تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آن دسته از افرادی که علاقه مند به استخدام و اشتغال در سازمان اسناد و املاک کشور هستند و در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور 1400 اقدام نموده اند، بایستی حد نصاب علمی لازم در این مرحله از آزمون را کسب نمایند. این داوطلبان به صورت چند برابر ظرفیت به مرحله بعدی آزمون راه خواهند یافت. 


داوطلبانی که قصد استخدام و اشتغال در سازمان مرتبط با ثبت اسناد و املاک در کشور هستند و با ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در جلسه آزمون حضور بعمل آوردند؛ باید منتظر دریافت اعلام نتایج در صورت کسب حد نصاب علمی در این مرحله از آزمون باشند. 
به طور معمول فرایند استخدام در سازمان های این چنینی دارای دو مرحله (آزمون کتبی و شفاهی) می باشد که در صورت پذیرش موفق آمیز داوطلبان از این دو مرحله می توانند وارد سایر مراحل بشوند. داوطلبانی که در آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک کشور ثبت نام نموده اند باید از انتشار اعلام نتایج آزمون نیز مطلع گردند. اگر داوطلبی نتواند در زمان مشخص شده در جلسه آزمون شفاهی حضور بعمل آورد، از ادامه فرایند منع خواهد شد. 
ازین رو داوطلبی مورد پذیرش آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد واملاک 1400 قرار خواهد گرفت که توانسته باشد در هر دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه نتیجه مطلوبی کسب کرده باشد. در این مقاله درباره زمان، نحوه و مشاوره اعلام نتایج ارائه داده ایم. 

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400
داوطلبانی که زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400 را گذرانده و در امتحان شرکت نموده اند، حال باید منتظر زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک باشند. معمولا نتایج اولیه آزمون یک ماه بعد از برگزاری آن منتشر می شود. سال گذشته نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در مرداد ماه اعلام گردید.

بعد از برگزاری آزمون شفاهی سازمان اسناد و املاک کشور، بر اساس مجموع نمره کل نهایی افراد با وزن 60 درصد برای آزمون کتبی و 40 درصد برای آزمون شفاهی استخدامی و با در نظر گرفتن سهمیه ها و امتیازات آنها به گزینش فرستاده می شوند.

بعد از گذراندن مرحله گزینش، داوطلبان بایستی برای دریافت نتایج نهایی خود به سایت آزمون استخدامی سازمان ثبت نام اسناد و املاک مراجعه و کارنامه نهایی خود را به صورت اینترنتی مشاهده کنند.


زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400 در این مقاله بروز و به سمع داوطلبان خواهد رسید.

همچنین می توانید با عضویت در کانال های تلگرامی آزمون های استخدامی از آخرین اخبار مربوطه و سایر آزمون های استخدامی مطلع شوید.

برای داوطلبانی که نتوانستند اعلام نتایج آزمون سر دفتری خود را مشاهده کنند، می توانند به لینک زیر رفته و نحوه بررسی آن را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون سر دفتری


نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400
داوطلبان پذیرفته شده ضروری است جهت سیر سایر مراحل استخدامی خود، با در دست داشتن یک قطعه عکس پرسنلی به ادارات کل ثبت اسناد و مدارک استان محل تقاضای خود مراجعه و اقدامات لازم برای استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را انجام دهند.

جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان اسناد و املاک 1400 از طریق مراحل زیر باید اقدام نمایید :

✔️ 1. ورود به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir 
✔️ 2. کلیک بر عبارت " آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک"
✔️ 3. کلیک بر گزینه "ورود به پروفایل"
✔️ 4. کلیک مجدد بر گزینه " ورود پروفایل" در صفحه جدید
✔️ 5. درج کد ملی و کد رهگیری در کادر مربوطه و ورود به  "پروفایل کاربری" خود 
✔️در این مرحله شما می توانید نتایج نهایی خود را مشاهده و آن را بررسی کنید. 

برای ورود به سامانه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کلیک کنید.


در صورت انتشار زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 1400 این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

برای ورود به حوزه امتحانی و آزمون استخدامی، داوطلب ملزم به داشتن کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه خواهد بود. در صورت نداشتن کارت از انجام آزمون منع خواهد شد. روش دریافت کارت ورود به جلسه را در مقاله زیر بخوانید. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی از آخرین اخبار مطلع گردید. 

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک


[تصویر:  estekhdami_instagram.gif]


مشاوره اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400
داوطلبانی که قادر به شرکت در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400 نبوده اند، می توانند در دوره های بعد نسبت به شرکت در این آزمون اقدام نمایند.

علاوه بر این، متقاضیان جا مانده از آزمون می توانند زمان مهلت ثبت نام آزمون را بررسی و اقدام به نام نویسی و سپس آمادگی لازم را برای آزمون بعمل آورند.

اگر پس از مطالعه جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 1400 سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

[تصویر:  estekhdami_telegram.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک 1400 چه زمانی اعلام می شود ؟
✔️ نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .


2- ✔️ نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۰ از چه طریقی اعلام می شود ؟
✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک از طریق مجری آزمون یعنی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام می شود .


3- ✔️ به چه صورتی می توان نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک ۱۴۰۰ را مشاهده کرد ؟
✔️ داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک باید وارد سایت آزمون جهاد دانشگاهی شوند که مراحل و لینک ورود به سامانه در این مقاله نیز ارائه شده است.
منبع : اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور