تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: سامانه سدا khanehkargar.ir
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آموزش کوتاه مدت خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، به صورت غیر حضوری در خانه کارگر ایران ارائه می شود. افرادی که قصد شرکت در این کلاس ها را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه سدا به نشانی khanehkargar.ir در کلاس های رایگان خانه کارگر ثبت نام کنند.


با توجه به غیر حضوری شدن بسیاری از امور جامعه، خانه کارگر نیز بستری مناسب را برای ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان تامین اجتماعی و یا افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی نمی باشند، فراهم کرده است. سامانه سدا، سامانه ای یکپارچه برای ارائه آموزش های کوتاه مدت غیر حضوری و کاملا رایگان به افراد مختلف در سطح کشور می باشد.
سامانه سدا زیر نظر خانه کارگر و بیمه تامین اجتماعی راه اندازی شده و خدمات مختلفی را به افراد جامعه ایران ارائه می کند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سامانه سدا به نشانی khanehkargar.ir آشنا کرده و نحوه ثبت نام در کلاس های سایت سدا و استفاده از خدمات مختلف آن را ذکرکنیم.

سامانه سدا khanehkargar.ir
با توجه به افزایش و بهبود بسترهای مناسب برای راه اندازی سامانه های مجازی و برگزاری کلاس های مجازی آنلاین، امروزه افراد زیادی می توانند با کمک بسترهای مجازی، در دوره های آموزشی مختلف شرکت کنند. سامانه سدا، سامانه ای زیر نظر خانه کارگر می باشد که خدمات مختلفی را به همه مردم ارائه می دهد. تمامی خدمات ارائه شده در سامانه سدا به نشانی اینترنتی khanehkargar.ir همگی در راستای ارائه آموزش های غیر حضوری و کوتاه مدت به همه افراد در ایران می باشد.

در واقع، سامانه سدا خانه کارگر، همانند سایت جهاد دانشگاهی، سامانه ای یکپارچه برای ارائه آموزش های کوتاه مدت غیر حضوری به افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی می باشد و حتی افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی نمی باشند، می باشد. بنابراین، تمامی افرادی که قصد استفاده از آموزش های مختلف سامانه سدا خانه کارگر را دارند، می توانند با ورود به سامانه سدا khanehkargar.ir و ثبت نام در این سامانه از امکانات آموزشی مختلف آن استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که تمامی آموزش های ارائه شده در سامانه سدا به صورت رایگان به تمام مردم کشور ایران ارائه می شود. رشته های مختلف آموزش های کوتاه مدت و مجازی سامانه سدا شامل آموزش های مربوط به کامپیوتر، آموزش های مربوط به رشته های فنی، آموزش های مربوط به قرآن و علوم قرآنی، آموزش های مربوط زبان های خارجی، آموزش های مربوط به هنر، آموزش های مربوط به حسابداری و روابط مالی و آموزش های مربوط به سایر رشته ها می باشد که همگی به صورت رایگان به افراد ارائه می شوند. برای ورود مستقیم به سامانه سدا خانه کارگر می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

[تصویر:  1624444804_rayadars7.png]

ورود به سامانه سدا خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

جهاد دانشگاهی نیز دوره های آموزشی مختلفی را به صورت کلاس های ترمی و یا کارگاه های روزانه برگزار می کند که از طریق مطالعه مقاله زیر می توانید با انواع این دوره ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: دوره های جهاد دانشگاهی


نحوه ثبت نام در سامانه سدا khanehkargar.ir
تمامی افرادی که قصد ثبت نام در آموزش های کوتاه مدت سامانه سدا را دارند، باید ابتدا به سامانه سدا وارد شوند، به صورت غیر حضوری در این سامانه ثبت نام کرده و کد عضویت دریافت کنند. نحوه ثبت نام در سامانه سدا برای هر یک از افرادی که بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند و افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی نمی باشند، متفاوت است.

نحوه ثبت نام در سامانه سدا khanehkargar.ir برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی می باشند، می بایست با ورود به لینک ثبت نام در سامانه سدا برای افراد بیمه شده، ثبت نام خود را انجام دهند. تمامی مراحل ثبت نام در سامانه سدا برای بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق سایت سدا انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری و یا ارائه مدارک خاصی به صورت حضوری نیست.

برای ورود به لینک ثبت نام در سامانه سدا برای بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به صورت مستقیم به این سیستم وارد شوید. دقت کنید که برای ثبت نام در سامانه سدا نیاز است که 5 مرحله کلی انجام شود و اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات شغلی و ... در مراحل ثبت نام وارد شود.

