزیشن سکس مقعدی