تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
داوطلبانی که قصد شرکت در کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ را دارند در ابتدا باید شرایط و قوانین پذیرش را از دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد بدون کنکور مطالعه کرده و به انتخاب کدرشته محل های دارای ظرفیت بپردازند. دریافت این دفترچه به صورت اینترنتی بوده و لینک دانلود آن در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.


تا سال قبل داوطلبان برای اطلاع از شرایط و قوانین ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور می بایست دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر را دانلود می کردند تا با اطلاع از مراحل ثبت نام ، در کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور شرکت کنند . اما امسال با احتمال لغو پذیرش دانشجو از طریق آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، روش دیگری برای پذیرش داوطلبان بدون کنکور 1400 مطرح شده است.
با توجه به اولین سال برگزاری ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور، ممکن است داوطلبان سوالات مختلفی از نحوه و شرایط ثبت نام داشته باشند . متقاضیان می توانند پاسخ همه سوالاتشان را از دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور که بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان تدوین شده است پیدا کنند . به دلیل اهمیت این دفترچه در ادامه مقاله به بررسی دفترچه ثبت نام بدون آزمون پیام نور ۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد پرداخته و لینک دانلود آن را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰
بر اساس تصمیمات گرفته شده به علت شیوع بیماری کرونا، داوطلبان کارشناسی ارشد 1400 می توانند بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد سراسری و تنها با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور پیام نور که پس از اعلام نتایج نهایی ارشد ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد، از شرایط و ضوابط ثبت نام در این فرآیند مطلع شده و در زمان ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی ، کد رشته های مربوط به دانشگاه پیام نور را انتخاب کنند.

در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور تمامی اطلاعاتی که داوطلبان پیش از ثبت نام ملزم به دانستن و رعایت آن ها هستند ذکر و تاریخ انجام هر مرحله نیز به طور دقیق ارائه شده است. فعلا زمان انتشار این دفترچه اعلام نشده، اما احتمالا تا اواسط آبان ماه شاهد انتشار آن باشیم.

دفترچه ثبت نام ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور 99
[list]
[*]دفترچه ارشد بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور 99
[/list][list]
[*]حجم فایل: 10MB
[*]منبع:سنجش
[/list]دانلود فایل

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور 1400 می توانید مقاله زیر را مطالعه کرده و برای دریافت اخبار و اطلاعیه ها در اسرع وقت، در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور


جزئیات دفترچه ثبت نام بدون کنکور ارشد پیام نور ۱۴۰۰
اطلاعاتی که در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۰ ارائه شده همانند شرایطی است که در اطلاعیه های پذیرش دانشجو از طریق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد. با این تفاوت که همه داوطلبان در صورت داشتن مدرک لیسانس و بالاتر می توانند در ارشد بدون کنکور پیام نور ثبت نام کرده و نیازی نیست دارای معدل ممتاز بوده و یا استعداد درخشان باشند.

احتمالا رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور دارای ظرفیت محدودی باشند، چرا که اکثر صندلی ها توسط داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد قبول شده و یا در تکمیل ظرفیت ارشد شرکت کرده اند پر شده است . بنابراین داوطلبان در زمان ثبت نام و انتخاب کد رشته مورد نظر خود باید علاوه بر توجه به شرایط پذیرش به تعداد ظرفیت هر رشته نیز دقت کنند.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور


[تصویر:  arshad.gif]


مشاوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰
به داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل از طریق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد را دارند پیشنهاد می شود علاوه بر مطالعه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه پیام نور، اخبار مرتبط با آزمون فراگیر کارشناسی ارشد را نیز دنبال کرده تا در صورت برگزاری مجدد آزمون بتوانند در آن شرکت نموده و در صورت قبولی به ادامه تحصیل در مقطع ارشد بپردازند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند شما را در ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۱۴۰۰ یاری نموده و پاسخ سوالات و ابهامات شما را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در هر زمان بدهند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر

[تصویر:  1480617610_کانال_تلگرام_ارشد.gif]




سوالات متداول

1- ✔️ دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور در کدام سایت منتشر می شود ؟
✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که لینک دریافت آن در متن مقاله موجود است .


2- ✔️ رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور چیست ؟
✔️ لیست رشته ها به همراه ظرفیت پذیرش هر گرایش را می توانید در دفترچه ثبت نام بدون کنکور که در داخل مقاله موجود می باشد مشاهده کنید .


3- ✔️ شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور چیست ؟
✔️ شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور به شرایط ثبت نام بدون آزمون ارشد دانشگاه های سراسری شباهت داشته که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است .
منبع : دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور
dipcode.medu.ir  :    دریافت سوابق تحصیلی از سایت دیپ کد    Heart