[تصویر:  1624444823_rayadars8.png]

ورود به سیستم ثبت نام سامانه سدا برای بیمه شدگان تامین اجتماعی

سازمان دیگری نیز به نام سازمان فنی و حرفه ای به برگزاری انواع کلاس های مهارتی برای متقاضیان رده های سنی مختلف می پردازد. مدت زمان برگزاری این کلاس ها نیز محدود بوده و در آخر به مهارت آموختگان گواهی اتمام دوره داره می شود. برای آشنایی با دوره های فنی و حرفه ای به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: دوره های سازمان فنی و حرفه ای
نحوه ثبت نام در سامانه سدا khanehkargar.ir برای سایر افراد

افرادی که جزو بیمه شدگان تامین اجتماعی نمی باشند؛ اما تحت تکفل بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند، می بایست با ورود به لینک ثبت نام سایر افراد در سامانه سدا، ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهند. لازم به ذکر است که برای ثبت نام این افراد نیازی به مراجعه حضوری نیست؛ اما می بایست یک سری مدارک برای ثبت نام این افراد در سامانه ثبت نامی سدا وارد شود. این مدارک به شرح زیر می باشد. دقت کنید که برای تکمیل مراحل ثبت نام نیاز است که 5 مرحله ثبت نام به طور کامل انجام شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه سدا khanehkargar.ir

صفحه اول شناسنامه فرد تحت تکفل
صفحه ازدواج شناسنامه فرد تحت تکفل
صفحه اول شناسنامه فرد بیمه شده
صفحه ازدواج شناسنامه فرد بیمه شده

[تصویر:  1624444841_rayadars9.png]

ورود به سامانه سدا خانه کارگر برای تمامی افراد (به غیر از بیمه شدگان تامین اجتماعی)

از جمله دیگر مراکزی که به یرگزاری انواع دوره ها، کارگاه ها و کلاس های آموزشی می پردازد، سازمان مدیریت صنعتی می باشد که اغلب کلاس های مدیریتی را برای علاقه مندان برگزار می کند. از طریق مطالعه مقاله زیر می توانید انواع این کلاس ها را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: دوره های سازمان مدیریت صنعتی

کلاس های رایگان سامانه سدا khanehkargar.ir
افرادی که تحت تکفل بیمه شدگان تامین اجتماعی می باشند و یا جزو افرادی که بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند، می باشند، می توانند از کلاس های رایگان سامانه سدا استفاده کنند. برای استفاده از کلاس های مختلف سامانه سدا لازم است که ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و سپس با کد عضویت به سامانه سدا وارد شد.

کلاس های آموزشی سامانه سدا khanehkargar.ir به صورت کاملا رایگان به افراد ارائه می شود. همچنین، این کلاس ها رشته های مختلفی را در بر می گیرند که امکان ثبت نام در دوره ها برای افرادی که دارای کد هواداری و یا کد عضویت در سامانه سدا می باشند، به صورت غیر حضوری در زمان ثبت نام در این دوره ها وجود ندارند.

لیست دوره های رایگان سامانه سدا

سامانه سدا دارای دوره های مختلفی است که در رشته ها و زیر مجموعه های مختلفی ارائه می شود. همه افراد می توانند با ورود به این سامانه از لیست دوره های رایگان جدید و به روز سامانه سدا khanehkargar.ir مطلع شوند. در ادامه بعضی از دوره های رایگان سایت سدا را برای شما لیست کرده ایم.

لیست دوره های رایگان سامانه سدا
رشته
لیست دوره ها
کامپیوتر
مبانی كامپيوتر
اتوکد
Word
آموزس اکسل
آموزش اکسس
آموزش ویندوز 10
آموزش ویندوز مقدماتی
کسب و کار اینترنتی
آشنایی با گوشی های هوشمند
آموزش شهروند الکترونیک پیشرفته و مقدماتی
کسب و کار 360
فروش حرفه ای
فتوشاپ مقدماتی، پیشرفته و در آتلیه
حسابداری، مالی و روابط کار
اصول حسابداری
آموزش و کلاس های اقصاد
اصول و روش نوین تبلیغات
حقوق کار
استارت آپ
حسابداری مالیاتی
حسابداری با نرم افزار هلو
حسابداری با نرم افزار رامونا
کلیات سرمایه گذاری
هنر
آموزش خیاطی
آموزش ژورنال
آموزش پرده دوزی
آموزش دوخت
طراحی دوخت
آموزش طراحی روی لباس
آموزش دوخت لباس با پارچه کشی
مانتو دوزی
سوزن دوزی
ملیله کاغذی
طراحی سیاه قلم
طراحی کنته
طراحی و نقاشی
طراحی با پاستل
قرآن
تدبر در قرآن
آموزش روخوانی قرآن
آموزش تفسیر
آموزش تجوید
حفظ مجازی قرآن
آموزش مداحی
آموزش تواشیح
زبان های خارجی
آموزش گرامر زبان
آموزش مکاتبات انگلیسی بازرگانی
آموزش فن تدریس زبان انگلیسی
آموزش تمامی سطوح زبان انگلیسی
آموزش مکالمه زبان انگلیسی
آموزش زبان عربی
آموزش زبان فرانسه
فنی و سایر رشته ها
بهداشت سلامت و محیط کار
امداد
روانشناسی
تعمیرات آسانسور
تعمیرات لوازم خانگی
تعمیرات موبایل
مکانیک خودرو

