تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ثبت نام کتاب درسی هشتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دانش آموزان پایه هشتم می توانند برای ثبت نام کتاب های درسی خود به سایت فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com مراجعه کرده و ثبت سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهند . انتظار می رود زمان ثبت نام کتاب های درسی پایه هشتم 1400 – 1401 ، همچون سال تحصیلی گذشته در اوایل تیر ماه آغاز و تا اواسط شهریور ماه ادامه داشته باشد .

مقطع متوسطه اول مقطعی سه ساله است که بین مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم قرار گرفته است و اولین پایه تحصیلی آن ، پایه هشتم متوسطه اول می باشد . همان طور که امکان ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی برای تمامی پایه های تحصیلی امکان پذیر شده است ، دانش آموزان پایه هشتم متوسطه اول نیز می توانند از طریق سامانه ثبت نام کتاب درسی ، برای ثبت سفارش کتاب های درسی هشتم 1400 – 1401 ، اقدام نمایند .
با توجه به این مسئله که سامانه ثبت نام اینترنتی کتاب درسی مدت زمان زیادی نیست که راه اندازی شده است ، ممکن است بسیاری از دانش آموزان هشتم متوسطه و خانواده هایشان آشنایی زیادی با این سامانه و نحوه ثبت نام کتاب درسی در آن ، نداشته باشند .
از آنجایی که ثبت نام کتاب درسی پایه هشتم  و سایر مقاطع تحصیلی تنها از طریق ثبت نام اینترنتی امکان پذیر بوده و این موضوع اهمیت بسیاری برای دانش آموزان ، والدین و مدارس دارد ، لذا قصد داریم در ادامه این مقاله به شرح زمان ، نحوه  و هزینه ثبت نام کتاب درسی هشتم متوسطه اول 1400 – 1400 بپردازیم .

زمان ثبت نام کتاب درسی هشتم متوسطه اول 1400 - 1401
زمان ثبت سفارش کتاب درسی در سایت ثبت نام کتاب برای تمامی مقاطع تحصیلی متفاوت است . این تفاوت در تاریخ ثبت نام به منظور نظم دهی بیشتر و افزایش سرعت در فرآیند سفارش کتاب های درسی ایجاد شده است .
دانش آموزان هر پایه تحصیلی می توانند در تاریخ ثبت نام مربوط به خود به سامانه ثبت نام کتاب درسی مراجعه کرده و ثبت سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهند . زمان سفارش کتاب درسی برای دانش آموزان کلاس هشتم در سال تحصیلی گذشته در اوایل تیر ماه تعیین شده بود که این ثبت نام برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ از 22 فروردین تا 22 خرداد ماه می باشد..
از آنجایی که پایه تحصیلی هشتم متوسطه اول جزو مقاطع میان پایه تحصیلی به شمار می رود ، در صورتی که برخی از دانش آموزان کلاس هشتمی نتوانند در زمان مقرر ، موفق به سفارش کتاب های درسی خود شوند ، این امکان برای آن ها وجود دارد که در زمان تمدید مهلت ثبت نام کتاب های درسی به سامانه ثبت سفارش کتاب درسی مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایند .
برای آشنایی بهتر و بیشتر دانش آموزان هشتم متوسطه ، تاریخ های مربوط به زمان ثبت نام کتاب درسی هشتم و تمدید مهلت ثبت نام این پایه را در جدول زیر به صورت کلی و تقریبی عنوان کرده ایم .

زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام هشتم متوسطه اول 1400 - 1401
             ثبت نام                  
 22 فروردین تا 22 خرداد ماه
تمدید مهلت ثبت نام
1 تا 5 تیر ماه


سامانه ثبت کتاب درسی به مدت پنج روز از تاریخ اول تیر لغایت 5 تیر برای دانش‌آموزان میان پایه دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه پایه‌های یازدهم و دوازدهم که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده‌اند، فعال خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام کتاب های درسی هر پایه تحصیلی می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کتاب های درسی
نحوه ثبت نام کتاب درسی هشتم متوسطه اول 1400 – 1401
سفارش کتاب درسی پایه هشتم به دو روش فردی و گروهی در سامانه ثبت نام کتاب امکان پذیر می باشد که شرط ثبت سفارش کتاب در هر دو روش ذکر شده ثبت نام در سامانه سناد دانش آموزی مقطع تحصیلی مربوطه است . لازم به ذکر است که در صورت ثبت نام کتاب درسی هشتم در هر دو روش فردی و گروهی ، محل تحویل کتاب درسی مدرسه محل تحصیل دانش آموز خواهد بود . 
روش ثبت سفارش در سامانه ثبت نام کتاب درسی هشتم برای تمامی پایه های تحصیلی یکسان بوده و تفاوتی در آن برای هیچ یک از مقاطع وجود ندارد . در صورتی که در زمان ثبت سفارش کتاب درسی در اطلاعات ثبت شده و یا کتاب های درسی ثبت نام شده اشتباهی رخ داده باشد ، دانش آموز یا مدرسه می تواند در زمان اصلاح سفارش به سامانه ثبت نام کتاب مراجعه کرده و آن را اصلاح و ثبت نمایند .
با توجه به این که ممکن است در زمان اصلاح ثبت نام کتاب درسی ، امکان دسترسی به سامانه ثبت نام کتاب برای برخی از دانش آموزان کلاس هشتمی وجود نداشته باشد ، بهتر است تمامی مراحل ثبت سفارش به درستی و با دقت بالا انجام گیرد .

بنابراین با در نظر گرفتن این شرایط و اهمیت بالای این موضوع برای بسیاری از دانش آموزان هشتم راهنمایی ، در این بخش به شرح تمامی مراحل ثبت نام کتاب درسی هشتم متوسطه اول 1400 - 1401 به صورت راهنمای تصویری  می پردازیم .


راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کتاب های پایه هشتم متوسطه اول ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱


۱آدرس سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com را در مرورگر خود وارد نموده و روی لینک سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، بخش ثبت سفارش مخصوص دانش‌آموزان " کلیک کنید .


[تصویر:  1624091707_1611661885_1583906447_0%20(1).png]


۲پس از مشاهده تصویر زیر از قسمت پایین سمت چپ صفحه روی گزینه " ورود دانش آموزان " کلیک کنید.


[تصویر:  1611661926_1583906578_8.png]


۳با وارد کردن " کد ملی " و " شماره سریال شناسنامه " وارد پرتال دانش آموزی خود شوید .


[تصویر:  1611661956_1583906642_6.png]


۴سپس با انتخاب گزینه " فروش و توزیع مواد آموزشی " روی لینک " ورود به سامانه فروش " کلیک کنید .


[تصویر:  1611661984_1564038137_3.jpg]


۵در این قسمت اطلاعات پستی مدرسه مورد نظر خود را وارد کنید .


[تصویر:  1611662110_1583906708_5.jpg]


۶در این مرحله شماره تماس دانش آموز و یا والدین را وارد کنید .


[تصویر:  1611662148_1583906772_68.jpg]


۷در این قسمت متناسب با سال تحصیلی و رشته تحصیلی خود بسته مورد نظر را انتخاب می نمایید .


[تصویر:  1611662173_1583906842_09.jpg]


۸در این بخش اطلاعات کتاب درسی سفارشی شما نمایش داده می شود که در صورت صحت اطلاعات باید گزینه ثبت و ادامه را انتخاب کنید .


[تصویر:  1611662212_1583906900_o.jpg]


۹در این قسمت میزان هزینه کتاب های درسی شما نمایش داده می شود که در صورت تمایل باید گزینه پرداخت را انتخاب نمایید تا وارد درگاه اینترنتی پرداخت هزینه شوید .


[تصویر:  1611662234_1583906956_t.jpg]


دانش آموزان پایه هشتم متوسطه اول برای دریافت سوالات و پاسخنامه امتحانات سال گذشته این دوره تحصیلی می توانند به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات امتحانی پایه هشتم با پاسخ تشریحی

[تصویر:  madares2.gif]