متقاضیانی که فرهنگی بوده و در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستند، می توانند در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان که در مقاله زیر توضیح داده شده است، شرکت نمایند. توجه شود که این دوره ها فقط برای فرهنگیان و معلمان بوده و سایر افراد اجازه ورود و ثبت نام در آن ها را ندارند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان
زمان برگزاری کلاس های رایگان سامانه سدا khanehkargar.ir
افرادی که قصد ثبت نام در کلاس های مختلف رایگان سامانه سدا را دارند، موظف هستند که در زمان ثبت نام در کلاس های رایگان سامانه سدا به این سامانه مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در این سامانه انجام بدهند. در حال حاضر، لیست مربوط به زمان ثبت نام در کلاس های رایگان سامانه سدا khanehkargar.ir و زمان برگزاری کلاس های رایگان سامانه سدا و همچنین، زمان برگزاری آزمون پایان دوره سامانه سدا در سال 1400 به طور دقیق مشخص شده است.

در جدول زیر می توانید زمان دقیق ثبت نام، برگزاری کلاس ها و زمان برگزاری امتحان های کلاس های رایگان و غیر حضوری سامانه سدا را مشاهده کنید. دقت داشته باشید که معمولا پس از پایان کلاس های آموزشی، مدر و یا گواهی مبنی بر اتمام دوره آموزشی در رشته مورد نظر به شما ارائه می شود.

تقویم کلاس های آموزشی رایگان سامانه سدا
زمان ثبت نام در کلاس های آموزشی سامانه سدا
زمان برگزاری کلاس های آموزشی سامانه سدا
تاریخ برگزاری آزمون های کلاس های آموزشی سامانه سدا
شروع
پایان
شروع
پایان
22 اسفند 1399
10 فروردین 1400
13 فروردین 1400
9 اردیبهشت 1400
8 اردیبهشت 1400
9 اردیبهشت 1400
10 اردیبهشت 1400
14 اردیبهشت 1400
17 اردیبهشت 1400
13 خرداد 1400
12 خرداد 1400
13 خرداد 1400
14 خرداد 1400
18 خرداد 1400
21 خرداد 1400
17 تیر 1400
16 تیر 1400
17 تیر 1400
18 تیر 1400
22 تیر 1400
25 تیر 1400
21 مرداد 1400
20 مرداد 1400
21 مرداد 1400
22 مرداد 1400
26 مرداد 1400
29 مرداد 1400
25 شهریور 1400
24 شهریور 1400
25 شهریور 1400
26 شهریور 1400
30 شهریور 1400
2 مهر 1400
29 مهر 1400
28 مهر 1400
29 مهر 1400
30 مهر 1400
4 آبان 1400
7 آبان 1400
4 آذر 1400
3 آذر 1400
4 آذر 1400
5 آذر 1400
9 آذر 1400
12 آذر 1400
9 دی 1400
8 دی 1400
9 دی 1400
10 دی 1400
14 دی 1400
17 دی 1400
14 بهمن 1400
13 بهمن 1400
14 بهمن 1400
15 بهمن 1400
19 بهمن 1400
22 بهمن 1400
19 اسفند 1400
18 اسفند 1400
19 اسفند 1400

به متقاضیان علاقه مند به کلاس زبان های مختلف توصیه می شود از طریق مطالعه مقاله زیر به بررسی نحوه ثبت نام در کلاس های زبان موسسه کانون زبان پرداخته و در کلاس مورد نظر خود شرکت نمایند.

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام دوره های سایت سدا را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. لازم به ذکر است با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا می توانید از تمامی اخبار مربوط به این حوزه مطلع گردید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام کانون زبان ایران


سوالات متداول

1- ✔️ آدرس اینترنتی سامانه سدا چیست ؟
✔️ سایت سدا به نشانی khanehkargar.ir می باشد که لینک ورود به آن برای بیمه شدگان تامین اجتماعی و سایر افراد عادی در متن مقاله قرار گرفته است.


2- ✔️ نحوه ثبت نام در کلاس های سامانه سدا چگونه است ؟
✔️ برای ثبت نام در دوره های سایت سدا می بایست به جدول زمانی برگزاری دوره ها مراجعه کرده و مطابق راهنمای متن مقاله در هر یک از کلاس ها ثبت نام نمایید.


3- ✔️ زمان برگزاری دوره های رایگان سایت سدا چه تاریخی است ؟
✔️ زمان برگزاری دوره های سامانه سدا به همراه تاریخ برگزاری آزمون هر یک از آن ها در جدول متن مقاله ارائه شده است.
منبع : سامانه سدا khanehkargar.ir