هزینه ثبت نام کتاب درسی هشتم متوسطه اول 1400 – 1401
آموزش هایی که برای پایه تحصیلی هشتم و درکل مقطع متوسطه اول در نظر گرفته می شود باید به گونه ای باشند که علاوه بر تکمیل دروس و آموزش های دوره ی ابتدایی ، پیش زمینه ای برای مقطع متوسطه دوم و راهنمایی برای انتخاب رشته دانش آموز باشد . لذا ، انتظار می رود که تعداد و حجم کتاب های در نظر گرفته شده برای مقطع تحصیلی متوسطه اول نسبت به دوره ابتدایی بیشتر و متنوع تر باشد .
بنابراین  می توان گفت که علاوه بر این که تعداد کتاب ها در پایه هشتم راهنمایی افزایش یافته و مباحث آن نسبت به دوره ابتدایی گسترده تر می شود ، هزینه های مربوط به کتاب های درسی نیز در این پایه به نسبت تعداد آن ها تا حدودی افزایش می یابد .
با این وجود افزایش هزینه ها در کتاب های درسی پایه هشتم به میزان زیادی نبوده و مبلغ ناچیزی به آن افزوده می گردد . همچنین هزینه در نظر گرفته شده برای کتاب های درسی کلاس هشتم در سامانه ثبت نام کتاب طبق قیمت مصوب و پشت جلد کتاب درسی در نظر گرفته شده و از طریق کارت های بانکی عضو شتاب که دارای رمز دوم هستند قابل پرداخت می باشد .

برای توضیح بهتر و دقیق تر این موضوع در جدول زیر به بررسی هزینه های در نظر گرفته شده برای کتاب های درسی  پایه تحصیلی هشتم 1400 - 1401 به صورت دقیق می پردازیم . همچنین دانش آموزان می توانند علاوه بر مشاهده هزینه کتاب های درسی هشتم متوسطه اول ، نسخه الکترونیکی آن ها را نیز دانلود کرده و در دسترس خود داشته باشند .

کتاب های درسی هشتم متوسطه اول
قیمت
فارسی پایه هشتم متوسطه اول
51900 تومان
( دختران )
نگارش پایه هشتم متوسطه اول
ریاضی پایه هشتم متوسطه اول
علوم پایه هشتم متوسطه اول
آموزش قرآن پایه هشتم متوسطه اول
پیام های آسمانی پایه هشتم متوسطه اول
مطالعات اجتماعی پایه هشتم متوسطه اول
61000 تومان
( پسران )
کار وفناوری پایه هشتم متوسطه اول
فرهنگ و هنر پایه هشتم متوسطه اول
زبان انگلیسی پایه هشتم متوسطه اول
عربی پایه هشتم متوسطه اول
تفکر و سبک زندگی پایه هشتم متوسطه اول


برای دریافت نسخه PDF کتاب های درسی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کتاب های درسی می توانید به مقاله ارائه شده در این قسمت مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: دانلود کتاب های درسی پایه هشتم اول متوسطه

[تصویر:  _تلگرام_مدارس.gif]


در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره ثبت نام کتاب های درسی پایه هشتم ۱۴۰۰ می توانید با مشاورین تحصیلی هیوا تماس حاصل فرمایید. در ضمن برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اخبار مربوط به کتب درسی پایه هشتم متوسطه اول می توانید در کانال تلگرامی مدارس هیوا عضو شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید.

در ادامه بخوانید: بارم بندی امتحانات پایه هفتم
سوالات متداول

1- ✔️ آیا تحویل کتاب های درسی هشتم متوسطه 1400 - 1401 در محل خاصی انجام می شود ؟
✔️ همان طور که در مقاله بالا به آن اشاره شد ، تحویل کتاب های ثبت نام شده پایه هشتم متوسطه اول در مدرسه محل تحصیل دانش آموز خواهد بود .

2- ✔️ آیا امکان اصلاح و تغییر سفارشات کتاب های درسی پایه هشتم در صورت ثبت اشتباه آن ها وجود دارد ؟
✔️ بله با توجه به مطالب ذکر شده در مقاله امکان اصلاح پایه و ایجاد تغییر در سفارش کتاب های پایه هشتم در  سامانه مربوطه وجود دارد .

3- ✔️ نحوه ثبت نام اینترنتی کتاب های کلاس هشتم متوسطه به چه صورتی است ؟
✔️ جزئیات ثبت نام و سفارش کتاب های درسی پایه هشتم متوسطه اول ، با توضیحات و هم چنین راهنمایی تصویری ، در مقاله بالا عنوان شده است .
منبع : ثبت نام کتاب درسی هشتم
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru